Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Jee Theran. Onko tuollainen viiva sinulla kokemuksesi mukaan jo plussa? Jos on niin päästään piinailemaan aikalailla samoilla päivillä. Mä sain tänä aamuna vieläkin tummemman viivan kuin eilinen, mistä laitoin tänne kuvaakin. Ihmeen aikaseen tuli ovis tällä kertaa, kun tänään vasta kp10.
 
Sniff, mulla aika sama tilanne nyt. Kp10 menossa, toissapäivänä tein pcn puikkotestin ja viivanpaikan sain. Mutta niin niihin tuntuu tulevan aina jotain. Tein rtestin varuiksi kun varsinaiset menkat oli erilaiset kun yleensä ja sitä ennen sain niitä haileita haamuja. Ja kun menkat loppu oli muutama kuiva pöivä ja taas alko kirkas vuoto. Huolettaa. Huomenna onneks ultra.
Toivon todella ettei sulla oo ku:ta. :( Mulla oli just ku noilla oireilla. En olis ees tajunnut testata ilman sitä uutta vuotoo. Pidän sulle hirveesti peukkuja huomenna ettei olis semmosia uutisia ultrassa. Keneklekkään en toivo semmosta. Oli hirvee kokemus. :( Sitähän tässä taas pelkään itekin.
 
Sniff onko sulla kuvvaa näyttää? Mie oon niin nyt ihimeissäni tuosta pc:n viivantapasesta.

Pirunpelto on kyllä hyvät viivanpaikat..

Wolt ne testithän saa kaivettua sieltä roskista... Tosin kannattaa varmistaa että limut on kaukana :D

ON ovistestit ei oo kyllä tässä nyt sen oviksen kannalla...? Eilen oli vielä haaleampi ko tämä:

Ei varmaan oo kovin suuri todennäkösyys että sen lh-huipun ois missannu nuin tyystin näitten aamudippien välissä? Voi hemmetti, ne kananmunalimat oli kyllä aika selekeät. Hmm. Täytyy vissin painella tännään testikaupoille ko täytyyhän tätä tilannetta alakaa purkaan :D

Tässä vielä sitä toissapäiväsen hämypc:tä, livenä näkkyy ihan selevästi ettei tarvi ees tihirustaa:
Mun eilinen testi on tuolla edellisillä sivuilla.
 
Theran: plussaa pukkaa! Nyt äkkiä hommiin :D

Sniff: tsemppiä tilanteen kanssa!

Cisu: halaus ja tsemppiä huomiseen ultraan, toivotaan parasta :hug:

).( dpo6 menossa ja ei oireen oiretta, - tai oikeastaan tänään jo aamusta kiukutti joten olisikohan pms pukkaamassa. Pah. Pah. Pah. Eipä tainnut tälläkään kertaa meitä onnistaa. Hiipivä masennus kurkkii olan takaa.
 
Blue bird no kun musta viime kuussa oli vielä tummempi.. ja digitaalinen ei antanut vielä pysyvää hymiö. Mamma kyl me eilen talleteltiin . Mut kai se tänään olis syytä varmistaa.. :D
voisin kaivaa sen edellisen ovistikun viimekuulta. Ja vertailla
 
Cisu tsemppiä ultraan!

Kohdunulkoisessa hcg nousee yleensä lähes normaalia tahtia. Jokatapauksessa yleensä kuitenkin niin että testit näyttää jonkinmoista viivaa. Limakalvo saattaa vuotaa pois koska raskausmateriaali on väärässä paikkaa. Toisilla taas ei oo yhtään mitään vuotoja.
Toivottavasti ei nyt kellään sellaista ole.

Sniff. Sinuna kyllä tekisin nyt vaikka digin tai kävisin hcg kokeessa mikäii testit jatkaa haamuja. Mikään hormonihärö ei nosta hcg arvoja niin että testiin viiva tulee mutta noista testeistä ei taida kukaan mennä takuuseen voiko niihin tulla "turhaa" viivaa.

Tsempit everyone!
 
Mamma2012 ei mullakaan ole mikään muu kertonut raskaudesta kuin plussa ja sit vasta niitä oireita on tullut. Joten toivoa on. :)

Mä kanssa suosittelen AR-ultraa. ja digi testejä noihin kummitusviivoihin ja sit jos niistä ei tule tolkkua niin verikoe. Jaksuja. :)

Löysin sen edellisen ovistestin.. ja on se aavistuksen tummempi tuolta reunasta. kp22
 
IMN
Täältä tulisi päivän pulma, toisin sanottuna tyhmä kysymys :D
Mullahan on siis tää kierto nyt yhtä kysymysmerkkiä, koska tää on ensimmäinen pilleritön kierto. Sain vahvan ovisplussan 19. pv. Onko siis niin että jos ovis tapahtuu niin myös vuodon alkaminen on varma (siis tottakai jos ei ole raskaana)? Kun oon kuullu noita kauhutarinoita että pillereiden lopettamisesta menee vuosikin ennen ensimmäisiä luomumenkkoja..
Mulla kun on näitä oireita ollut vaikka muille jakaa; toispuolista alavatsakipua, repäisykipuja, alavatsan kutittelua, nännien arkuutta jnejne. mutta en tiedä yhtään mihin nuo oireet liittäisi.. oviksesta laskettuna kuitenkin vuotoa voisi odotella tulevaksi ensi viikon lopulla.
 
IMN eikös se aina ovulaatiota seuraa joko raskaus taikka vuoto. Vuotaa voi kyllä iliman ovista. Mutta käsittääkseni voi olla mahollista ettei munasolu irtoa vaikka lh-piikki tapahtuiski..? Onkohan jollaki tarkempaa tietoa? Mutta tulleeko sitte vuotoa jos on ns. seuraamukseton lh-piikki...? Voi jessus me naiset ollaan monimutkasia!! :headwall:

Sniff aika selevä haamu sulla kyllä on.. Koska meinasit testiä taas?

Mie kävin ostaan pari pc:tä ja repullisen ovistestejä. Aattelin että jos mie sitte perjantaina teen toisen pc:n ja hokasin että helevetti se on jo huomena perjantai...
 
Theran no nii-i, putkiaivot ja vaan yhtä hormonia aina sama määrä. Oh, ollappa mies ees yhen päivän.. Jos mie voisin olla mies yhen päivän, mie toivosin että se päivä olis kesällä, sitte mie lipittäisin vettä koko hiivatin päivän ja kuljeskelisin tienpientareilla kuseksimassa ja nauttisin siitä ko ei tarvi ettiä puskia ja pelätä perseentuijottajia :)

Wolt wuuhuu, kunnon testiarsenaali! Ja sitte plussaat huomenna... ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Noniin.. Eli testailtu nyt on ja apteekin oma näytti negaa ja one stepit myös paitti tämä yksi joka hetkeksi antoi hailakkaa viivaa mutta hävisi sitten pois. Laskeskelin tuossa että menkat pitäisi alkaa huomenna ja alavatsa ja selkäkipuilua onki tänään ollu eli eiköhän ne sieltä tule. Tänään kyllä tuli vessassa käydessä hyvin hailakan vaaleenpunaista pyyhkiessä mutta ei enää sen jälkeen mitään.

20150422 131050
 
Pillerien jälkeen voi tosiaan mennä aikaa ennenkuin kierto käynnistyy. Jos vertaa esim imetykseen niin kroppa voi yskiä pitkäänkin ja oireilla. Mutta tuo liityy ymmärtääkseni pikemminkin anovulatorisiin kiertoihin. Pillerit voi dempata joillakin Hormonitoiminnan ihan kunnolla. Mutta JOS ovulaatio tulee , silloin kyllä tulee joko menkat tai raskaus.
Lh piikki eioo mikään erillinen juttu joka tapahtuu kerran kuussa. Se liittyy hormonien ketjun ja munasolun kypsyminen tiettyyn pisteeseen vaikuttaa LH piikin tuloon. Eli toisinsanoen LH ja FSH kasvattaa munasolua ja saa aikaan munsolun lopullisen kypsymisen. Kypsyvä munasolu taas nostaa strogeenimäärää (limiksen kasvu). Kun munis on tietyssä koossa tulee estrogeenitasoon iso nousu joka taas kertoo päänupille viestin vapauttaa iso määrä LHta ja munasolu irtoaa. Lääkärin mukaan on hyvin harvinaista että nainen saisi LH piikin mutta ei ovuloisi koska tosiaan yhtä juttua ei voi tulla ilman toista.. On sitten täysin eri juttu puhkeaako raaka/huono/viallinen munasolu jolloin esim luteaali jää huonoksi, ja joskus monet "raskausoireet "selittyy sillä että estrogeeni jää jylläämään korkeammalle kuin kunnon oviksen jälkeen (kiukut, tissikipu, itkuisuus jne ylsilöstä riippuen). Ton takia PMS oireet tulee pari pv ennen menkkoja kun keltrauhashormoni ja estrokin lopulta romahtaa ennen ku vuoto alkaa.
Toisaalta taas toisilla naisilla LH piikki voi jäädä melko matalaksi. Ja toisilla kestää useita päiviä. Ja kolmannella tulee kaksi piikkiä peräkkäin. Nämä ovat kailki normaalia vaihtelua.
Sekava selitys :D

Mut siis joo..mä ihmettelin ylipäätään miten ihmiskunta sikiää niin paljo koska tää on ihan hirveää tähtitiedetta :D
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Täältä saakin vastauksen kaikkiin mieltä askarruttaviin kysymyksiin :D oon meinaan miettiny kans tuota että eikös menkat pitäisi alkaa siinä tapauksessa että ovulaatio on 100% ollut jos ei siis raskaana ole... joten osaan joko niitä tai plussaa odottaa tässä :D
 

Yhteistyössä