Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Zuhina, vois kuvitella et saisit apuja ihan normi gynekäynnillä!
Täällä tehty aamulla pc, oli ehkä aavistuksen tummempi haamu kun eilisiltanen, mut kuvaa siitä ei saa otettua edelleenkään. Ja tuntuu et sekin näkyy vaan jossain valossa. Eli taitaa olla viivanpaikka.. Iltapäivällä tein one step 25, muuten näyttää valkoselta viivan paikalta mut valoa vasten vaaleenpunanen ohut viiva testipaikalla. Nyt illalla tein parin tunnin pidätyksellä taas pc:n, mun mielestä viivanpaikkaa taas. Tein samasta pissasta taas one stepin ja siinä kans valoa vasten vaaleenpunanen ohut viiva, muuten näyttää valkoselta viivanpaikalta. Niin turhaa :D huomiseks aamuks mulla on vielä 1 pc ja sit on 22kpl noita one step 25 herkkyyksiä. Onpahan vkl tekemistä! :stick:
 
Zuhina, pystyy. Kierron normalisoitumiseksi sain terot jotka ei sitten loppupeleissä vaikuttaneet juuta eikä jaata. Silloin jo gyne katsoi sisätutkimuksen, että kaikki on auki ja kunnossa ja ok.

Ja sitten vielä myöhemmin kun lähdettiin lapsettomuutta selvittään niin lääkäri teki uudestaan sisätutkimuksen. Mutta kyllä saa ihan normikäynnillä apua :)
 
zuhina noista menkoista ja ovulaatiosta, että nimenomaan vaikka kuukautiset aina tulisikin niin ovulaatiota ei silti aina tapahdu joka kuukausi, ja tämä on ilmeisesti vieläpä aika yleistä.. sen takia se kannattaakin tikuttaa ja varmistaa, tuleeko sitä ollenkaan :)
 
Täällähän on muitakin aamuvirkkuja :wave: Minä en kylläkään ole sellainen omasta tahdostani, - ihana, ihana esikoiseni nukkui jälleen huonosti ja ylös noustiin jo viideltä :( Mieli täysin maassa väsymyksen johdosta ja pelottaa ajatus siitä, että tulisi vielä toinen itkuinen ja huonosti nukkuva lapsi tähän perheeseen. Apua. Tiedän, että menee nyt aiheen ohi mutta onko muilla samanlaisia ongelmia ettei lähes 3-vuotias vieläkään nuku öitä? Alkaa usko loppumaan ja tunnen itseni jotenkin epäonnistuneeksi kun esim. ystävieni lapset kyllä nukkuvat...

Zuhina: minä kävin tässä kierrossa menkkojen loputtua gynellä tarkistuksessa kun meillä ei ole useasta yrityksestä huolimatta vielä ole onnistanut. Ja kyllä siellä tehtiin ihan perus sisätutkimus ja gyne katsoi vielä ultralla. Totesi ettei mitään fyysistä syytä löytänyt. Toki vika voi olla huonoissa munasoluissa, huonossa keltarauhasessa yms. näiden tutkimuksista en sitten tiedä mitään? Joten varaa ihmeessä aika ja käydä tarkistuttamassa --> helpottaa kummasti oloa!

Sniff: kuinka jakselet?

Cisu: tsemppiä ultraan, - eikös se ollut tänään?

Candyqueen: tietokoneen ruutu niin kirkas, etten varmaksi osaa sanoa. Mikä kp/dpo menossa?
 
