Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Piti tännekkin tulla kommentoimaan sitä eilistä testiä:
Se toinen viiva HÄVISI siitä yön aikana!!
Tein toisen testin tänään ja täysin blankko. Testinä siis raskauskeijun puikkotesti. Huomenna testaan apteekin yes/no liuskatestillä.
 
Haamu... Taas... Se oli ensin värillinen mutta kuivu värittömäksi... Raah... Otin mie kuvankin siinä testiajan loppupuolella mutta aijaa raiskasi kuvan laadun ihan kokonaan ja vaikka siitä puhelimessa olevasta kuvasta sen viivan juuri erottaa niin tästä ei kyllä... DSC 1108
 
Ihan käsittämätön testi tuo sofi! Jos ei tietäisi ja olisi himotestaaja niin kyllä olisi suuri pettymys kun sofilla testaisi ja ehtisi jo iloita tuloksesta ja sitten täti tulisikin tms... Pitäisi kieltää koko testit!!!
 
Nii eikai noi mitenkää viallisia ole..toimivat kyllä ja näyttävät raskauden jos testaa "oikein " eli menkkojen jäädessä ja jos hcg on veressä koholla ;). Mut noissa tosi herkissä om se vika että reagoivat helposti epäpuhtauksiin. Sama on ollu sellaisen vanhan mallin First signalin kanssa jossa herkkyys 10. Se antoi tosi herkästi viivaa ja verikoe osoitti täyttä negaa (alle 1-2). Näitä oli yhteen aikaan tuolla laps.puolella kun esikoista "tehtiin ".
 
No kylläpä se testi viallinen on jos siihen tuollanen värikertymä tulee. Kyllä tässä vuosien saatossa on ne vaaleanpunaiset lasit karissu.. ja näissäkin ketjuissa roikkunut niin moni testi nähty ja kokemusta luettu.

Sitä paitsi sofi on 25..
 
Juujuu mut siis kuten sanottu joka testi toimii kyllä jos ne tekee oikein eli ei tyyliin viikkoa ennen menkkoja ;). Himotestaamisessa on omat ongelmansa. Ja en mä koe noita viallisiksi, eikös se oo tekijän "vika" jos tekee vastoin suosituksia ;). Eli kyllä mä sen uskon että ne on negaa vaikka viivaa tulee mutta itsehän sen riskin ottaa jos tekee liian aikaisin. Ymmärtänette mitä tarkoitan. Ei mullakaa mitää pinkkiä lasia naamalla oo, sen verran on pataan tullu matkan varrella ja realismi on liiankin kova. Sori vaan jos nyt jotenki mun ajatukset ärsyttää. Ei oo tarkoitus.
 

Yhteistyössä