Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mamma2012 meillä tuo kohta 6 vuotias typy tulee harva sen yö meidän väliin omasta huoneesta. On aina ollut huono nukkuja. Se vaan kun on jo noin iso niin herää omasta sängystä ja tulee meidän väliin nukkuu. Joskus jää pyörii siihen meidän väliin kun ei saakaan heti unta. Eli sinänsä on helpottanut kun touhuaa omiaan eikä tarvii koko ajan vahtia.
 
Empuska, tuohan näyttää suorastaan punertavalta! Itse olen saanut kuitenkin ainoastaan harmaita viivanpaikkoja. Nuo testit kun tuntee, niin osaa suhtautua. Kyllä ne sitten ihan oikeata viivaa näyttää, kun aihetta on. Ei saisi vaan välittää mitättömistä aavistuksista, nimimerkillä itsekin joskus turhaan innostunut. Toivottavasti sulla lähtisi tuosta viivanen kehittymään.
 
IMN
Samhelle onnea! :)

Empuskalla näen edelleen vaan viivanpaikan :/ ehkä muutaman päivän päästä näkyisi jo väriäkin?

Onkos täällä muita siitepölyallergikkoja? Mitem aiotte hoitaa lääkityksen? Jotkut allergialääkkeet ilmeisesti vaikuttavat ovulointiin ja/tai kiinnittymiseen, eikä tähän mun nuhanenään mitkään käsikauppalääkkeet auta..

Päänsärkylääkitystäkin pitäisi alkaa miettiä.. mulla ei siis migreeniä ole mutta yli kymmenen vuotta on ollut selittämättömiä monen päivän päänsärkykohtauksia. Nyt oon lopettanu noiden vahvempien kipulääkkeiden käytön, koska eivät sovi raskaana oleville. Nuo myös saattaa estää ovulaation, ja tämän unohti lääkäri mulle kertoa kun viimeksi yritettiin.. saihan siinä sitten puoli vuotta miettiä että miksei tärppää :stick:

Ja tuosta luovuttamisen tunteesta. Meillähän myös viimeksi tärppäsi heti kun asennoiduin siihen että muutaman kuukauden päästä ollaan tutkimuksissa. Tein menkkojen oletettuna alkamispäivänä testin ihan rutiinin vuoksi ja tipuin pöntöltä kun näin että testiin piirtyi toinen viiva jo ennen kontrolliviivaa :D
 
Ultrakuulumiset kp11:

Kohdun limakalvo priimaa, vajaa 8 mm tällä hetkellä.
Johtofolli taas vasemmalla, nyt 12mm eli samoissa mitoissa kun viime kierrossa samaan aikaan. Ovis tuli sillon kp18.
Verenvuodot johtuu ehkä verestävästä kohdunsuusta mikä mulla ennenki todettu. Onneks ei kohdutsa koska sillon passia ei kantsis tehdä vielä. Papa otettiin varuiksi.
Ja vaikka munis tulee taas vasemmalta jossa mulla ei munatorvea niin luomuraskautuminenkin hyvin mahdollista sillä oikea torvi voi ottaa vasemman munikset j päinvastoin eikä ole edes harvinaista vaan usein toimivat ristiin. Joten yhdellä munasarjalla/torvella pärjää mainiosti.
Nyt vaan oviksenbongailua ja toivotaan että tulee ens vkon ke-pe.
 
Pupelaattori: uskon, että tällä hetkellä tekee viimeisiä takahampaita... mutta, kun koko ajan on ollut jokin asia. Huoh. Kovin on tempperamenttinen luonne, joten kaikki näköjään vaikuttaa yöuniin. Ollaan jo aikoinaan kokeiltu unikoulua, mutta meidän mielestä se pahensi asiaa? Noh, kyllä se sitten teininä nukkuu :D Ja minulla oli ensimmäisessä raskaudessa oireena juuri tuo vainukoiran nenä!

Theran: uskon, että meidän tapauksesta tulee aivan samanlainen. Nyt jo havaittavissa sillä erolla että huutaa niin kauan, että haetaan viereen nukkumaan :) Komea plussa sinulla :wave: Kyllä sinä naisena keinot keksit, jolla miehen saa vasta huomenna lähtemään :heart:

Samhe: onnea :flower:

Empuska: nyt merkin vaihto ja uudelleen testausta!
 