Viimeksi muokattu:
Kyselin miltei viikko sitten täällä raskaustestistäni, josta pari ihmistä tunnusti näkevänsä hailakan toisenkin viivan. Tein tuon jälkeen vielä muutaman testin, pari pregcheckiä ja clearbluen, joista vain yhteen pc:n tuli haalea viiva. Päätin sitten rueta odottelemaan menkkoja. Nyt ne on jo viikon myöhässä ja tein jälleen pregcheckin testin ja mielestäni siihen tuli taas vaalea viiva! Laitan tästäkin testistä teille vielä kuvan. Tuleeko tuohon pregcheckiin herkästi jotain viivanpaikkoja? Tämä on jo kolmas viivallinen testi, mutta viivat on todella hailakoita! Toisaalta en ole koskaan saanut minkäänlaista viivaa testiin, vaikka olen ollut raskaanakin ja hcg oli verestä mitattuna 800-1000 ennen keskenmenoa. Vähän ärsyttää odottelu. :/

 
Hei kaikki!
Olen suunnilleen selvinnyt viime kierron depiksestä ja piinapäivät on nyt menossa. Tänään dpo 10. Testannuthan olen jo parikin päivää.
Kuvat on mielestäni lohdullisempia pieninä ja tämän aamun tikku oli hämärässä vessassa selvästi tuplaviivainen.. Noh, tässä ny kuvat kumminkin..

DPO10 testiajalla:


DPO10 ylimpänä, alemmat edellisten päivien testit:


Mitä veikkaatte? =)

SinSin: Taitaa tulla helposti viivanpaikkoja. Oisko joku toinen testi parin päivän päästä?
 
Sniff :hug: toivon totisesti ettei sinun tarvi käyä uuestaan sammaa läpi! Ja kiitos että jaoit tuon kokemuksen meijän kans. Mie en nimittäin tienny ollenkaan että ku on nuin vakava asia, en tunne kettään kellä olis enkä oo ennen kuullu siitä tarinaa.

Zuhina :hug: Ehkä se gynekäynti vähän valasis asiaa ja tosiaan jos sieltä sais vähän boostia? Oon tosi pahoillani sinun puolesta.

Catharin 'Mitäpä ajattelit tehä viikonloppuna?' 'No kusta kippoon ja uittaa siinä tikkuja.' :D Kyllä himotestaajien on aavistuksen hohdokkaampia ko muilla! :)

Candyqueen siinä missä on kaks kuvvaa, niin siinä ylemmässä on ehkä aavistus jostaki,mutta en oo varma onko siinä väriä..

ON mulla se vain alakaa valeraskausoireet oikein kunnolla lyyä päälle :LOL: Eilen perhekerhossa haistoin aivan hirveän voimakkaan hienhajun, en tiä lähtikö minusta vai kenestä ko en viittiny alakaa nuuhkiin. Illalla ko kävin vauvelin nukuttamassa ja ko astuin makuuhuoneesta ulos haistoin lakritsin aivan niinkö koko talo olis valeltu sillä, ja siis mies oli syöny olohuoneessa lakua pari palasta. Ja tissien verisuonet on aivan tosi pullollaan! Pc on silti vaan nega. En olis uskonu että voi näinki olla ellen itte kokis tätä :D
 
Pupelaattori: sul on mun luonto.. mä taas 400m matkalla bussipysäkiltä työovelle haistoin tupakan ( hyyyyvin voimakkaan) joka välissä vaikka ihmisiä ei ollu lähimainkaan. Tai jos joku menikin niin ei ollu röökiä.
Ja yrjö meinas männä..

äsht..pitäis vielä 2h malttaa et saa testata.. Kävin ostaa äässistä rfsu:n mukaan verrokiksi ja nyt ei ole pinkkiä limunaatia lähelläkään. Pitää tuhota noi vadelmat sitä ennen ( tuli karmee hedelmän himo tänä aamuna )
 
Nyt kaivattaisiin taas tihrusteluapua. Ennen täällä hätähousuilin aktiivisemmin, mutta nyt olen vähän pitänyt taukoa. Helmikuun lopussa tuli km rv5 ja nyt mennään jo yk13! Tältä kierrolta en oikeastaan odottanut mitään. Töitten ja koulun takia stressi on ollut kova ja ovista en saanut bongattua kp12-16, seksiäkin ollut vaan kerran viikossa. Noh tänään kp31 aamu ja ajattelin testailla kun mies jo usean päivän ajan sanonut, että mulla on hajuaisti kuin vainukoiralla. Tein testin ja menin suihkuun ja olin varma ettei siinä mitään ole, mutta ehkä sittenkin? On vaan yks mahdollinen seksi kerta josta olis voinu tärpätä ja siitä laskettuna ois nyt dpo10-11 luokkaa.

