Geesa: ei oo vielä menny, todellakaan. Mieli on vaan niin malttamaton
Mulla on yleensä tullut seuraavana päivänä jos on aamusta tilannut tai viimeistään sitä seuraavanaVarhaisultrasta. Kävin viime raskaudessa Oulun Meri-Toppilan neuvolassa rv 6 koska en vaan saanu mielenrauhaa ennen ku näin että siellä ihan oikeesti on jotakin elämää. Ja kannatti kyllä käydä, täti siellä oli niin ihana että oisin voinu ottaa kotiin mukaan tarkasteli samalla vaikka ja mitä, että kaikki varmasti toimii kuten pitääkin ja antoi vielä uuden ajan rv 9 "kaupan päälle" koska sykkeitä ei vielä pystynyt ultralla näkemään. Hintakaan ei ollut mun mielestä niin kauhea, jotain 50e
( . ) Täällä ei vieläkään sitä tyhjennysvuotoa näy.. huomenna uus testi jos vaan ehtivät kolahtaa postilaatikkoon. Kuinka kauan muilla on raskauskeijun tilauksissa mennyt? Tänään aamulla maksoin tilauksen niin liekkö ehtii ennen viikonloppua..
Onnea multakin plussanneille ja tsempit muille!
Viikonloppuna mä meinasin..Geesa, digeistä en juuri tiedä mutta eikös se hormoninnousu ole aika yksilöllistä. Vielä en olis kovin huolissani, joo helppo sanoo tiedän mutta mee vaikka verikokeeseen jos siltä tuntuu. Tsempit.
Wolt, testiä?!
Meillekään ei kuulu varhaisultra neuvolaan vaan yksityiselle pitäis mennä mutta menisin ehdottomasti. Mä oon muutenkin sellanen pankoija että alkuraskaus on yhtä kidutusta. Vanhojen pelkojen tilalle tulee aina uusia ja pelot ei lopu koskaan. Siltikin raskausaika ja synnyttäminen on ihanaa, tykkään.
Täällä dpo8 ja odotan päiväpostia josko eilinen tilaus raskauskeijulta ehtis. Mikäs on sen first responsen herkkyys?
Tän aamuiset:
Dpo 8
Jos tuliskin niin sit oltais jouluaaton tietämissä Jorvissa XD *haaveilee*Tammityttö mehän ollaan sitte melekein sukulaisia
Wolt mie piän peukkuja, rykäset sen plussan sitte