Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
On kyllä loistavaa vertaistukea täällä ja jännityksellä olen lukenut teidänkin tarinoita :) Tosin tässä "opiskellessa" saa päänsä kyllä hieman sekaisin. Ilmeisesti lämpöjen pitäisi nousta vasta ovulaation jälkeen, kun taas tikut näyttää plussan jo päivää-kahta ennen... ja mulla on nämä yhtä aikaa :D Oikeaoppisesti lämpöjen pitäisi kai olla normaalia alempana ennen ovulaatiota. Äh, onkohan se ovulaatio sittenkin hiljattain ollut ja tikku näyttää vanhaa plussaa...
 
Mariamuru joillain (tooodella harvoilla) voi ovis olla kuulemma useammankin kerran kierron aikana. Toisaalta olen lukenut, että kun keho alkaa vasta ehkäisyn jälkeen toimia, voi se yrittää ovuloida (eli nostaa lh:hormonia), mutta munasolu ei irtoa ja keho yrittää sitä useamman kerran kuussa.

Ovistestihan ei näytä varsinaisesti ovulaatiota (eli että munasolu irtoaa). Testi näyttää LH-hormonin joka aiheuttaa oviksen, mutta silti munasolu ei välttämättä irtoa. Eli oikeasti ovulaation tapahtumista ei oikein voi tietää kuin ultralla! :D Helppoa?
 
Meitähän on siis useampi housuun kurkkija täällä :D Mulla tänään yökötellyt aila hyvään tahtiin, mutta yrjö ei oo kyllä lentänyt. Mies kysyi myös, että oonko raskaana! Toivottavasti.... Veikkaan etten millään malta odotella viikonloppuun asti. Huomenna taitaa apteekki kutsua niin pääsee ylihuomenna aamusta tekee testin, jännää! Närästys on myös ollut seuranani muutaman päivän :O
 
Mulla ei ole ees mitään oireita.. :D ei ees rinnat kipeät niinku viime kierrossa.. Hankala tajuta olevansa raskaana ku ei ole yhtään mitään oireita. Siinä keskenmenneessä raskaudessa mulla oli kauheasti oireita ja muutenki hankalaa ku oli outoja kipuja yms...
 
adore no orient ainakin kuulostaa hyvältä! Mikä kp sulla on menossa?

Mulla oli viikko sitten kanssa kaikkia oireita, krapulainen olo ja nännit kipeät ym mutta ne loppui :( Nyt pelottaa, että olisi joku kohdunulkoinen tai muu tuon tänpäiväisen ruskean vuodon takia mutta kuulemma niissäkin testit kyllä näyttäisi plussaa..
 
Kp36 menossa.. Ja nyt täytyy hämmästellä, sillä suklaan suurkuluttajana tämän päiväiset lahjasuklaat maistuu ihan kauhealta! En tiedä onko nuo jotain viimevuotisia pilalle menneitä, vai mättääkö mun makuaisti... Vanhoilta ihmisiltä sain, niin en kyllä epäilis jos noissa suklaissa oikeestikin ois jotain mätää :D Pakko painua unille, kun on jo ihan rättipoikki...

Niin siis kp36/epäs. Edelliset olleet 30,30&35. Hirveen hankala kännykällä tänne kirjottaa!

Lisää muokkausta... Nyytikki toivottavasti ei mitään kohdun ulkoista ole. Ja varmaan oireettomatkin päivät ihan normaaleita välissä. Tsemppiä!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille vinkeistä, suuntaan huomenna heti aamusta kolkuttelemaan apteekin ovia ja hamstraan suuret määrät testejä jemmaan :whistle:

Onnea uusille plussanneille!

Theran; minäkin näkevinäni jotain, - uutta testiä kehiin :D

Nyytikkii; toivotaan vuodon olevan normaalia alkuraskauteen kuuluvaa ja siellä olisi kyytiläinen tiukasti kiinni oikeassa paikassa!

).( kp5 menossa, - ja testit kuumottaa...
 
Mamma2012 no joo toivotaan, veikkaan kuitenkin että ennemminkin menkat vaan tulossa mutta keho jostain syystä sekaisin :( ei nytkään mitään kipuja mutta sellaisia ruskeita hyytymiä tulee pyyhkiessä välillä.. Aina ennen menkat alkaneet niin et tosi kovat kivut yhtä äkkiä ja samantien alkaa rytinällä ja runsaana.
 
Enpä malttanut olla piitkästä aikaa himotestaamatta, joten tein sitten toisenki ovistestin tänään.
Pistin yläpuolelle aeimmat testit, ne tosin on niin kuvuneet jo ettei niis juur mitää enää tietty näi. Mut joo nyt ku teki kolmen tunnin pidätelystä testin niin tuli taas enempi väriä, kuvaan se ei niin hyvin taltioitunut... vaan todellisuudessa vaikutti jo lupaavalle.
kp7
Jospa huomenna ois jo kunnolla väriä...
 
No joo..tässä taisi olla tämä kierto.. veren sekaista valkkaria tulee eli huomenna todennäköisesti kp1.. Ei vielä kramppeja. Pitää taas kasata itsensä.. :ashamed: Nyt siis dpo 12 ja kp 34

Nyytikkii ku pitäis varmaan jossain testissä näkyä kyllä?
 
Viimeksi muokattu:
Menee kyllä niiiiin hitaasti tämä odottavan aika, ja oisinkin raskaana odottamassa mutta ei :D
Vasta kp11 menossa. Onks muilla oviksen aikaan iho kaameess kunnossa? Tai on ruennut nyt jo tulemaan näppyjä naamaan vaikka yleensä tulevat vasta ennen menkkoja, great -.-
Seksimaraton käynnissä, joka päivä tai joka toinen. ;)
 
Theran jep, aamulla kyllä pelottaa herätä :D Haleja myös sinne, ilmoitahan aamulla miten kävi!

empuska jep, odottavan aika on kyllä tunnetusti pitkä! Toisaalta olen kyllä kuullut, että sitten se vasta piinaa onkin kun saa positiivisen testin ja pitää odottaa ekaa neuvolaa tai varhaisultraa, sydänääniä, kaikkia eri testejä ym.. Sitten odottelu toisen kolmanneksen tuloa ja onko vauva normaalin näköinen ultrissa ja miten synnytys menee ja sitten vielä pitäisi lopun elämää osata huolehtia toisen susta riippuvaisen ihmisen tarpeista! :D Veikkaan, että tämä plussan odottelu on vain alkua.
 
Päivä meni taad vauhikkaasti ettei oo kerennä kännyy kattoo.
Onnee plussanneille ja voimia keil uus kierto alkana ja toivoa teille keil vuotoa meinaa vähä olla. :)

itellä tuntuu et kaik merkit jotka viittas et vois olla raskaana on hävinny paitsi et pissil juoksen usein vaikken isoi määriä juo..

kaapissa yks testi mut en tiiä uskaltasko tai kannattasko huomis aamuna viel tehä ku tän aamusessa ei näkyny yhtää mitää. Ja oireita ei oo.. tänään kp. 24/28
 
Tämän aamun testiin jäi kuivuttuaan heikko viivanpaikka. Testiajalla ei mitään. En kyllä tuohon paljonkaan toivoa lataa, kun nuo liuskat tunnetaan. Toisaalta aiemmat testit olleet täysin tyhjää. Jospa en vielä kuitenkaan ihan kokonaan heitä kirvestä kaivoon, vaikka oli sinne aamulla juuri luiskahtamassa.
 

Yhteistyössä