Dpo10-11
Dpo10-11

Näkeekö muut mitään :stick:
 
Kiitos Wolt! Olin melkeen varma, että silmät vaan on niin ristissä ja nään omiani. Miten tää voi olla edes mahdollista, että 12kuukautta yritetään tukkaputkella ja sitten tärppää tämmösestä stressi/seksittömyys kierrosta. Nyt sitten pelottaa, että päästäiskö tällä kertaa loppuun asti. :|
 
Täällä odotellaan ultraan pääsyä, jännittää!

Samhe, onnea, plussa tuo on. Ja tarrasukkia matkaan!

Wolt, testikuvia ootellessa! Ja ilman limuja :D

Zuhina, tsempit, ja kyllä tavallinen gynekin voi auttaa. Suu ja haarat auki vaan ;)

Candyqueen, en ole varma mutta ehkä jotain saattais näkyä mutta luulen että on silti vaan viivanpaikka. Pct taitaa tehdä niitä usein.

Sinsin, näyttää lupaavalta. Lisää testiä vaan.
 
Viimeksi muokattu:
Catharin :hug: Tiedän niin tuon tunteen. Viimeksi itselläkin alkoi ottaa niin koville, että piti mm. ottaa irtiottoa täältäkin. Nyt taas luotto huipussaan, kun ovis tuli ja meni. Saa nähdä tiputaanko taas entistäkin korkeammalta. Mutta mutta, kannattaako vielä ihan kokonaan luovuttaa, eikös tässä ole vielä muutama päivä aikaa viivan ilmestyä? Ei kaikilla tule ne viivat niin aikaseen, vaikka täällä siltä helposti vaikuttaakin. Tsemppiä.
 
Samhe ihan selvä viiva se on. Onnea!

Muilla en oikein näe.. :( Tosin tää tietokoneen näyttö on sen verran kirkas että tässä ei aina näykään vaikka jotain olisikin.

Cisu pidetään peukkuja!

Catharin tuttuja fiiliksiä.. :hug:

Wolt Joo ilman limuja! :D

).( Digiovis ei vieläkään hymyillyt pysyvästi mutta tällaisen sain liuskaovistestistä. kp18
 
Mamma yhellä minun kaverilla tais tyttö alkaa nukkuun yöt vasta 5-vuotiaana. Ja toisen kaverin 3-vuotias pomppii ihan joka yö herällä. Kai se ihan normaalia on seki. Mutta jos sie oot hullun väsyksissä, niin eipä se paljon lohuta. Auttaskohan siihen joku lempeä unikoulu vai miksi se herräilee?

SinSin ihanko siinä jotaki näkyis?

Leonia sullaki taitaa olla tummentummaa, mutta mie oon kyllä nyt tutkinu että nuihin kuiviin ja etenki eilissiin pc:n tikkuihin tullee tuommosta, köhköh.

Samhe onnea!! :heart:

Theran nyt kaikki keinot käyttöön, että ehitte vielä tännään! ;)
 
Muistaisin et molemmista lapsista on plussa tullut vasta ihan niinä päivinä kun menkkojen on pitäny alkaa, eli sen puoleen on kyllä toivoa, mut kyllä oon ihan varma ettei raskaana olla nytkään. Kävin äsken labrassa ottaa hcg:n, masentuneena odottelen tulosta :/ täytyy kyllä varmaan tämän kierron jälkeen pitää pieni tauko tästä yrittämisestä.
 

Yhteistyössä