Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Täähän on ihan yleinen ilmiö ja monesti todennnettu että herkät testit tekee haaleampaa viivaa kuin 25 herkkyyksiset. Sitäpä ei tiedä miksi. Kummallista mutta näin on. Tosin osassa testejä lukee että viivan vahvuus ei kerro mitään vaan plus on plus ja osassa taas sanotaan että mikäli viiva on haalea kannattaa testata uudelleen koska hcgtä on ehkä vain vähemmän elimistössä.
Mäkin sain joskus sellansella kympin testillä hieman kontrollia haaleamman viivan ja samasta pissasta apteekin oma antoi tummemman ku kontrolli.
 
Hmm kp15. Eilen nega ovistesti, tänään vähän tulkintavaikeutta, niin haalee et sikäli ihan selkee nega, mut jotenki niin tasasen omanvärisensä... hassu tulos vaan. Kuva on huono, ihan silmin kattoessa testii se on jotenki mukatummempi ni meinaa hämätä. kp15
Lämmöt ikävän alhaalla taas... normiakin rahtusen alempana :/ vaikka pysyivät jonkinaikaa semiylhäällä. mun tuurilla menkat siis on nurkan takana...
 
Henu plussaahan tuo! Onnea, onnea! :heart:

Apteqista mäkin sillä testasin ja päättelin heti, että ihan sieltä ja syvältä! Jos jotain testiä suosittelisin niin se olis kyllä first response! :) Sillä saa hyvät viivat varhain ja tummuu ajan kuluessa niin kuin pitääkin.

Turvotuksesta kyllä on turvottanu ja valitettavasti se näkyy puntarillakin. Ei tämä turvotus ihan alusta ollut, alkoi varmaan 4+5?

Ovulaatio on tuntunut enemmän tai vähemmän jomottavana kipuna jommassa kummassa munasarjassa, vähän kuin joku olisi sormella painanut kovaa muniksen kohdalta. Liikkuminen on pahentanut kipua. Toisinaan kipu on todella kova, toisinaan vaan tunnen, että jaaha, nyt irtos. :)

(.) tää tyttö sai neuvolasta lähetteen naistenpolille tän rusehtavan vv.n takia. Huh! Hyvä näin!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Henu: minunkin silmään näyttää plussalta!

Theran: nyt näytät epätoivolle ovea :wave: kyllä mekin se plussa vielä saadaan :)

Orava: Olipas hurja ero eri merkin välillä? Minä ostin Suomesta mukaan CB:n digejä sekä apteekin omia testejä (en edes viitsi kertoa kuinka monta laukuissa tuli mukana....onneksi mies ei huomannut, passittaisi minut vielä hoitoon ;))
 
Olettepas olleet ahkeria taas kirjoittamaan. <3

Henulla niin selkeää viivaa että, onnea <3

ON, valkkaria tulloo. Turvottelee aika kovin, josko se ovis olis lähellä ;) ainakin juoksevaa ja hailakan valkeaa tuo vv on.

Hei naikkoset, nyt ajattelin tilata satatuhatmiljoonaa raskaustestiä netistä. Mutta mitähän mä tilaisin, sofeihin en tahtoisi enää sortua koska ne on kamalia. 0_o mitähän sitten seuraavaksi tilaisi ja mistä :)
 
Henulla näkkyy viivaa :)

Wolt :LOL: voi veljet, 100kpl r.testejä :D. Ovistestejä mulla on menny tässä vuoden sisällä se 100kpl mutta että r.testejä. hahaa.. Menee jo oikeastaan himotestaamisen ylikin..miksiköhän tota jo kutsuis...pakkomielteeksi :D!
 
IMN
Pikaisesti ennen nukkumaanmenoa.. onko kenelläkään ovis"oireena" yhdyntäkipua?? Mulla on raskausaikoina ollut kipua alavatsalla, mutta nyt ilmestyi samanlainen kipu.. en tahdo elätellä toiveita että josko sittenkin oisin raskaana, joten oletan tän liittyvän ovikseen..
 
Pikaisesti ennen nukkumaanmenoa.. onko kenelläkään ovis"oireena" yhdyntäkipua?? Mulla on raskausaikoina ollut kipua alavatsalla, mutta nyt ilmestyi samanlainen kipu.. en tahdo elätellä toiveita että josko sittenkin oisin raskaana, joten oletan tän liittyvän ovikseen..
Mulla oli edelliskierrossa ja siinä ainoassa jossa ovuloin niin illalla ovis ja arvasin siitä kun juuri kun piti alkaa petipuuhiin alkoi ihan hirveä kipu ja ei kyllä tullut hommailusta kymmeneen minuuttiin mitään, sitten hellitti niin pääsi jatkamaan =)
 

Yhteistyössä