Jotenhin luulen, että tuo voisi olla haamujen haamu - plussan alku..:heart:No empä malttanu olla tekemättä vielä yhtä testiä.(noita kun tuolla kaapissa nyt on)
viiva näkyy testissä kun sitä läpivalaisee ja myös paljaalla silmällä kun siihen lampulla taskulampulla tihrustaa. Epätoivosta tämä mun viivan kalastaminen.
tässä tummennettuna kuva
Aijaa.com - 11546177
Aijaa.com - 11546194
Voihan kurjeke..halitus:hug:..olisiko kumminhin yritystä ollut..nuo herkät testit ei muuten ole todellisuudessa niinkään herkkiä..25mIU/ml testi näyttää monasti tärpin nopsempaan.Tää testaaja rauhottuu nyt hetkeksi. Tätihän se kurvas paikalla dpo13 päivän liian aikaseen. Paaaaaaljon plussatuulia kaikille ++++++++++++
Veikkaisin tärppiä..mikäli kierto jo aikas lopuillaanOnko kukaan kokeillu testata ovistestillä raskauden? Itsellä kun oli aika monta ovistestiä vielä kaapissa niin kokeilin yhden tehdä, ja aika hauska näky tuli, olispa noin vahva ovis, vai onkohan viivat menny sekasin. Aijaa.com - 11558236
Kyllä. O-testi reagoi juurikin siihen LH-piikiin..ja ovista EI siltikään saata tapahtua(limat&halut voipi silti myös olla)Tässä mun ilo-suoraani rivissä.. Nois on kauhee sotkukäsiala ku ei kynästä muste meinannu tarttua.. ;D
Mä huomasin tässä syksyn aikana lämmöistä etten parissa kierrossa tainnut ovuloida. Lämmöt notkahti ovulaation aikaan ja limatkin tuli mutta "oviksen" jälkeen lämpö nousi normaalista 36.4stä 36.7 kun ne muissa kierroissa on kohonneet 37.2.. Luulen siis että ovulaatiota ei tapahtunut vaikka kroppa sitä yrittikin.. Mutta eikös ovistikut reagoi just tohon ovislaukasu hormoneihin vaik varsinaista Ota ei tapahtuiskaan.. Tärppikierrossa lämmöt nousi myös ylös asti mutta tässä viikon aikana ovat tiukasti pysytelleet 37.0.. Vuorokaden ennen menkkoja ne yleensä on tippunu aina sinne 36.4ään..
Kuin myöskin siulle - ihanaa masun kasvattelua&hyviä vointeja:kiss:mur-mur: Jotain sellaista muistelinkin. Ihana ku jaksat täällä taustakuumeilla! Ja voi, sulla pieni koiravauva, varmasti lievittää tuskaa! Mulla menee nyt viikot 27, ei enää kovin paljon jäljellä siis. Hyviä vointeja sulle!