Tätä ämmänräyskää kyl ketsuttaa...
negatiivista.. siinä kävi taas se perhanan viiva mutta tsuipadui hävis ...
viel kerta ja sit saap oottaa huomisaamuun.
Vertauksen vuoksi meinasin testata aamulla sen ebayn ja rfsu:n.

Jonku ovulaatio / hedelmällisyys sovelluksen latasin ja siin oli et dpo oiskin vasta jotain ehkä 10-11... eli siis aivan liian aikaistako? ... mihin mennessä ne hanskat saa heittää naulakkoon?
Tätiä eikä tätioireita oo lähimaillakaan....
 
Onnea Samhe, selkee plussa! :)
Musta Empuskallakin on plussa, varovaiset onnittelut sinne myös. :)
Wolt ootko testannut oviksen vai käyttänyt vaan laskuria?
Cisu mä oon täällä peukuttanut sun ultran puolesta että pikkuinen löytyisi kohdusta. Miten kävi?
 
Onnea Samhe, selkee plussa! :)
Musta Empuskallakin on plussa, varovaiset onnittelut sinne myös. :)
Wolt ootko testannut oviksen vai käyttänyt vaan laskuria?
Cisu mä oon täällä peukuttanut sun ultran puolesta että pikkuinen löytyisi kohdusta. Miten kävi?
Sekä että..testannu että laskurilla. Tosin siin laskurissakin :ashamed: luki että ei hätää ois vasta kiinnittymässä.. :ashamed:
 
Kääk on niin paljon tekstiä että en muista puoliakaan! :)

Mut Samhella ainakin viivaa näkyy, muilla en valitettavasti mäkään näe :(

Wolt..siis mikä kp sulla nyt menossa jos vasta olis dpo10-11?

Huonosti nukkuvat lapset. Mamma, miten sulla lapsi heräilee? Itkee vai valvoo vai miten?
Mulla on hyvin nukkuvat lapset mutta esikoisella on ollut kaikki nämä 5v vaiheita ja vaiheita. Ensin mulla oli kauhea kiire unikouluun koska olin niin väsyny ja rikki vauvavuodesta. Varoin nukuttamasta viereen jnejne ettei vaan olis tullu mitään "assosiaatioita". Mutta hankalaa se oli. Sit alko hampaiden tulo ja sitten 2-3v jälkeen yölliset kauhukohtaukset ja sitten 4v valtavat unet ja uneksimiset. Eli hybänä yönä lapsi nukkuu kuin tukki ja huonona itkeskeli vähän väliä, sai ihan itkupotkukohtauksia koska nukkuu nii sikeästi ettei herännyt lohdutteluun. Samoin saattoi herätä pissahätään mutta oli niin unessa että vain huusi ja panikoitui kun yritin pissattaa. Ne oli raskaita ja rasittavia öitä. Etenkin kun olin kahteen otteeseen raskaana. Huooh! Vieläki lapsi uneksii välillä ihan älyttömästi ja itkee sitten. Ja johtuen sikeästä unesta on hankala lohdutettava.
Kuopuksen kanssa taas en ole jaksanu unikouluja. Olen viis veisannu ohjeet ja nukutim surutta tissille ja viereen ja yösyötin lapsentahtiin. Nukuin paljon paremmin koska lapsi on vieressä ja nopeasti rauhoitettavana. Ei tarvii nousta ja herätä itse kokonaan. Ja kappas..lapsi jätti 1.5v itse yösyötöt ja osaa tarvittaessa nukahtaa ilman tissiä ja isänsäkin kanssa. Ilman mitään surempaa vääntöä. Ja mun mielestä hampaiden tekokin oli lähinnä vain pientä äherrystä että puljasi tissillä tiheämmin mutta kun oli vieressä niin sain itsr nukuttua.

Eli onhan noi erilaisia. Vaikka ymmärrän senkin ettei kaikki osaa vauvan vieressä nukkua. Mutta hyvin noi on erilaisia. Kuopuksen nukutus on suht helppoa kun taas esikoisen kanssa paloi pinna ihan jatkuvaan. Mutta joo..onham se sitäkin että toisen kanssa on rennompi ja osaa kuunnella omia ajatuksia enkä ainakaan mä enää kuunnellut eskm neuvolan kauhutarinoita siitä miten viereee ei saa ottaa jne.
oho..sori pitkä OT selostus :D
 
Empuska. En osaa kyl sanoa noista testeistä.. mut jos sulla ei menkat oo myöhässä nii aina on toivoo :D Mut siis mikäli noi on negoja niin ihmetelen kyllä ihan älyttömästi miksi tollasta pas*** on markkinoilla :O!? Eihän tollaisista testeistä oo mitään hyötyä että ensin näyttäisivät negana viivaa ja jos oikeesti on raskaana nii tulee vielä viikon päästäkin haaluraa viivaa!? Auts..
 
