Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Äiti yhdelle- Sulla jo aika selvä plussa, suuronnittelut siitä ja paaaaljon tarrasukkia.
KITTYn viiva näyttää vaan harmaalta viivanpaikalta, joka tuohon testiin valitettavan usein tulee. Itsekin sain tikutteluvaiheessa tuollaisia ja plussakierrossa viiva oli tuota selkeästi leveämpi eikä siinä ollut harmaata ollenkaan vaan selvästi punaväriä, vaikka haalea olikin. Kivaa tossa tikussa on vain se edullinen hinta, ei juuri muuta. :( Toivon, että sulle kunnon plussa sieltä pamahtais! :) Ootko muilla testaillut?
Carolinalla en valitettavasti nähnyt yhtään mitään haamun alkua. :( Höh.
 
Viimeksi muokattu:
Äiti yhdelle Laita kuva tänne kun testaat uudestaan. Käytän samaa testiä itse ja
en tiedä mikä on haamu ja mikä on "oikea" viiva ja mikä sitten on se viivan paikka?
Vertailun vuoksi katson mielelläni muiden kuvia.
 
Tauku 10 mlU/ml oli tuo herkkyys, ja viiva tuli heti testiajalla. Mulla on tänään kp 32/30-31, joten ei vielä pahasti menkat myöhässä. Testaan tuolla samalla testillä aamulla niin nään että onko viiva yhtään tummempi kuin näin päiväpissasta testattuna. Kummastakaan noista en oo saanu ennen mitään näkyviin, en edes viivanpaikkoja, joten vähän on jänskät fiilikset :)
 
:attn:Tuolta löytyisi postareineen tupla paketti CB:n digi viikkonäytöllistä R-testiä hintaan alle 15e!

Early Pregnancy Tests|Ultra Early Pregnancy Tests|Cheap Pregnancy Tests|Pregnancy Test Kits|Pregnancy test|Pregnancy tests|Home Pregnancy test|Clearblue pregnancy Test Kit
(rullaa sivua pikkasen alespäin)
Hyvää kokemusta on kyseistestä firmasta, toimitus 3-5rkk arkipäivän sisään, testit tulevat Englannista=)

Tuolla sivustolla voi valita suomen kielen ja helppo on näin tilauskin tehdä, itse makselin PayPal:in kautta mutta Visa, Visa Electron ja Master cards käy myöskin maksuvälineenä.
 
Viimeksi muokattu:
Tännekin ketjuun nyt laitan tietoa, että muutama päivä sitten tänne laittamani haamut ei johtaneet toivottuun tulokseen. Täti kolkuttelee jo ovella ja testit olleet puhtaasti negoja jo pari päivää. :( Jospa sitten seuraavasta kierrosta!

Paljon onnea kaikille plussanneille! <3
 

Yhteistyössä