Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

MiNalo kyllä tossa mun mielestä näkyy jotain. :) Mikäs dpo sulla on menossa? Tätä palstaa on niin kiva seurata,itsellä vasta kp13/34. Ennenkuin pääsee taas itse jännäämään noitten r-testien kanssa niin voi jännäillä täällä muitten testejä. :) jep, tiedän...olen outo. :p
 
Heilanga Et ole yhtään outo! :D Itsekin seuraan tätä ketjua päivittäin! Dpo:sta mulla ei ole kyllä varmuutta..ovis oli ehkä noin viikko sitten. Yritys ei ole edes varsinaisesti päällänsä tällä hetkellä. Mulla vain on ollu niin omituinen olotila viime päivinä et oli pakko testata, ja vieläpä aivan liian varhain! Hätähousu kun olen. ;)
 
Tää on niin todella masentavaa.. tänään mulla on meneillään DPO12. Tein aamulla raskaustestin ja ihan puhdas nega - ei edes mitään haamuntapaista tullut esille. :'( Onkohan peli menetetty nyt sitten tällä kierrolla?

Viimeksi ollessani raskaana sain samaisella testillä (pregcheck) ainakin hailakan viivan DPO12.

Nyt mulla on kyllä kaikennäköisiä oireita, kuten esimerkiksi kipeä olo, joka oli viimeksikin, cervixi on todella todella korkealla ja heikottaa. Mutta samalla mahassa kiertää ja tuntuu siltä kuin menkat olis alkamassa. Kai sitä pitää vaan tätiä oottaa kyläilemään sitten....

Ihan älyttömän pettynyt fiilis...Mulla vieläpä pitkä kierto, joten seuraava ovis vasta n. kuukauden päästä. :(
 
:D En kyllä usko tuon "haamulaisen" merkkaavan mitään tällä kertaa. Sanoisin sen olevan viivanpaikka vain..On niin aikaista ettei voi vielä näkyä testissä mitään. Ja muutenkin, kovin pieni on tässä kierrossa mahdollisuus tärppiin! ;)

Menkkojen alkamiseen siis on vielä ainaskin viikko aikaa..
 
Viimeksi muokattu:
Blaaah... Aika matelee!! Vaikka vannoin että teen seuraavan testin vatsa viikonloppuna/maanantaina niin sorruinpa nyt sitten tekemään pregcheck puikko testin .. nyt siis menosssa kp 24/27 ja en osaa oikein sanoa oliko siinä haamua.. joku leveä viivanpaikka tms. siinä oli ! masentaa ja vi*u**aa kaikki lähinnä nyt ! :'(

Tässä vielä kuva testistä jos joku haluaa vilkaista :

Aijaa.com - 11610142
 
-kitty- Tossa viimeisessä testikuvassa en kyllä oikein mitään näe. Olen pahoillani. :( voi olla että näyttö on vaan surkea. :) itselläni viime kierrossa oli samanlaista, ensin haamuja sitten ei mitään ja täti tuli pari päivää sen jälkeen. :( tiedän siis hyvin miltä susta tuntuu. Niinkauan kuin tätiä ei näy on toivoa! Voimia sulle. :hug:
 
-kitty- En nää myöskään mitään :( Yleensä jos ei itse ole varma onko viivaa vai ei, niin on viivanpaikka.

Jännittää. Sain myös haalean haamun ja vielä selvästi vaaleanpunaisen sellaisen. Kuvaa ei ole, kun oli puolitettu testi ja niin pieni ja ruma ja yritin ottaa kuvaa, mutten saanut kun sumua :/ precheck kyseessä. Huomen aamulla testaan uudestaan ja laitan kuvaa tänne, jos pysyy samassa tai vaikka vahvistuu :) ...tipun korkealta, jos saan negan huomenna, mutta pitää kestää :/
 
-kitty- Kuinka mones testauspäivä? Hormonihan nousee n. kahden päivän välein ja voi ihan hyvinkin olla, jos nuo myöhimmät on vähemmän herkkiä :) Ja vielä tunnin rakossa olleesta pissassasta :) Toivottavasti vahvistuu. En kyllä suosittele noita liian herkkiä, kun eivät välttemättä edes vahvistu kunnolla ja ns. maanantaikappaleita (jossa ei näy raskautta) on paljon. pregcheck on musta paras :)
 
Viimeksi muokattu:
Kitty: Kävin katsomassa kaikkia sun testi kuvia, jotka olet tähän ketjuun postannut. Valitettavasti en näe yhdessäkään kuvassa toista viivaa. :| Tiedän, että kun kauan on yrittänyt näkee jos jonkinlaisia viivoja.. itse toivoin lasta yhteensä 8 vuotta ennen kuin tärppäsi. En tiedä kuinka kauan teillä on yritetty, mutta uskon kyllä, että se plussa sieltä aikanaan tulee. Eikähän sun kp:t vielä ole mitään korkeita. Joillakin ei plussaa tule testiin ennen kuin reilusti sen jälkeen kun olisi menkkojen jo pitänyt alkaa...

