Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Jospa aamuisesta näkyisi?

Jännä muuten että puhelimen näyttö antaa joussain kuvissa "viivaa" ja toisissa ei mutta tabletilta katsottuna ne viivallisetkin näyttää blankolle. Esim toi Empuskan tikku.!? Pläh. Mullla on huonot laitteet tähän puuhaan :(
 
empuska jotain hailuraa näkyy jos oikein tihrustaa!

wolt mä nään kyllä haamun! :) Onko toi onestep testi? Mulla tuli samannäköisiä onesteppeihin kun en ollut raskaana :( Toivottavasti vahvistuisi sulla! :)


Mitenköhän kun mulla on nyt menossa kp17 menossa ja ovista oon tikutellut jonkun verran. On kuitenkin koko viikon näyttänyt sellaista kohtalaisen tummaa (toinen reuna tummempi kuin toinen..)Ärsyttävää, mutta talletteluita on tehty ja kai sen oviksen pitäisi viimeistään tän viikon aikana olla.
 
Woltilla wiivaa näkyvissä mutta koska one steppi niin voi olla joko tai :/ mulla oli kans noita promatriksia mutta samaa viivanpaikkaa niihinki tulee. Surkeita testejä mutta toivotaan että sulla merkkais jotain positiivista tuo :)
 
Tammityttö, no et tietenkään lannistanut. Mutta sain vain viestiä siltä ystävältä josta aiemmin kerroin, joka romutti mun maailmani täysin. Jotenkin vaan iski tunteet pintaan kun koskee tätä asiaa kuitenkin kaikki -.- turhauttaa!
 
Tänään tein testin tunnin seisseestä ei kovin vahvasta jääkaappipissasta. En tiä onko yhtään viiva vahvistunut. Melkein viikko siitä, kun viimeksi testasin..

En tiedä mitä pitäis ajatella. Eikö se sit ookaan mitään, vaan vaaleanpunainen viivanpaikka? Soitin neuvolan takaisinsoittojärjestelmään, ne huomenna soittaa mulle ja sit kysyn mitä teen.
 
Empuska. Ymmärrän täysin. :hug: En muista mitä asiaa se sun juttu koski mutta mullakin on kans yks ihminen jolta en haluaisi mitään yhteydenottoa. Sillä on vain ajan kysymys että tulee taas raskausuutista ja vauvauutisista viestiä ja miten helpolla ja plaaplaa ja miten haluaa ne kaksoset eikä muu kelpaa ja ihan 100% varmuudella tuo onnen suosikkilistalle päässyt saa just kaiken mitä haluaa sormia napsauttamalla. Mua niin ketuttaa se ihminen. Oli aikanaan niin v***& tahdoton kun mulla oli menetys juuri ollu. Ei kysynyt sanallakaan miten voin tai että olis ollu pahoillaan, hehkutti vaan että heille on TULOSSA TERVE poikavaivauva. Onnee vaan. Vitu...a vaan ku meidän on pakko olla joisain tekemisissä ajoittain.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Katsoin Candyqueen ne sun aiemmat testit ja mäkin veikkaan kemiallista korkeintaan. Tosi haaleet viivat oli aiemmissakin joten en tiedä oliko kiinnitystritys vai vaan viivanpaikkoja kun punaväriä ei ainaka kännyllä nää. Harmi.
 
On taas tullut paljon testejä kun viimein ehtii katselee niitä tarkemmin.
Empuska en kyllä oo varma.. ihan kun jotain..
Ninami pahoittelut mut en näe.. :(
Wolt noi pahuksen one stepit.. toivottavasti olis sulla muuta kun mulla on ollut.
Cisu En näe sun testissä toista viivaa. Onnea ultraan. Toivottavasti kaikki hyvin. :)
Candyqueen mä en kanssa näe kuin viivanpaikkoja :(

). ( ei vieläkään sitä tummaa viivaa o-testissä.. samanlaista mitä aamulla tännekin laitoin.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Miten Sniff sun ku oireili ja miten selvisi, miten hoidettiin?
Kipu ja vuoto alkoi silloin viikko menkoista. Tein testin ja haalee plussa. Jo silloin tiesin että joku pahasti pielessä. Samana päivänä ultraan ja varmistus pelolle. Siitä alkoi sit ramppaaminen polilla ja verikokeissa ja ultrissa. Hcg vaan jatkoi nousuaan ja oltiin jo leikkaamassa kunnes vedin lipat irtos itestään hirveiden kipujen kera (jouduin sairaalaan) ja hcg lähti laskuun. En suostunut ottaa metotrexaattia. Jälkivuoto kesti 6 vko. Kivut on ku sitä luokkaa että oksat pois. Kerrassaan hirvee kokemus.

Alkuperäinen kirjoittaja Tammityttö;30792618:
Cisu tsemppiä ultraan!

Kohdunulkoisessa hcg nousee yleensä lähes normaalia tahtia. Jokatapauksessa yleensä kuitenkin niin että testit näyttää jonkinmoista viivaa. Limakalvo saattaa vuotaa pois koska raskausmateriaali on väärässä paikkaa. Toisilla taas ei oo yhtään mitään vuotoja.
Toivottavasti ei nyt kellään sellaista ole.

Sniff. Sinuna kyllä tekisin nyt vaikka digin tai kävisin hcg kokeessa mikäii testit jatkaa haamuja. Mikään hormonihärö ei nosta hcg arvoja niin että testiin viiva tulee mutta noista testeistä ei taida kukaan mennä takuuseen voiko niihin tulla "turhaa" viivaa.

Tsempit everyone!
Mulle nimenomaan painotettu että hcg ei tuplaannu normaalisti ku:ssa ja viivat ei vahvene normaalisti ollenkaan.

Mä soitan huomenna verikoeaikaa labraan. Ellen oo sitä ennen päivystyksessä, on sen verran kovat kivut nivusessa. Muuten voisin epäillä vaikka kystaa mutta raskaustesti haamu ja ovistestiplussa sekä kivut valitettavasti kyllä taas tuntuu sille ku:lle. Miten kenelläkään voi olla näin paska tuuri? :(
 
^juu ei välttämättä tietenkään. Mutta kyl se yleensä sen verran nousee että testiin viiva tulee. Siis verrattuna haamu /viivanpaikka jota pitää suurennuslasin kanssa tutkia :) . Mutta kurjia olet kokenut! Toivottavasti ei tarvii enää kenenkää kokea :(
 
Täällä piinailu päättyi taas heti alkuunsa eilen. Yk8 siis käynnissä nyt... huokaus.
Ei tästä taida mitään tulla.
Ovistesti nega.

Vähän ot, mut tietääkö joku, voiko ihan normaalilla gynekäynnillä pyytää jotain perusapuja tähän, voiko siellä tutkia esim onko ne munanjohtimet auki ja voiko ihan siellä saada jotain apua siihen että ovis tapahtuisi/kierto kestäisi riittävän pitkälle.
Olen melko varma että ovis tapahtuu kun kerta menkatkin aina tulee ja lämmöt melkein aina käyttäytyy lupaavasti... eli sikäli epäilen ite että keltarauhanen vaan ei riitä tms. Mut pystyykö tommosiin saamaan ihan perusgynekäynnillä yhtään mitään apua, siis ilman niitä virallisempia lapsettomuushoitoja? :p

Mut joo, täällä alkaa olla taas vähän toivoton olo tässä hommassa... mä haluisin edes sen haamulaisen joskus.
 

Yhteistyössä