Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Minalo voisko sulla olla samaa kun mullakin, eli se hcg arvo on senverran korkea, että nää typerät testit näyttää hailakkaa viivasta?

Tein kanssa ihan vaan kiusakseni testin. Aluks näky jotain pientä, mutta sitten reippaasti yli tulkinta ajan eli n. 20min kohilla tulos oli tämä.
image - Image - Aijaa.com
Muokattuna
image - Image - Aijaa.com

Näkkeekö siinä joku jottai?

En itse jaksa uskoa tärppiin, mutta tää himo testaamiseen on vaan niin kova. :D Toisaalta ihme toivonkipinä tuolla sisällä on. Eilenhän en oikeasti saanut testiin viivan puolikastakaan, ei edes viivanpaikkaa! :O
 
Minalo: Mikäs siellä on tilanne? :)

Viivi: Hieno viivanen siellä! ONNEA :flower:

Heilanga: Kyllähän siellä näkyy joku haamuilainen! Vahvistumisia toivon sinne.. :)

Kiitos *mur-mur*! :rolleyes:

Täällä saatetaan nyt ehkä olla oikeasti pieniin päin! Testissä selkeä haamu, missä myös väriä. Paljon selkeämmin näkyy, kuin edellisissä.. Voi kun, oliski nyt sitä itteään!! Kuvan yritin ottaa, mutta ei oikeen tällä puhelimella hyvää kuvaa saa ja ei näy tuo viivanen niin selkeästi, kuin livenä.. , - Image - Aijaa.com, näkeekö ketään edes mitään??
 
Yemina kyllä mä nään toisenkin viivan noissa sun kuvissa! Ja tärkeintähän on se, mitä sinä itse livenä näet! Toivottavasti jatkaa vahvistumistaan! :heart:

Mulla ei mitään raportoitavaa! Ei näy tätiä, mutta ei kyllä näy plussaakaan! Ja totta puhuen, olisi jo liian myöhäistä sellasen tullakin. Mutta yhä ja edelleen viivanpaikkaa tuppaa tohon pc-liuskaan..Testiajalla näkyy aina väriäkin, mutta sitten se haihtuu jonnekin taivaan tuuliin! : /
2013-11-09 16.20.22 - Image - Aijaa.com
 
Minalo onko toi sun kuva otettu testiajalla? Mä näen siinä kyllä aika selkeästikin viivasen....häipyykö se tosiaan johonkin?

Itsellä ei raportoitavaa, testin tein, mutta en siihen eilistä kummempaa saanut. En usko, että siitä mitään tulee taaskaan. :headwall:
En oo kahteen vuoteen ollut asian suhteen näin sujut. En odota että testiin ilmestyisi viiva. Lähinnä tarkistan, että joo ei siinä mitään näy. En ole vihainen/surullinen että meillä ei vauvaa kuulu. Aidosti pystyin onnittelemaan tänään asiakasta joka odotti toistaan. Kai se kohtalo on jokaisen joskus kohdattava. :)
 
Heilanga tuo kuva on otettu 15minuuttia testin tekemisestä..testiajalla jo näkyy jotain mut sitten tohon aikaan parhaiten erottui. Kuivana mä en oikein sitä enää kunnolla näe..Mä niin ymmärrän miltä susta tuntuu. Ajattelen ihan samalla tavalla. Et se on oikeesti ihme jos viiva mulla enää ikinä tummuu. Haluisin uskoo siihen, mutta en kai sisimmässäni enää usko. Voimia meille! :heart: Vaikka mä toivon ihan täysillä et sinä saisit joku kerta vahvan viivasen ja sitä myöten oman pikku nyytin! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Heilanga
Ei olla tutkimuksiin asti vielä menty. Mä en tiedä oikein että onko musta edes siihen... Mitäs jos kaikkien kalliiden tutkimuksien jälkeen ei lasta kuulu siltikkään?
Mä uskon aika kypällä, et "vika" on mussa. Mulla kun on noita vikoja muille jaettavaksi. :)
Onhan aina se adoptio vaihtoehto, tosin sitä tarttis varmaan jo ruveta hakemaan.
Toisaalta jos asenteen sais pidettyä tällasenä vois se tärppikin käydä. :)
 
Laitan nämä nyt tänne arvosteltavaksi:

IMG 4108 - Image - Aijaa.com
IMG 4107 - Image - Aijaa.com

Nyt siis kp 29/28
Aamulla vielä uutta testiä kehiin! :)

Sen verran taustatietoa että kaks vuotta lasta yritetty, testailen varmaan joka kuukausi miljoonaan kertaan ja IKINÄ en ole mitään testiin saanut. Nuo testit tein hätäisestä iltapissasta parin tunnin pidätyksellä...josko tää nyt vaan sit oikeasti ois sitä itseään jo :)
 
Viimeksi muokattu:
Mun testi oli kai sitten viallinen huiputtaja myös.
Yk 35 alkoi. Kuukauden verran että pääsee lääkäriin hakemaan lähetettä hoitoihin.
Vihdoi kuntuo mies siihen suostui. :)
Elämä jatkaa polkuaan pidemmän kaavan mukaan. Ei nämä muakaan enään kaiherra vaikka joskus kipeää tekikin.
Vastoinkäymiset vahvistaa vaikka ne joskus tekee kipeää. :heart: :)

Minalon ja Heilangan testissä vivasta näen. Vahvistumisia muidenkin haamuille. :)
 
Mäkin tungen lusikkani tänne soppaan; onko näin että ainakin Pregcheck ja one step liuskat antavat "roskishaamuja" herkemmin?Pian vuoden yrityksen ja testailujen jälkeen one steppiin kahtena päivänä testiajan jälkeen tuli hento viivanen jos on aavistus väriä (ei ole aiemmin tullut kun joskus olen näilläkin testaillut). Oletan että ei merkkaa mitään kohdallani vaan menkat alkavat tänään tai huomenna. MUTTA: mitkä ovat kokemuksenne mainituista testeistä? Mainittakoon vielä että samaan aikaan David liuska näytti puhdasta negaa.
 
penni79 pc antaa viivanpaikkoja lähes poikkeamatta. Pirullinen testi. One stepillä on vissii sama taipumus. David taas on ihan eri, se ei näytä mitään ennenkuin digillä raskaana 3-4 niin david tosiaan vasta antaa haamua. Sellaista olen ainakin täältä lukenut. :)
Toivotaan että sulla ne vahvistuisi kuitenkin oikeaksi plussaksi.

Minäpä taas on heilunu testien kanssa. On se vaan niin jännää. :D
Tässä teille taas mun mitään tarkottamattomia testien tuloksia.

Eka kuva on tasan viiden minuutin kohalta. Kerrankin kellotin. :)
image - Aijaa.com

Tämä on sitten varmaan jotain 15min paikkeilta.
image - Aijaa.com
 
Penni: Mie oon käyttäny joka kierrossa pc:tä (nyt yk 8 menossa) ja nyt sain ekan kerran haamujen haamun testiin. Tätä ennen ei edes sitä viivanpaikkaa ole näkynyt pc:ssä. Kerran olen tän yrityksen aikana jollain apteekin herkällä saanut viivanpaikan.
 
Nenna: Sama homma että monta kiertoa oon testaillu davidilla (ja muutaman one stepilla) ja kertaakaan ei oon tullu testiin yhtään mitään. Eli nyt ekaa kertaa näkyy jotain ihan haamulaista, mutta voihan se olla vaan jokin yritys (no, kai sekin on jotain tässä vaiheessa!)
 

Yhteistyössä