Itse asiassa tiedän yhden tapauksen jossa nainen testasi kerta toisensa jälkeen ja sai aina negan. Tunsi kuitenkin itse vahvasti, että olisi ollut raskaana. Hän tivasi lääkäriltään lähetteen ultraan ja sai siellä tietää olevansa raskaana vk.16!! Eli ei kaikille raskaustestitkään näytä plussaa vaikka pikkuinen siellä olisi.

Ei kannata vielä masentua tai heittää pyyhettä kehään. Tiedän kyllä tunteen.. ja itsekin tässä kierrän noita testejä kuin kissa kuumaa puuroa. =)
 
Itse näin haamua eilen... Mutta se voi olla vaan taas omaa mielikuvitusta (ei olisi ensimmäinen kerta ) tuntuu vaan niin kamalan toivottomalta kun aina joka kuukausi saa pettyä :'( pillereitä en ole käyttänyt 2 vuoteen ja vuosi menimme keskeytetyillä ja "varmoilla päivillä" ja kohta vuosi olemme olleet ilman ehkäisyä.. Ovista en ole tikuttanut kun kerran, ja totesin sen olevan ihan turhaa, koska tunnistan oviksen aina kivuista ja limoista ! Mutta nyt vaan häntä pystyyn, ja kohti uusia pettymyksiä ! :)
 
Heilanga Testasin mä toisen pc-liuskasen tänä aamuna, mutta ei siinä näkyny toista viivaa edes sen vertaa ku eilen. Taisi olla virheellinen tulos se eilinen haamujenhaamu. :p Nyt ei auta kuin odotella rauhassa viikonloppuun ja testailla sitten! Sillon pitäisi varmasti näkyä jotain jos on näkyäkseen. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Heilanga
Heipä hei, yksi testaaja lisää ilmoittautuu joukkoon tummaan... mulla dpo 7 ja 24 pv olisi täti tulossa, mut pakko oli tulla vähän fiilistelemään, josko joku onnekas olisi sen plussan saanut. Tämä on se aika kuukaudesta kun mieli on varsin matalalla ja usko meinaa loppua. (mutta silti vaan toivo elää) ;)
Mulla pregcheck ja onestep mut jos malttaisin oottaa edes vaikka sunnuntaihin, mut lauantaina vois jo näkyy... jos on näkyäkseen.... toivottavasti muilla tärppää!!
 
  • Tykkää
Reactions: -KITTY-
Itse näin haamua eilen... Mutta se voi olla vaan taas omaa mielikuvitusta (ei olisi ensimmäinen kerta ) tuntuu vaan niin kamalan toivottomalta kun aina joka kuukausi saa pettyä :'( pillereitä en ole käyttänyt 2 vuoteen ja vuosi menimme keskeytetyillä ja "varmoilla päivillä" ja kohta vuosi olemme olleet ilman ehkäisyä.. Ovista en ole tikuttanut kun kerran, ja totesin sen olevan ihan turhaa, koska tunnistan oviksen aina kivuista ja limoista ! Mutta nyt vaan häntä pystyyn, ja kohti uusia pettymyksiä ! :)
Oletteko harkinneet käydä puhumassa asiasta esim. lääkärin luona? Kun on vuoden yrittänyt voidaan alkaa kartoittamaan tarvitaanko lisäapua esim. jonkin lääkehoidon muodossa. Kantsii käydä. Mä yritin exäni kanssa tulla raskaaksi 2,5 vuotta eikä tärpännyt kertaakaan. Hoitoihin emme koskaan hakeutuneet kun mies oli sitä mieltä, että jos ei tule kotikonstein niin ei sitten tule. Hänen jälkeensä olin parissa lyhyemmässä suhteessa ja harrastimme seksiä aina ilman ehkäisyä - en tullut senkään vuoden aikana raskaaksi. Niinpä oma päätelmäni oli, etten luultavasti ikinä saisi lapsia... olihan mulle aikoinaan kouluterkkari valistanut, että raskaaksi tuleminen on todella helppoa.

