Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

hyppy Tuosta digistä ei oikein voi sanoa mitään.. Mulla näytti myös samallailla vaikka raskaana en ollut.. pc testissä näen ehkä jonkun viivanpaikan =) mutta jos menkat on jo 4 pv myöhässä niin luulis jo paremmin näkyvän.. mene ja tiedä: / Itse kuitenkaan en ole sitä plussaa koskaan testiin saanut niin en osaa paremmin auttaa!
Toivotaan että se viiva sieltä vahvistuisi :flower:
 
Sunflower11
Digitaaliseen tulee yhteen liuskaan kaksi viivaa merkiksi että testi toimii. Toiseen (tai viikkonäytöllisissä oli vissiin kolme niitä?) tulee sitten toista viivaa jos on raskaana.
 
Mä nyt oon vähä pölhö. Eli siis toi mun testi oli viikkonäytöllinen, ja mitäs se sit merkitsis? jos olisin raskaana miks ei tullut siihen näyttöön sitä... Toisaalta, en anna hirveesti arvoo noille testien purkamiselle :D Mutta tietääkös kukaan mikä herkkyys on CB digi viikkonäytöllisellä? mä tein esikoisesta plussan menkkojen alkamispäivänä hailealla haamulla ja testin herkkyys 10iu.
 
Sunflower11
Mä en enää muista ku en oo viikkonäytöllistä käyttänyt, että oliko siinä kolme liuskaa vaan ne kaksi?

Joka tapauksessa yhteen niistä tulee se kaks viivaa merkiksi että toimii kunnolla.. ja sen yhden viivan kaveriksi pitäs sit tulla jonkunvahvunen viiva jos on raskaana.

Herkkyys on se 25.
 
Hyppy pakko tulla kommentoimaan tota digitestiä..Sitä en osaa sanoa, miltä viivat näyttää silloin kun se antaa tulokseksi ei raskaana. En ole siinä tilanteessa ikinä testiä aukaissut. Mutta laitan kuvan liuskoista tilanteessa, jossa vastaus oli raskaana 2-3..Tuo alemmen liuskan viiva (missä viioja siis vain yksi) oli paljon haaleampi silloin kun sain raskaana 1-2, siitä mulla ei ole kuvaa. Raskaana 3+ - tilanteessa kaikki kolme viivaa on tasavahvoja.
Tässä siis tuo raskaana 2-3:
Aijaa.com - 11427219

Kun sitten koitan tulkita tota sun kuvaa ja verrata myös tuohon ohjeeseen..Niin siltähän tuoo vaikuttas, että ei raskaana tuloksessa ei tulisi muita viivoja kuin kontrolliviiva (mikä sullakin tummimpana näkyy)! Liuskat on sun kuvassa vain toisinpäin kuin ohjeessa ja mun kuvassa. Toivotaan, että kyse olisi siitä, että raskaushormoonia on yksinkertaisesti vaan niin vähän vielä ettei edes digi tunnusta sun alkanutta raskautta! :)
 
Viimeksi muokattu:
Toivoa on aina! Ainakin niin kauan kun ei tätiä näy! :heart:
Lisään vielä, että oon kuullut digin reagoivan myös Lh-hormooniin joka kohoaa ennen menkkojen alkamista. Siksi siis kontrollin lisäksi voi tulla ne kaksi haaleeta viivaa..Toi koko homma on tosi hämmentävä ja ohjekirja on kyllä selvästi harhaanjohtava! Paras olisi olla aukaisematta noita testejä, mutta minkäs sitä itselleen voi! :D
 
kysymys himotestaajille! Vahvistuuko viivanpaikka??!! eilen sain dpo9 tositosihaamun, sellaisen etten ollut varma näenkö näkyjä, tänä aamuna tehty haamu näkyy selvemmin on siis vahvistunut! testi on pc ja dpo on 10

hitsit kun en saa nyt kuvaa tänne...

muoks. tuli näkyviin testiajalla
muoksmuoks iiiiik no nyt illalla sain David testiinkin haamulaisen!! testiajalla, ja olen näkevinäni siinä inasen väriäkin!! Ennen en ole saanut tollasta davidin testiin voi, olispa se nyt viimein sitä!
 
Viimeksi muokattu:
Osaisko joku sanoa mitään... Tein aamulla kaksi testiä, alicen ja davidin. No katsoin ehkä puoli minuuttia niitä ja ehkä, siis ehkä näin jotain alicessa, mutta ajattelin ettei ollut mitään ja oli kiire viemään koira ulos, ajattelin että vilkaisen sen jälkeen testit. No parin tunnin päästä vasta menin vessaan ja muistin testit ja molemmissa haaleat, mutta selvästi nähtävät viivaset. Voikohan noihin nyt luottaa, kun katsoin myöhässä. Koskaan ei ole aliceen tullut viivaa testiajan älkeen, vain valkoinen viivanpaikka ja davideja olen vaan yhden tehnyt ja siihenkään ei tullut jälestä mitään, ihan valkia. Huomen aamunahan tuo selvinnee, kun teen testin ja katson kanssa testiajalla sen. Jännittää! Aiemmin nega ei oo muuttunut plussaksi ja plussatulos on parhaillaan pysynyt 7-vuotta näkyvissä esikon testissä! Nyt on jo kp44, ovistuntemuksia ollut vähän millon sattuu, että ota tässä selvää, millon ois voinut hedelmöittyä...
 
rixutin: mulla on Joskus tullut davidin testiin semmonen harmaa viivanpaikka, mikä on näkynyt tyyliin 95 asteen kulmassa kun katsoo takavasemmalta :LOL:

Nyt eilen tein illalla ton Davidin ihan piruuttani, kun olin aamulla saanut haamun PC testiin ja sain kuin sainkin testiajalla haamun myös David liuskaan. Haamu on haalea mutta näkyy edelleen

siitä toisesta testistä ei ole kokemusta...

miramei: onhan siinä kaks viivaa :heart:

ON: JEEEEEEEEE! PC:n viiva on vahvistunut edelleen ja tuli melkein heti näkyviin! laitan kuvaa analysoitavaksi jos löydän kameran piuhan :headwall: se on hukuksissa
 
  • Tykkää
Reactions: Rixutin
Kultsipallo, mulla ei oo dpo:sta tietoakaan, kun ovisoloja on tullut ja mennyt pitkin kiertoa ja nyt siis jo kp46, aiemmin muistin väärin tuolla kp:t. Tää oli siis eka kierto synnytyksen jälkeen, josta jo 1,5v ja siksi kierto sekasin ja nyt vasta plussaa :)
 
Minä tuun hulluksi näiden testien kanssa. Näyttäs nyt selvästi vaikka negaa nii oisin onnellinen. Epätietoisuus on pahinta. Tein eilen jonkun halpistestin, ja testiajan jälkeen siihen tuli todella hailu haamunen. Tänään sit uusin testin Sofi one stepillä, ja tulos oli nega. Testiajan kuluttua kuitenkin punertava haamu.. ehkä. :( Koitan laittaa kuvaa kuhan saan piuhan....

Muoks //

Tässäpä ne kuvat... mitä mieltä te ootte?
http://i1.aijaa.com/b/00411/11434591.jpg
Tässä ylempänä eilinen tunnin pidätyksellä... ja alempi on tänä aamuna. Molempien herrkkyys 10iu.

Ja sitten tämän aamunen tarkemmin..
http://i8.aijaa.com/b/00119/11434592.jpg

Ps. älkää välittäkö kahviläikistä....... :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä