Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Blue bird: kyllä tuo mielestäni plussa on! - Nyt vain hommiin ;)

Catharin: ei kokemuksia pc:stä. Mitkä olot on muutoin? Uutta testiä heti aamusta kuvan kera!

Karoliiniska: ainakaan tietsikan ruudulla ei näkynyt mitään? Pitänee tarkistaa asia puhelimen kautta!

).( dpo5 ja odottelua, että pääsisi noita kaapissa kasapäin olevia r-testejä tekemään :kieh: Olot aika normaalit, kohtua välillä kivistää ja hieman painontunnetta/jomotusta; en tiedä ovatko oikeita oireita vaiko punaviinistä johtuvia rentoutumistuntemuksia (tosin niitä ollut koko päivän?). Ja jotenkin seesteinen olo, edes esikoisen huonosti nukuttu yö ei minua haitannut :O
 
Tammityttö taijat olla oikeassa! Aamulla kn oli kaukana, pehemeä ja auki. Oltiin koko ilta liikkeellä ja kipasin pikavauhtia pissalle ko päästiin kotia ja whum tuli kananmunalimat paperiin pyyhkiessä, ja kn vielä auki ja pehemeä. Eilen talleteltiin ja taijanpa ihan varalta kellistää tuon isännän tällekki iltaa... ;) Ei vitsi miten siistiä ko jotaki alakaa tapahtuun!!
 
En tiedä muistaako kukaan näitä minun harmaita hiuksia aiheuttaneita testailuja, mutta siis minullahan plussa katosi kokonaan välissä. Ja siis rfsu:lla ja pc:llä testattuna. Tämä oli parisen viikkoa sitten (onko siitä tosiaan niin vähän aikaa?!) ja olin varma että oli kemiallinen. Oireitakin oli, turvotusta ja pahoinvointia, jotka myös ne katosivat.

No viivahan ilmestyi takaisin ja olin varma tuulimunasta koska eihän tuollainen ole mahdollista, että hcg nousee ja laskee ja taas laskee? No menkat edelleen tulematta, testailin edelleen ja olin tulla hulluksi.

Tänään sitten AR-ultrassa löytyi hyvä syke ja 5+ jotain viikkoinen kaveri :) ei toki vielä selvillä vesillä olla mutta kuulemma hyvässä paikassa ja hyvä syke, kaikki normaalia.

Tämäkin siis on ilmeisesti mahdollista ????
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu ja Catharin
Mamma2012, oloja ei juuri oo, muuta kuin nippailuja, pientä jomottelua. Mut sitä nyt on ollut parissa muussakin kierrossa etten niihin tuntoihin kyllä luota yhtään. Mulla odottaa toinen pc aamua, kyllä jo polttelee ku tekis mieli tehdä jo!! Mahtaakohan olla vaan viivat silmillä kun niin olin näkevinäni tän päiväsessä jotain. Kyllä on tuskaa tämä malttamattomuus, herran jumala sentään!!
 
Tuun törkeesti tänne väliin huutelemaan, noista One Step 25mlu testeistä!!
Ne antaa ihan törkeen viivanpaikan. Harmaa se on, ei väriä mutta näkyy niin selvästi.

Laitan huomenna kun ehdin kuvaa siitä. Raskaus ei ole mahdollinen kun on vasta kp9 menossa, testasin et miltä ne näyttää, ja pahalta näyttää.

Sanoisin siis, älkää tilatko niitä one step 25mlu liuskojakaan!!
 
Iriina kiva kuulla että tuokin mahdollista! Nimittäin minulla tänä aamuna paljon haaleampi viiva kuin maanantaina, ja mietin jo että näinköhän se häviää :'( vaikka ite huutelinkin täällä aikaisemmin jollekin että ei kannata niistä viivojen vahvuuksista niin huolehtia.. :D

Jos perjantaina pystyn kuvia laittamaan niin saatte katsoa oonko mä kuvitellut vaan :D mutta mielestäni näissä on haaleita punaisia viivoja, joita ei ihan etsimällä tartte etsiä. Tosin puhelimen kuva on paljon huonolaatuisempi kuin livenä, eikä siis puhelimen kamera tarkenna hirmu läheltä.

Niin ja paljon onnea Iriina!! Ihanaa että tärppäsi :)
 
Eilen tehty pc mut nakkasin roskiin. Joko se oli viivanpaikka
tai sit hyvin hailura
:ashamed: vähän melonit nenässä isäntään ku tällanen
äkkipikanen luonne oon...ei ymmärrä tota testailua..
Tätiä ei kuulu vielä ja oireilu jatkuu tissikipuineen yms.
jos ei tänään tuu ebay postia niin huomen apteekista
joku.

ahdistunut olo ja migreeniäkin...munis kramppailut tuonu
mieleen sen tuulimunan ja ne lääkärin syytökset
:ashamed: x 10 000 000
 
Mulla alkaa mennä usko noihin pc testeihinkin. Tuli taas viivanpaikka/haamu. Nyt siis kp 5!!! Selkeesti näkyi silmällä. WTF? Sit kaapista löytyi liuska ovistesti ja dippasin senkin niin lähes tasavahvat viivat pukkas siihen. :O Tunnen kroppani sen verran hyvin että ovis ei taatusti oo nyt eikä tulossa vasta kun kierron puolen välin jälkeen. Eikä nää nippailut tunnut yhtään sille. En tajuu.
 
Sniff onko sulla kuvvaa näyttää? Mie oon niin nyt ihimeissäni tuosta pc:n viivantapasesta.

Pirunpelto on kyllä hyvät viivanpaikat..

Wolt ne testithän saa kaivettua sieltä roskista... Tosin kannattaa varmistaa että limut on kaukana :D

ON ovistestit ei oo kyllä tässä nyt sen oviksen kannalla...? Eilen oli vielä haaleampi ko tämä:

Ei varmaan oo kovin suuri todennäkösyys että sen lh-huipun ois missannu nuin tyystin näitten aamudippien välissä? Voi hemmetti, ne kananmunalimat oli kyllä aika selekeät. Hmm. Täytyy vissin painella tännään testikaupoille ko täytyyhän tätä tilannetta alakaa purkaan :D

Tässä vielä sitä toissapäiväsen hämypc:tä, livenä näkkyy ihan selevästi ettei tarvi ees tihirustaa:
 
Viimeksi muokattu:
IMN
No voihan one step :stick:

Itsekin tänään varmistin clearbluella nuo one steppien haamut negoiksi. Nyt jää testailu hetkeksi ja ootan menkkoja saapuvaksi ensi viikon alulla. Tosin näitä oireitahan - sellaisia joita en voi kuvitella - joten ehkä toivoa ei oo vielä menetetty? Voi vaan olla liian aikaista testailla, ja kun tuosta kierrostakaan ei ole mitään hajua..
 
Viimeksi muokattu:
Pupelaattori. Tää ei tietysti lohduta eikä Ilahduta mut mulla tuli niitä munalimoja monta vikaa kk ennen ku ne menkat alko. Tässä plussakierrossakin "väärään aikaan" ja plussa päivänä ei. Mut mun kroppa nyt onki omituinen :D

Wolt Wolt Wolt. ..!! Sääntöjen vastaista nakella testit roskiin! !! Hmph!
 
Joo ei testejä roskiin! Rangaistukseksi joudut tekemään lisätestejä. :D Ja tietty kuvaa ne tänne. :D

).( Eilen olin jo lyönyt hanskat naulaan kun antoi niin haalean ovistestin.. kp16

Ja tänään tein silti vaikka ottikin jo päähän ja oletin että vielä haaleampi tulis. kp17
Luovuin siis jo toivosta että ovista edes yrittäisi tulla... kp17
 
Viimeksi muokattu:
Sniff, mulla aika sama tilanne nyt. Kp10 menossa, toissapäivänä tein pcn puikkotestin ja viivanpaikan sain. Mutta niin niihin tuntuu tulevan aina jotain. Tein rtestin varuiksi kun varsinaiset menkat oli erilaiset kun yleensä ja sitä ennen sain niitä haileita haamuja. Ja kun menkat loppu oli muutama kuiva pöivä ja taas alko kirkas vuoto. Huolettaa. Huomenna onneks ultra.
 

Yhteistyössä