Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Onnea nutturuu matkalaisesta, nyt se on virallista!! :heart: Mikä kp/dpo sulla nyt? Mielenkiinnosta, että missä vaiheessa digi anto ton varmuuden. :)

Muoks. Eiku tuolla edellisellä sivullahan nuo lukemat jo oliki. Kun vaivautu vaan peruuttamaan yhen sivun. :D Tosi aikasim kyllä toi digi näyttää ton, ku eilen vielä viiva ollu aika hentoinen. :saint:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nutturuu
Unnaunna . Hieno! ! Voinko varmaa jo onnitella! !

Oma. Lämmöt on ja pysyy 36.6. Oikeastaan salaa toivoin että tääkin olis ollu joku huono kierto mut näköjään ovis oli oikeesti huvä koska lämmöt kohosi kerrankin noin eikä sahanneet niinkuin yleensä aikoinaan. Huoh. Jatkossa testaan vain noilla Rfsun ovistesteillä koska PC antaa aika hyvää viivaa koko ajan ja toi RfSu taas aNtaa oikeasti heikkoa viivaa kun hcg ei oo kohoamassa. Se PC hämäsi pariin kertaan koska se oli toisesta reunasta niin tumma. Ärs. Ketuttaa.

unnaunna eikun vaan digi uinnille, antaa varmasti jo tuloksen :heart: päästään sitten siirtymään tuonne lokakuisen puolelle =)

Ja olipas outoa kun ei tartennut tänä aamuna tikkua uittaa :) pitää varmaan huomenna testata noita liuskoja mitä on vino pino, että miten myöhään ne alkaa viivoja näyttää....

Tämähän ei ole vielä ihan plussaa? Mutta ilmeisen odotettavissa pian :xmas: Huomenna olisi lääkärikäynti pitkien kiertojen vuoksi, että saapi nähdä kuinka teen..

muoks. liki tunti uitosta

Onnittelut plussanneille ja haamulaisille :heart:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Onnea kaikille hienoista plussista! :)
Tikutin plussan tosiaan o-testistä tiistaina ja eilen. Monta päivää ne näyttää plussaa? Muistaisin että aiemmin on jo seuraavana päivänä näyttäny haaleeta.
Eilen sitten olikin alavatsa niin kipiä ettei pystynyt seisalteen ollenkaan olee saatikka käveleen. Viimeks oli joulun aikoihin tämmöset kivut, viime kierrossa ei mitään. En ymmärrä.
Niin ja miten te laitatte nuita kuvia? Haluisin kovasti kanssa lisäillä :D

Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille ja tsemppiä muille piinaajille! Täällä taustalla eletty hengessä mukana :)
Mielipiteitä taas kaipaan, josko joku tiputtais todellisuuteen näistä mun harhoista ja haaveista... ;) Mutta siis mulla menossa dpo 10-12 (en tiedä mikä kun sain kolmena päivänä ovisplussan) ja aamulla tehty sofin herkin:
image
image
Näkyykö mitään ja eikö pitäisi näkyä jo enemmän näillä dpoilla?! Joku halpisdigikin oli nega :(
Niin ja tein eilen samaisen testin ja sama viivanpaikka. Eli jos jotain muuta meenais olis kai vahvistunu?! Pöh

Viimeksi muokattu:
ninami siellä Aijaan sivuilla on ne valmiit linkit, jonka voit kopioida suoraan tänne. Esimerkiksi FOORUMILLE 1 - lokerosta löytyy sopiva linkki kopioitavaksi. Se näyttää kuvan esikatselun jo tässä heti.

Tuo sinun lisäämä osoite ei toimi.

Vaihtoehtoisesti voit ottaa vaan sen sivun osoitteen, jolla se kuva näkyy aijaassa Esimerkiksi. Pregcheckit

Omaa napaa:
Tässä olisi testisuoraa ja sitten verrattuna eilisaamun ja tämän aamun Pregcheck. Näkyykö mitään?

• Tykkää
Reactions: ninami
Cisu minä olen pistänyt Pregnyliä (ihmisen raskaushormonia), joten se näkyy yläpään testeissä sen takia vahvempana ja siis joka testissä näkyy tosiaan jotain. Olen testannut, että koska se poistuu se Pregnyl ja alkaako "oikea plussa" näkyä.
Minulle on tehty alkionsiirto dpo 2 ja olen viimeisen kerran pistänyt raskaushormonia dpo 3. Silloin viivat ovat yläpäässä vahvimmillaan.

Eli tarkoitus on vertailla, että miten viivat käyttäytyy alapäässä.. alkaako vahvistua vai haalistuuko vaan... Nyt pitäisi pikkuhiljaa sen pistetyn hormonin olla poistunut ja jos viivaa vielä tulee, niin se on mahdollisesti alkaneesta raskaudesta johtuvaa.

Viimeksi muokattu:
moikku!

ihana lukea noin innokasta odotuksen odottelua :)) itsellä tuulimuna tyhjennettiin 25pvä sitten, nyt odotellaan uusia kuukautisia... en tiedä koska pitäisi tulla :s eilen tuli jotain pientä verituhrua, mutta ei muuta. tekisi mieli testata hehehe kun on tuolla tuo yksi polttelemassa.

teillä näkyy olevan kaikenmaailman testejä, mutta mitäs mieltä olette k-kaupasta saataviin superhalpistesteistä :D 3e 2kpl!! hehheh, viime raskaus näkyi niillä ihan hyvin ainakin, siihenkin nähden että oli lopulta tuulimuna (tajuttiin harmiksi vasta 3:lla kuulla).

blue-bell

blue-bell jos tarkoitat Pregcheckejä, niin ne on ihan ok, paitsi pienin varauksin. Ja meidän kaupassa 2 kpl maksaa 2,40e :p

Tsemppiä uuteen yritykseen. Toivottavasti heti sitten tärppäisi uudestaan. Minun tuttavapiirissä on kaksi tullut heti tuulimunan jälkeen raskaaksi ja saaneet niistä lapset :) Toivottavasti sinullekin käy niin :)

pisamapeikko sinulla on kyllä viimekuukaudet tainnut olla aikamoista hormonien sekamelskaa nuo kierrot :/ Oletteko hakeutuneet enempää tutkimuksiin vai vieläkö nyt on clomit ja terot menossa? Aika erikoisia nuo sinun kerrot ja kehon merkit ovat.
Tsemppiä kuitenkin!

Cisu aah! No sitten oletkin perillä :D Meillä yksi icsi-lapsi ja nyt toista toivotaan. Eka tuli ekasta siirrosta ja nyt on sen jälkeen sitten ensimmäinen siirto takana. Olishan se aikamoista, jos nyt heti tärppäisi. Viimeksi tarvittiin 4 hoitoa, että päästiin yhteen siirtoon. Nyt on eka hoito ja heti päästiin siirtoon.

ai niin ja noissa sinun testeissä ehkä näkyy jotain, mutta jotenkin minulla on huonot fibat noista Sofin herkistä. Toivottavasti siellä kuitenkin olisi plussanen tulossa!! Pregcheckin tekoon, vaikka omat hankaluudet niissäkin...

Tsemppiä!

• Tykkää
Reactions: Cisu

Yhteistyössä