Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
jozzuuh sulla kyllä päiviä vielä tosi vähän. Nyt en vielä näe testissä mitään. Uutta huomenna! :)

Henu26 ja Blue Bird ootteko lukeneet tuota ryhmää "piinailijoiden oireet ovulaatiosta..." tms.? Siellä on lueteltuna oiretta jos toistakin ja lopuksi kerrottu lopputulos. Sieltä tosiaan saa vähän osviittaa siitä millaisia oireita negakierroissa on ollut ja mitä sitten plussakierroissa. Tuntuu kyllä, että aika erikoisiakin oireita ihmisen mieli voi keksiä. ;) Henulle sanoisin, että tee testi. :) Pillereiden jälkeen moni raskautuu helposti, mutta toisaalta pillereiden lopettaminen voi itsessään sekoittaa kierronpituuksia.

Kiiltokuva :heart:

Theran :hug:
 
Kiiltokuva onnea! Jozzuuh mä en saanut puhelimella enkä tietsikalla näkyviin.. : / Nyytikkii en oo ihan varma.. minkä merkkisiä noi olikaan? oliko ne one step herkkiä 10mlU? Niissä tuntuu ainakin olevan joku typerä viivanpaikka... : /
 
Theran joo onesteppejähän nämä. Mulla ei oo tullut viivanpaikkoja ainakaan muihin testeihin, mutta sekin varmaan voi vaihdella tyyliin pissan vahvuuden :)D?) tai jonkun mukaan..

En itse usko ollenkaan raskauteen, mutta kun on tosiaan ne menkat jo viikon myöhässä niin alkaa olemaan vähän epätoivoinen, haluaisin niin jonkun selityksen tälle.
 
Theran "ei oo kyllä nyt mulla varastossa" :LOL: Sai ihan sellasen kuvan, että sulla on hallillinen täynnä erilaisia testejä, mutta ei nyt just sitä apteekin omaa. Anteeks, mutta sain hyvät naurut. :) Todella, todella toivon edelleen!
 
Juu täytyy varmaan siitä oviksesta lähteä liikkeelle. : / onhan se selvä että näissä yleensä menee oma aikansa. Pillereitä tullut syötyä 10 vuotta tauotta. Ja täytyy myöntää etten kyllä tunne kroppaani laisinkaan!!
Kumpa nyt ei kovin pitkäksi venyisi tämä kierto. Varmaan kyllä käytän nuo CB plussatkin jo heti ensi viikolla ihan muutenvaan. :D Ellei sitten menkat ala.
 
Theran siis oikeesti en nyt tajua.. Sillon päivällä tuli hirveet menkkakivut ja vessassa käydessä paperiin tuli vähän ruskeaa eli ajattein et nyt alkaa muuten menkat ja laitoin kupin.. Nyt pari tuntia myöhemmin kivut loppu ja kuppi tyhjä :D

Henu26 höh voi ei! Mikä kp sulla menossa? :)
 
Hei! Löysin palstan kun epätoivoisesti googletin vastausta ongelmiini :D Eli tänään, n. viikko oletetusta ovulaatiosta (en tikutellut, vasta ollaan alettu rennolla asenteella varovaisesti yrittämään) huomasin pyyhkiessä samanlaista kirkasta limaa kuin ovulaation aikaan. Samoin poskiani kuumottaa ja kuumemittari kertoi lämpöjen olevan koholla. Tästä intoutuneena tein ovulaatiotestin, josta lähes samanvahvuiset viivat. Onkohan minulla siis ovulaatio sittenkin vasta nyt vai mitä ihmettä? Kiertoni on ollut epäsäännöllinen pillereiden lopettamisen jälkeen: 36,37 ja 42 päivää. Jälkimmäisen venähtäminen tosin johtunee silloin jylläneestä influenssasta. Mutta siis, nyt on vasta kp 29 ja ovulaation oletin olevan kp 22-23. Miltä tämä teistä kokeneemmista kuulostaa? Mainittakoon vielä, että ostin ovulaatiotestit kp 27, jolloin yhtä myös testasin ja sain puhtaan negatiivisen.
 
Mariamuru mun mielestä kuulostaa, että sulla olisi ovis vasta nyt. Pillereiden jälkeen kun keho vähän sekoilee usein :) Toisaalta ovistesti voi näyttää myös raskauden (lima voisi olla kiinnittymislimaa ja lämmöt). Sinuna heiluttelisin peittoja miehen kanssa tänään ja vaikka viikon päästä alkaisin miettiä raskauden mahdollisuutta!
 
Nyytikkii mulla vasta kp 25/24 (oletettavasti....). Ennen menkkakivut vetää vaakatasoon jo hyvissä ajoin pari päivää ennen menkkojen alkua mutta nyt oireet loistaa poissaolollaan. Muita oireita sitten onkin koko mielikuvituskirjon verran :D :D
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Kiitos Geesa ja Nyytikkii! Harmi kun tuo kärsivällisyys ei ole paras ominaisuuteni, mutta täytynee sitten purkaa turhautumista vaikka siihen miehen kellistämiseen ;) Vähän ehkä säikäytin itsenikin sillä miten paljon raskautta oikein toivonkaan...
 
Mariamuru no täällähän meitä hätähousuja on kuule suuri joukko! ;)

Theran ainiin sullakin "piti" alkaa menkat tänään, tai siis luulit niin? Tässähän meillä on sit melkein sama tilanne, kurkin kokoajan housuihin että näkyykö mitään voi apua onneks mies ei oo kotona! :kieh:
 

Yhteistyössä