Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mäkin olen näkevinäni viivaa noissa sun testeissä RiiMini!! Peukkuja pidän!
Noi sofit on ärsyttäviä, oon menossa pc:tä hakeen. Sellasen teinkin eilen vai oliko toissapvänä ja sain musta selkeemmän viivanpaikan tai jonku ku noihin sofeihin. Mutta saas nähdä!
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Vielä on kaksi kiertoo clomeilla, se 3tbl pvä.. sit tauko. Terot oli ominpäin nyt ekaa kertaa ja en tiiä kannattiko.. no yleensä teroilla vkon sisään alkaa vuoto..
Ilman teroja heti ku lämmöt romahtaneet.

Kuulostellaan, ehkäpä se vuoto sielt tulee.
 
Nutturuu ja Unnaunna Onnea molemmille ihan hirveesti!! :heart:
Ja oliko vielä muita plussanneita, no onnea ihan kaikille plussanneille!

Mulla on jo kp37 ja eilen illalla seksin jälkeen tuli vähän verta, mutta sen jälkeen ei oo tullut mitään vaikka kuin pyyhkii.. Ihan ihmeellistä, ei minkään näkösiä oireitakaan ole.. No jospa se kunnon vuoto alkais sitte tänään myöhemmin..
 
  • Tykkää
Reactions: Nutturuu
Jaahas,
koska olen tunnettu himotestaaja, niin tässä nyt kuvaa testeistä. Kontrastia on vähän säädetty.
Ja siis ihan varmana niissä kaikissa jotain näkyy (siis täällä paikanpäällä), mut nyt jännitetään alkaako viivat vahvistua vai ei.

Ylin on eilinen PC
Seuraava on tämän aamun PC (joka on mielestäni vahvin)
Kolmas on päiväpissasta (noin 3h pidätys)


kaksi ylintä on kuivia, kaksi alinta märkiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Nutturuu
Yhdellä kertaa vuoto alkoi mutta lämmöt pysyi vielä muutaman pv. Yhdellä kertaa taas lämmöt tippu ja menkat alko vähän sen jälkeen. Eli mulla ei ainakaan ole aina mennyt samalla kaavalla.
Voi ei..Toivottavasti toi sun tilanne nyt selviäisi.
Muoks. Mä olen siis käyttänyt noita nappuloita ehkä 20 kiertoa :D
 
Viimeksi muokattu:
Mä käytin viimeks kuopuksen yrityksessä vuoden verran aina käynnistämään vuodon. . En mitannut lämpöä sillon mutta ei ollu mitään oireita ja menkat alkoi n. vkon kuluttua.

Tää on nyt eka näin että alotin kp18.. en kyl tajuu näitä oireita, varmaan kuvittelen vaan. .
 
RiiMini pidetään peukkuja!

Pisamapeikko. Mullla oireet ja ehkä vähän se lämpöhommakin riippuu siitä kauanko oon vetäny niitä. Kierron käynnistyksessä ne oli ainaki Mulla käytössä max 10pv ja sit taas esim hoidossa yli kaks viikkoo. MUTTA jostain kumman syystä joskus olot oli tosi huonot, oksensin aamuyöllä jne mut toisella kertaa ei tullu mitään oloja..ja kaikkea siltä väliltä. Annos kuitenkin oli ihan sama. En tiiä johtuko se ylipäätän koko hormonitasapainojen eroista vai missä lie ol syy.
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
riimini, mun eilinen liru sai aikalailla samanlaisen hailuran aikaan (testi näkyy varmaan edellisellä sivulla). Ja tänään oli jo vahvempi. Peukut vahvistumiselle, hyvältä näyttää! :heart:

Mä en pysty näköjään olemaan pois täältä, vähän väliä tuun kurkkimaan kuulumiset ja viirut. =)
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Unnaunna minä kävinkin kurkkimassa ja huomasin, että sinulla on dpo 12 eli olisit pari päivää minua edellä. Siihen laskuun kyllä hyvin sopii nuo minun viivat.

Toisaalta, nyt on alkanut tuntumaan menkkajomotuksia, että tiedä sitten mitä tästä seuraa. Hyvin voi olla vain kemiallinen.
Jännityksellä pitää nyt vaan odottaa taas huomista..

Tsemppiä sinullekin ja toivottavasti tavataan lokavauvoissa!
 

Yhteistyössä