Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
IMN
Varhaisultrasta. Kävin viime raskaudessa Merioulun neuvolassa rv 6 koska en vaan saanu mielenrauhaa ennen ku näin että siellä ihan oikeesti on jotakin elämää. Ja kannatti kyllä käydä, täti siellä oli niin ihana että oisin voinu ottaa kotiin mukaan :D tarkasteli samalla vaikka ja mitä, että kaikki varmasti toimii kuten pitääkin ja antoi vielä uuden ajan rv 9 "kaupan päälle" koska sykkeitä ei vielä pystynyt ultralla näkemään. Hintakaan ei ollut mun mielestä niin kauhea, jotain 50e :)

( . ) Täällä ei vieläkään sitä tyhjennysvuotoa näy.. huomenna uus testi jos vaan ehtivät kolahtaa postilaatikkoon. Kuinka kauan muilla on raskauskeijun tilauksissa mennyt? Tänään aamulla maksoin tilauksen niin liekkö ehtii ennen viikonloppua..

Onnea multakin plussanneille ja tsempit muille!
 
Viimeksi muokattu:
Varhaisultrasta. Kävin viime raskaudessa Oulun Meri-Toppilan neuvolassa rv 6 koska en vaan saanu mielenrauhaa ennen ku näin että siellä ihan oikeesti on jotakin elämää. Ja kannatti kyllä käydä, täti siellä oli niin ihana että oisin voinu ottaa kotiin mukaan :D tarkasteli samalla vaikka ja mitä, että kaikki varmasti toimii kuten pitääkin ja antoi vielä uuden ajan rv 9 "kaupan päälle" koska sykkeitä ei vielä pystynyt ultralla näkemään. Hintakaan ei ollut mun mielestä niin kauhea, jotain 50e :)

( . ) Täällä ei vieläkään sitä tyhjennysvuotoa näy.. huomenna uus testi jos vaan ehtivät kolahtaa postilaatikkoon. Kuinka kauan muilla on raskauskeijun tilauksissa mennyt? Tänään aamulla maksoin tilauksen niin liekkö ehtii ennen viikonloppua..

Onnea multakin plussanneille ja tsempit muille!
Mulla on yleensä tullut seuraavana päivänä jos on aamusta tilannut tai viimeistään sitä seuraavana :)
 
Jozzuuh mä en näe kuin yhden viivan.. :| Mut kyllähän tuo nyt plussaksi vielä voi muuttua. Älä vielä luovuta.:)

Varhaisultrasta. Meillä on neuvolassa ultra ja tekevät lääkärineuvolassa sen ultrauksen viikolla 8.
 
Eilen aamulla ilmotin et menkat alako. Mutta mutta. Ne on tooodella niukat, tän koko päivän oisin pärjänny yhel siteellä. Ja nyt klo 20 eteenpäin ei mitään vuotoo siteessä ja pyyhkiessä tulee ihan pikkasen veren sekasta limaa vaan.. hmm. Oireita ei oikeen oo paitsi päänsärky, tajuton nälkä, ilmavaivat ja aivastelu.. mut ne nyt voi tulla muutenki.. lämpöjä en oo ees mitanna.. kai mul vaa ol yhen päivän niukat menkat ja toisen päivän viel niukemmat. Huomista ootellessa miten vuodanko.
 
Viimeksi muokattu:
Kp10 testattu tossa päivällä: kp10
Väriä tuli taas aika hyvin.

Ihmepäivä kyllä, kun koko aika tuntunu et valuis vaan hurjana, jatkuvasti ahistun et eiii ei kai menkat ainakaan. Onneks ei, heh. Viikonloppu menee varmaan alitajuisen pelon vallassa et jos menkat tulee taas ihan liian aikasin... toivoisin niin et tää kierto kestäs edes sen parikytä päivää.
Ja vielä enemmän pientä alulle tietysti...
 
zuhina jospa se ois plussa pian! :) Toivotaan nyt, että se täti pysyis poissa!

nozza onpa erikoista, kerrohan miten tänään kävi!

(.) olen vähän huolissani... Ruskeaa valkkaria edelleen ja viikkodigi näytti dpo 21 näin. :( Ei tästä testaamisesta pääse vieläkään. Ainut oire on oikeastaan rintojen arkuus. Viikkoja pitäis olla siis 5+1.
 
Geesa:
Tuohan kyllä sopisi vielä alkion oikeaan ikään tuo haarukka minkä tuo sinun testi antoi, jos viikkoja on tuo 5+, niin alkio on n.3viikon ikäinen ja koska heittoja voi kehityksessä olla alkioillakin muutamia päiviä helpostikkin, niin en ihan vielä huolestuisi.
Minulla tuhrutteli nyt tässä kolmannessakin raskaudessa muutamaankin otteeseen ja vielä kyyditsen vapaamatkalaista rv14. Tsempityksiä siis siulle!:)
 
Nozza totta sie testaat kaiken varalta ;)

Viipulainen kääk sie oot jo nuin pitkällä!! Siehän jäät kohta äitiyslomile :)