Kun kohtasin sitten uuden mieheni harrastimme seksiä taas ilman ehkäisyä. Yllätyin kun 5 kuukauden jälkeen olikin yht'äkkiä raskaana.. :O Nyt pari vuotta sitten tehtiin päätös todenteolla yrittää lasta. Tikutin ovikset, mittailin lämmöt, söin tarkkaan kaikkia vitamiineja ja luonnonlääkkeitä - kaikki ohjeiden mukaan. Meillä kesti 7 kuukautta ennen kuin tärppäsi. Oikeastaan ihme oli, että meillä tärppäsi kun emme harrastaneetkaan oviksen aikana seksiä!! Juuri tuona kuukautena harrastimme seksiä ainoastaan yhden kerran - 3 päivää ennen ovista!
 
Oletteko harkinneet käydä puhumassa asiasta esim. lääkärin luona? Kun on vuoden yrittänyt voidaan alkaa kartoittamaan tarvitaanko lisäapua esim. jonkin lääkehoidon muodossa. Kantsii käydä. Mä yritin exäni kanssa tulla raskaaksi 2,5 vuotta eikä tärpännyt kertaakaan. Hoitoihin emme koskaan hakeutuneet kun mies oli sitä mieltä, että jos ei tule kotikonstein niin ei sitten tule. Hänen jälkeensä olin parissa lyhyemmässä suhteessa ja harrastimme seksiä aina ilman ehkäisyä - en tullut senkään vuoden aikana raskaaksi. Niinpä oma päätelmäni oli, etten luultavasti ikinä saisi lapsia... olihan mulle aikoinaan kouluterkkari valistanut, että raskaaksi tuleminen on todella helppoa.

Kun kohtasin sitten uuden mieheni harrastimme seksiä taas ilman ehkäisyä. Yllätyin kun 5 kuukauden jälkeen olikin yht'äkkiä raskaana.. :O Nyt pari vuotta sitten tehtiin päätös todenteolla yrittää lasta. Tikutin ovikset, mittailin lämmöt, söin tarkkaan kaikkia vitamiineja ja luonnonlääkkeitä - kaikki ohjeiden mukaan. Meillä kesti 7 kuukautta ennen kuin tärppäsi. Oikeastaan ihme oli, että meillä tärppäsi kun emme harrastaneetkaan oviksen aikana seksiä!! Juuri tuona kuukautena harrastimme seksiä ainoastaan yhden kerran - 3 päivää ennen ovista!


Olen harkinnut ja olen puhunut lääkärin kanssa jo tästä asiasta viimeksi kun kävin gynellä.. pitää vaan rohkeasti soittaa ja varata aikaa perus kokeisiin minulta ja mieheltäni ! tuntuu vaan niin kamalan pelottavalta jos sieltä löytyykin jotain :'(

Mutta nyt unille mars jos vaikka huomenna olisi parempi päivä luvassa !! :)

Kaikille oikein plussa rikasta tammikuuta !!! ++++++++
 
Pakko se on uskoa.... ei tule tästä kierrosta tärppiä. DPO 13 ja tehnyt aamupisusta ovistestin. Siihen ei meinannut edes piirtyä koko toista viivaa... :p Ja jos masussa olisi joku ollut olisi siihen nyt jonkinlainen vahvempi viiva tullut. Nyt en tuhlaa enää yhtään testiä tällä kierrolla - jään vain kiltisti odottelemaan tätiä ja keskityn aivan muihin asioihin.. kyllähän näitä töitä riittää.

Seuraava ovis pitäisi omien laskujen mukaan tapahtua ystävänpäivänä, joten odottavan aika on pitkä.

Kaikille muille tässä ketjussa onnea matkaan! Seurailen ketjua ainakin sivusta silloin tällöin... on se vaan niin jännää noiden tikkujen kanssa puuhastelu. :D
 
^^ Voi harmi!! älä nyt kuitenkaan heitä vielä hanskoja tiskiin !! jos sulla vaikka hyvinkin tulisis se plussa! :rolleyes:
minä olen malttanut itseni ja en ole testaillut tänään aamusta .. enkä aijo testailla illallakaan :D

voisikohan v-vuodon runsaus olla raskausoire?? :saint: ei ole muissa kierroissa nimittään ollut näin runsasta ... :confused:
 
KITTY mulla runsastui valkovuoto oviksen aikoihin ja se on pysynyt runsaana tähän päivään asti, rv 16. Testaile viikonloppuna uudestaan! Sulla päiviä vielä riittää.

Plussatuulosia muillekkin piinailijoille!
 
Laser-katse käyttöön, näkyykö mitään?
Aijaa.com - ?

Tänään tosin vasta dpo8-9, mutta kun on malttamaton ja tuli "ylimääräisinä" testeinä sofi one stepiä, kun tilasin digitaalisia ovistestejä piti siis aloittaa ajoissa. Eka clomi-kierto menossa ja ajoitus ainakin osu täydellisesti nappiin.
 

Yhteistyössä