Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Juu ymmärsin. Ja sitä varten tosiaan ketju on :) Mutta mä vaan alunperin tarkoitin ihan hyvällä sen ajatuksen että näissä aikaisin testaamisissa ottaa ne omat riskinsä ilman että teseissä aina olisi vikaa. Ja ei et ole väittänyt plussaksi mut mä ymmärsin ton niin että sun mielestä mä hehkutan kaikkia täällä plussana vaikka ne testit on ketjun mukaan antanut aina turhia paikkoja. Tarkoitin vaan että ymmärsin sun pointtisi siitä että ne on negoja vaikka turha viiva tuli. Sori jos kirjoitin epäselvästi.
 
mamina onnea onnea vielä kerran!! :heart:

nutturuu, me piinaillaanki näköjään aika samoilla päivillä. Ja kumpikin kiroo noita sofeja. Onkohan meijän näytteissä jotain vikaa, viallisia pissejä. :LOL: Eiks nii et viikon sisällä saadaan selkeet plussat ja siirrytään lokakuisiin? :p
 
  • Tykkää
Reactions: Nutturuu
Apuaapua. Raskausoireita on ollut jo muutamia viikkoja, mutta menkat kuitenkin sitten tuli n. 2 viikkoa sitten. Oli aikas ihmeelliset ja kun mieskin vaan hokee että mitä noi sun oireet muute olis. Tänään tehty testi (apteekin oma) ja negaa omasta mielestä näytti. Mutta sitten tuo toinen menee ja pamauttaa että eikös tossa nyt toinen haaleella näy ja rupes mietityttään itseekin. oli kyllä haalee ja ei ainakaan omasta mielestä punertava/liila tms. Eli näkyykö niissä sitten ihan selkeesti vaalea viivapaikka? :///
 
Heippa kaikille!

Olen uusi palstalla. Olemme yrittäneet toista lasta nyt n. 4kk. Osaisitteko sanoa, mistä voisi johtua, kun minulla tuli ihan normaalit kuukautiset ja ne loppuivat 4 pvää sitten. Nyt kuitenkin tuntuu vatsassa koko ajan menkkamaista jomotusta. Ja parina yönä kun olen menossa nukkumaan ja olen jo maate, niin tulee yhtäkkiä todella huono ja oksettava olo. Ei varmasti mitään järkeä tehdä testiä kun juuri kuukautiset oli, mutta mistä voisi johtua? Testasin pari pvää ennen kuukautisia ja oli negatiivinen. Huoh..
 
bettinahin oireille en osaa sanoa syytä. Jos menkat vasta loppui 4pvää sitten ja olivat ihan normaalit, niin ei tuo olotus varmaan raskaudesta johdu..tai ait se ennen menkkoja tehty testi on antanu virheellisen negan. Voithan sä tehsä uuden testin, ni saat varmuuden. Tsemppiä! :wave:

jennimarjaana, eikai se auojus vaikuta lopputulokseen. Luulis sen olevan vaan hygienia syistä, ettei kustippoja lentele ympääriinsä ku testiä vääntelee. :D nimimerkillä, vääntelijäkääntelijä

nutturuu, mikä testi toi on? Ihan vieraan näkönen kapistus. :D Ja ihan ku tos keskimmäisessä kuvassa näkyis jotain.. :p
 
Unnaunna niin mä vähän arvelinkin, mutta pakko varmistaa muiltakin. Hiirmunen vauvakuume ni nuo ainaiset negat rupee rasittaan ja sitku toine menee sanomaan et kyl tossa jotai näkyis ni ärsytys kun mietityttää :kieh:

Raskausoireita on, mutta menkat tuli suurinpiirtein ajallaan, omituisina tosin.. pitäiskö sitä uusia testi ..
 

Yhteistyössä