Tammityttö:
Toi näyttää et cycle day 34 ( se sovellus ..ku syötän sinne kaikki tiedot..helpommin kulkee mukana) :ashamed:

jos ovulatointi on tapahtunut 6 / 8.4 niin mikä se dpo ois sitten? ku minä en osaa laskee kai sit oikein..ku työ ootta laittanu aina -0 0 ja jotain..

niin ja jo useamman päivän herjannu että tee testi ( siis toi sovellus ) ja late luteal tekstiä.
 
Viimeksi muokattu:
Mäkään en muuten mielellään osta kaupasta tai ainakaan samasta apteekista peräjälkeen. :D
empuska tuossa yhdessä näin väriä mut se tai olla se muokattu?
Cisu eli hyvältä näyttää!
Mamma2012 mä yritän houkutella sitä jäämään... :D juu mun kohta aikuinen tytär ei nukkunut kanssa pienenä mut ei se enää viereen tule nukkuu. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tammityttö;30794607:
Ovispäivä on dpo 0. Eli sulla on jo dpo 16-18 menossa? Ja yleensä sanotaan et yli 40 pv kierrot on pääsääntöisesti ovuloimattomia.. eli jos se ovis on tolloin ollu nii pitäs jo kyl näkyy.
yleensä ennen poikaa mulla oli kierto 25/26 ja piikin pois jätön jälkeen se napsahti suoraan tohon 26:n...tammi-helmi, helmi-maalis oli 26 maalis- huhtikuu niin nyt ei oo viel alkanu..
no mut tarttii sit soitella ens viikolla tohtoria jos ei kuulu mitään...
:ashamed: kiitos kärsivällisyydestä ( sori sekava ulosanti ..migreeniä taas joten lepo kutsuu )
 
Wolt. .onko sulla koskaan todettu PCO tyyppistä munasarjoissa? Se voi myös selittää pitkää kiertoa.

Toisaalta on ihan normaalia että naisella on parikin kiertoa vuoteen ovuloimattomia. Toisilla kierto silloin venyy ja toisilla pysyy suht normaalina ja samana.
Oliko sulla siis se ehkäisypiikki käytössä? Mulla oli se kokeilussa nuorena koska Pillerit ei sopineet. Ehdin kerran pistää kun oma vakigyne kauhistui ja sanoi ettei se kuulu nuorelle naiselle ollenkaan. Sekoitti mulla kierrot yli vuodeksi. Oli kaksikin kuukautta menkat pois ja toisina kiertoina kierto oli vain n.23pv ja yks kuukausi vuodin 20pv putkeen :(
 
Hcg oli alle 2, eli ei taaskaan tärppiä oo käyny, luulis et olis alkanu erittää sitä hormonia jo jos raskaana olisin. Nyt siis vissiin dpo 11. Mikä pettymys taas kerran, mun on nyt oikeesti pakko unohtaa hetkeks koko yrittäminen, tää vaan masentaa nyt liikaa :(
 
Tammityttö: ei oo todettu ( kaivelin vielä sen gynen paapperinki esiin ku vuotohäiriön takia kävin 2011 naikkarilla). Mulla toi piikki piti menkat kyl poissa mut heti jos viivästy niin ne tuli kyllä. Eli piti poissa niin kauan kun oli päällä.

Joo voihan se olla et se on sotkenut..mut jotenkin ajatukset..emt ...
 
Mamma joo kyllä se sitten varmasti nukkuu, ja nukkuu silloinki ku ei tarvis :)

Tammityttö mie oon kans tämän pikkukakkosen nukuttanu tissillä ja käytännössä se nukkuu aina vieressä. Ykkösen kans se nukuttaminen oli aivan kauheaa säätämistä ja oon kyllä tosi onnellinen tästä tissitainnutuksen heleppouesta. Vaikka siinä kestäiski joknu aikaa niin samalla voi lukea internettiä puhelimella ja mikäpä sen mukavampaa :)

Voi Catharin :hug:

Wolt ettei sulla olis ollu ovis myöhemmin? Kyllä sen pitäs tuolla dpo:lla jo sitte näkyä jos ovis ollu 6. tai 8. päivä. Hö.
 

Yhteistyössä