Meillä ei oo täällä mittään varhaisultria ja se on kyllä kauheata ko pittää ootella siihen np-ultraan. Mie viimeksi ostin kotidopplerin ja kuulin sillä sydänäänet eka kerran jo viikolla 9 niin se kyllä rauhotti mieltä ko sai aina tarkistaa että pompotus kuuluu :) Hieno laite seki :)

ON sain nyt ekkaa kertaa kahtena päivänä peräkkäin ovistestiin väriä, wuuhuuu!!! Parina päivänä tuntu että kn sojotti eri suuntaan ja eilen illalla se ihan oikeasti sojotti varmaan 45 astetta eri suuntaan ko normisti ja mie tietenki olin ihan jeejee että nyt tapahtuu, niin paskat, tänä aamuna ollaan siellä missä aina ennenki. Helvette voinpa sanoa etten olis ikinä aiemmin elläissäni innostunu tuommosesta asiasta.. :ashamed::) Niin ja vielä kuumeessa ja kauheassa räkätauissa, yök.

Lukka :D
 
Geesa. No voi pahus. Empäs nyt osaa kyllä sanoa mitään fiksua. Voihan se olla että nousu on vaa hitaampaa.. en tiedä. Toki jos pääset verikokeeseen niin oman mielenrauhan kannalta menisin. Halaus.

Pupelaattori. Ihana :D. Saanko kysyä mistä päin oot, kuulostaa tuo sun murre perin tutulle. Itse puhun murteella mutta harvoin osaan kirjottaa silleen :). Toivotaan nyt että napukka alkais seikkailla oikeisiin asentoihin; )

Peukkuja tänne. Olikos kellään vielä testipäivä?? Cisu!?
 
Geesa, digeistä en juuri tiedä mutta eikös se hormoninnousu ole aika yksilöllistä. Vielä en olis kovin huolissani, joo helppo sanoo tiedän mutta mee vaikka verikokeeseen jos siltä tuntuu. Tsempit.

Wolt, testiä?!

Meillekään ei kuulu varhaisultra neuvolaan vaan yksityiselle pitäis mennä mutta menisin ehdottomasti. Mä oon muutenkin sellanen pankoija että alkuraskaus on yhtä kidutusta. Vanhojen pelkojen tilalle tulee aina uusia ja pelot ei lopu koskaan. Siltikin raskausaika ja synnyttäminen on ihanaa, tykkään.

Täällä dpo8 ja odotan päiväpostia josko eilinen tilaus raskauskeijulta ehtis. Mikäs on sen first responsen herkkyys?

Tän aamuiset:
Dpo 8
 
Aamu tunnelmat. Het herättyä pissittää. Pien päänsäryn alku taitaa jyskyttää, lämmöt 36,2..normi 35,8.. Menkat tais muuttuu nyt valkovuodoks jonka seassa iiihan hippusen veri viivaa..!?? Kp. On joko 28/28 tai
2/28.. watta?? Jotenki outo.. tänään ostamaan testiä ja aika valmasti teen jo yhen päivällä ja yhen sit huomen aamuna..

anteeks tää oma napailu nyt mut nyt kyl ei ajatus luista kirkkaasti.

klo 10. Lämmöt 36,8..... hmm.
 
Viimeksi muokattu:
ÄÄää mie en jaksa tätä ko nokka jo ruvella alituisesta niistämisestä :snotty:

Spukka ko läppärin näyttöä vähän kääntää niin kyllä näyttää siltä että siinä alemmassa on jotaki mitä ylemmässä ei oo :)

Tammityttö saa kysyä, Rovaniemeltä oon pois. Minun siviili-mie ei ossaa ollenkaan kirjakieltä :D Töissä onneksi kuitenki kykenen käyttään sitäki kaikissa kirjallisissa töissä ;)

Mietin tässä että tillaisinko vaiko kävisinkö ihan ostamassa parit raskaustestit... Ei sillä että raskaana olisin, mutta varmistaisin vain sen etten oo :LOL:
 
Geesa, digeistä en juuri tiedä mutta eikös se hormoninnousu ole aika yksilöllistä. Vielä en olis kovin huolissani, joo helppo sanoo tiedän mutta mee vaikka verikokeeseen jos siltä tuntuu. Tsempit.

Wolt, testiä?!

Meillekään ei kuulu varhaisultra neuvolaan vaan yksityiselle pitäis mennä mutta menisin ehdottomasti. Mä oon muutenkin sellanen pankoija että alkuraskaus on yhtä kidutusta. Vanhojen pelkojen tilalle tulee aina uusia ja pelot ei lopu koskaan. Siltikin raskausaika ja synnyttäminen on ihanaa, tykkään.

Täällä dpo8 ja odotan päiväpostia josko eilinen tilaus raskauskeijulta ehtis. Mikäs on sen first responsen herkkyys?

Tän aamuiset:
Dpo 8
Viikonloppuna mä meinasin..

on kyl "täyteläinen olo"...sietämättömät raivarit ( sori tiimiläiset )... pinkeet tissit, nippailee mahassa...etova olo tulee kesken kaiken ( kai se voi olla muutoinkin kuin aamulla?)
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu

Yhteistyössä