Pregnancy Test Statistics - When To Take A Pregnancy Test | Countdown to Pregnancy
Tossa on toi tilastojuttu mistä kyselin eilen tai toissapäivänä.. Hmm =)
Tossa on toi tilastojuttu mistä kyselin eilen tai toissapäivänä.. Hmm =)
Alkuperäinen kirjoittaja Välli;28302616:MiNalo mistä löysit sen herkkyyden? Mä googlailin enkä mistään löytänyt sen herkkyyttä. Edes Rfsun kotisivulta! =)
Samanvahvuisesta pisusta mie ne muuthin tänne laittamani olen dippaillut..ja päivä, pari taaksepäin, oli viiva vielä punertava jo 20min dippaamisesta..nyt ei enää edes 3h päästäkään punerra..tuo olematon väri on vain enää jäänne siitä alkaneesta punerruksesta.murmur teitkö luultavasti laimeesta pissasta? Kun tossa kyllä näkyy mun mielestä väriä tossa kohassa missä sen viivan pitäs olla, ni siinä sen viivan keskitasosta ylöspäin.
Mää testaan taas huomenna......
Täällä jo vahvasti täti ilmoittele tulostaa, ei voi mitään.mur-mur Katselin sinun noita testejä jo aiemminkin ja oli sitten pakko ihan mielenkiinnosta kokeilla itsekin tuota merkkiä (kun perhoselta niitä tuli) ja sain siihen ihan samanlaisen viivan kuin sinulla noissa aiemmissa ja ensin sekin näytti että siinä olisi väriä, mutta kuitenkin se oli minulla vain se teräväviiva... En oikein osaa sanoa että mitä se merkitsee, mutta suosittelen kokeilemaan jotain toistakin merkkiä, kun minullakin tänään vasta dpo 5 eli eilen ei olisi pitänyt näkyä mitään testissä... Tuossa viimeisessä testissä sinulla kanssa on kuin siihen olisi punertavaa jo tarttunut, eli uusia testejä ja kuvia odotellessa opcorn: