Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Toi Pregcheck on kyl aika selkee viivanen. Mut sit mua hämää toi One Step mikä ei taas anna kunnon viivaa. Äääh! Miks mä aina hairahdan noihin halpistesteihin, ku tiedän et Pregcheck on mulla aiemminkin näyttäny oikein...

Alun pelot on ihan normaaleja. Mäki pelkään vaikka kkm:sta on aikaa jo kauan.
Kyllä kaikki hyvin menee siellä :heart:

Täältä varmasti löytyy testitietoutta. =) Eli tilanne on seuraavanlainen: alkionsiirto tehty toissa maanantaina, tänään siis pp10. Ensimmäisen superhailakan haamun tein viime sunnuntaina Halpatestin puikkotestiin. Seuraavana eli maanantaiaamuna näytti hieman vahvempaa haamua, mutta yhä siis hailakkaa. Nuo puikkotestit loppuivat ja tilasin niitä lisää mutta testit jatkuivat muilla.

Tiistaina aamulla tein apteekin oman, tulos haaleahko haamu. Illalla tein vielä Pregchekin liuskan, haamu.

Eilen keskiviikkona tein apteekin oman, tulos hieman haaleampi kuin tiistaina. Tein myös Pregchekin, josta haalea viiva, ei enää haamu sekä Clearbluen viikkonäytöllisen, josta tulos Raskaana 1-2.

Eilen illalla tein vielä Halpatestin puikon, jotka olivat saapuneet, tulos selkeä punainen viiva.

Tänä aamuna tein kolme testiä (miten niin lähtenyt tämä testailu lapasesta...:)). Apteekin omaan tuli haamu, vain hyvin hiukan vahvempi kuin eilen, ehkä sama kuin tiistaina. Pregcheck samanvahvuinen viiva kuin eilen ja Halpatestin puikko selkeä punainen viiva.

Eli jos olisin testaillut vain noilla puikoilla, olisin ihan varma että raskaana ollaan ja kaikki sujuu kuten pitää. Mutta nuo apteekin omat!! Mikä siinä voi olla että ne eivät vahvistu vaikka muut testit vahvistuu? Se ensimmäinen apteekin oma testiviiva on kuivunut sellaiseksi ihan ohuenohueksi, eilinen viiva vaikka onkin hailukampi on oikean paksuinen.

Osaatteko auttaa, onko teillä kokemuksia miksi testit voisivat käyttäytyä näin erilailla toisiinsa nähden?

Muoks. Yritän lisätä vielä kuvan. Tein vielä äsken Pregcheckin puikkotestin, antoi haalean punaisen viivan. Mitä sanotte näistä? Ylin on se Halpatestin puikko, mielestäni jo kunnon viiva.

Viimeksi muokattu:
Athenais, luota vain siihen digiin :) Onhan noissa testeissä eroa, vaikka miten yrittävät väittää, että yhtä luotettavia ovat... Itse sain apteekin omaan samanlaista viivaa kuin sinullakin ja digi näytti juurikin tuon 1-2 viikkoa.... Ja nyt ollaan rv 13, eilen np-ultra ja siellä se pikkuinen porskutti menemään :) Eli siis onnittelut ja paljon tarrasukkia mukaan pienelle! :heart:

Athenais Kyllä nuo kaikki plussia on vaikka olisi eroja ja jos digi näyttää 1-2 niin ONNEA!!! Itsellä oli tuo apteekin oma niin haalea kerran etten meinannut uskoa siinä väriä olevankaan, mutta nyt sekin haamu on o 7.v ja menee lujaa :LOL: Eli onnea olette vahvasti raskaana :heart:

näkyyköhän tää.. hmm.. :) katsotaan.. siis, yritetty vauvaa 2 vuotta (meillä poika 2v3kk) viime kierrossa km, ja nyt näyttää tältä.. olis n.kp 25-26/28-31.. rfsu:n testi, heti alkoi piirtyä mutta selvimmin näkyi siinä 10-15min kohdalla.. voi sanokaa että te näätte!! Olot on samat kuin viime kierrossa, siks olenkin jo testaamassa..

Yhteistyössä