Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Onnea plussanneille! :)

Täällä menossa kp25 ja olen jo kolme testiä tehnyt, vaikka tiedän, että nyt vasta alkaa olemaan sellaiset päivät käsillä kun kannattaisi edes harkita testin tekemistä. Keskiviikkona pitäisi alkaa menkat. Testit näyttää negaa (yllättävää ;)) ja niiden myötä ihan luovuttanut olo... Mietin kokoajan, että kai se nyt jotain haamua edes näyttäisi, jos tärppi olisi käynyt? Onko muilla hätähousuilla käynyt niin, että plussa on tullut monesta (liian aikaisesta) negasta huolimatta? Innostuin testailemaan, kun moni täälläkin saanut jo varhaisessa vaiheessa haamua...
 
Miidu kokeile tosiaan jotain muuta testiä. ..?

Minni.. voi ei. .ootko ihan varma päivistä. Pc ei ainakaan mulla vahvennu päivän välein vaan on vähintäänki kaks päivää sama haalu. Hoitoalkuisessaki tuli monta päivää hailakkaa. Eihän hcg vahvene kuin parin pv välein. Jospa se siitä vahvenee parin pv päästä. Se voi hypätä ihan yks kaks tummaksi.

Pupelaattori. En ossoo kyl sanoa.. kuvassa ei näy mittää?!
 
Lukka joo mie kyselin siitä sinun imetysasiasta. Mulla on vielä vauva, vasta pikkasen reilu 8kk niin ei vielä puhettakaan imetyksen lopettamisesta. No mie tässä toivon että mulla alakaa kierto imetyksestä huolimatta, mutta oon kuitenki varautunu siihen että kestää.

Aamun testailuja:
Ihanko minusta erittyis tuota luteinisoivaa hormonia vaan joka toinen päivä :LOL:


Uitin yhen pc:nki ja sydän heitti ylimääräsen voltin, olin tuossa jotaki näkevinäni ja kattokaa ja sanokaa ettei siinä mittään oo. En taas jaksais vouhottaa viivanpaikasta :D


No joo. Mie rauhotun ja alan keittään puuroa :ashamed:
En nyt kyllä näe mitään tuossa r-testissä. :(
 
Viallinen apteekin oma
Yöllä oli vuodellut, ei tosin kovin reilusti. Tamppooneja kun käytän niin vaikea arvioida vuotaako housuun asti. Mutta eiköhän tää ala kp1 olla jo tänään, Menkkajomot kyllä jatkuu niin eiköhän tämä yk ollut tässä. :|

Ensi kuulle sain kutsun naistentautien polille, kai ne kartoittaa tätä tilannetta siellä? Mitenhän noi ivf hoidot alkaa jne? 0_o
 
Tammityttö ja Theran kiitos! Mie oon aika skeptinen jo noitten omien näkemisieni suhteen, mutta nyt meinas taas toivo noussa. No onneksi tähän on jo tottunu :)

Theran sullon kyllä oikeaoppinen viivanpaikka.

Mie tykkäsin niistä Wondfon tikuista, ainaki halpatestillä on niitä. Ne on ihan samannäkösiä ko pc:t. Pittää tilata niitä kevväämmällä lissää.
 
Mä en kyl halua noita one steppejä enää ostaa, kauheeta kiusaamista niiden osalta noi viivanpaikat! Alkais nyt ne menkat sit jo et sais lähtee uuteen kiertoon. Vehniksen lopetin eilen, mulla meni iho aivan jäätävään kuntoon sen takia. Naama, kaula, niska ja selkä kukkii!!! :( jos jättäis sen greippimehunkin ens kierrolla pois. Käyttäis pelkkiä ovistikkuja.
 
Haaveissavauva Melkein samoja fiiliksiä täällä. tein ja innoissani testin kp25 ja negahan se, mut ovis siin samassa ja vilkkuva hymiö sitä ennen 5pv. Mulla menossa nyt kp27, menkkoja luultavimmin oottelen la- ke sektorille, jollei tää kumma kierto myöhäisine ovulaatioineen tuota tärppiä. Vähän epäilen. Masus vähän mekkamaista fiilistä, alaselkää kolottaa, ja pikkusen vaan edellee saan tuhrua paperii, se on huolestuttavaa, kun ne menkat sitte yleensä mulla tuleepi.
 
Empuska Hö.. :|

Minni Älä vielä toivoa menetä.:)

Pupelaattori Mäkin oon jo alkanut tottuu että noi testit antaa sen viivanpaikan. :)

Catharin Noi on tosiaan vähän sellaisia testejä mitä ei kannata kauhean tosissaan ottaa..aluksi kanssa meinasi sydän hyppää kurkkuun joka kerta. Nyt jo tiedän että jos selkeää viivaa ei oo niin niiden "haamuihin" en luota. :stick:

Kiiltokuva Onnea plussasta! :) Toivottavasti tärppää!
 
Viimeksi muokattu:
Hätähousu testasikin jo tänään päiväpissasta :headwall: Dpo 6 tai korkeintaan 7 :D Ensin katoin että puhdas nega mut aivan äärettömän pieni häivähdys jotain tuli kuitenkin... Mitäs tuumaatte, viivalasit päähän? Pakko kai huomenna taas testata :D Miks mää tilasin vain viis testiä???

 
Viimeksi muokattu:
Hyvä muuten kun olen lukenut paljon että rfsu saattaa antaa viivaa vaikka ei pitäisi..niin en nyt tiedä koskiko se puikkotestejä myös mut menin tilaa yhden puikkotestin kun oli niin halpa. :headwall: Mä sitten tulen tänne itkee kun näyttää ihme viivoja.. :D
 
Hätähousu testasikin jo tänään päiväpissasta :headwall: Dpo 6 tai korkeintaan 7 :D Ensin katoin että puhdas nega mut aivan äärettömän pieni häivähdys jotain tuli kuitenkin... Mitäs tuumaatte, viivalasit päähän? Pakko kai huomenna taas testata :D Miks mää tilasin vain viis testiä???

Laita toinen kuva..mä en jostain syystä saa klikattua tuota kuvaa isommaksi.. :p
Toivottavasti et suutu vaikka muokkasin sitä vähän kun yritin saada sieltä sitä viivaa esiin. Niin en oo ihan varma mutta ihan kun jotain olis.. :) Mulla on varmaan nyt viivalasit päässä..
 
Viimeksi muokattu:
Lukka: mitä, mitä; - aloitit testaamisen ilman minua :p Olisin kyllä näkevinäni jotakin haaleaa siinä! Aamulla uutta testiä. Pitääköhän minunkin sitten jo aloitella testaaminen :) Olisi niin hienoa siirtyä yhdessä tuonne odotuspuolelle!

Onnea muillekin plussanneille :flower:

).( olo normaali, tosin ehkä hieman väsyneempi (tai sitten kuvittelen). Vatsa turvoksissa ja "möyrii" kovasti... kp6 menossa ja käsittämätön hinku testata jo! Tiedän ettei vielä kannata, vaan pitäisi malttaa muutama päivä vielä :kieh:
 

Yhteistyössä