Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Heips, taidan minäkin nyt liitty teien kanssa :)


Testejä eri merkkejä ) olen tehnyt reilu 14 aamulla ja illalla ja testin tulokset vaihtelee :O menkat viikon myöhässä
sain sitten 22.12. neg 23.12 plussan , sitten 24.12 neg ( tein varmuuden vuoks uuden ja tuli toinen viiva väärän paikkaan ) . 25.12 aamulla plussa illal neg 26.14 neg .27.12 haamuviiva 28.12 ( tänään ) tosi haalean viivan . Pöhh, ei nyt mitenkään osaa olla :/
 
Kertu tee digi niin saat ainakin selvän tuloksen :)

On: Kp 10 ja sovittiin etten tikuta pariin kiertoon ovista. Saa vähän jännitystä kun ei tiiä millon menkkojen pitäis alkaa.. Tarvii pikkuhiljaa vähän jotain muuta mietittävää kun millon ovis ja mikä dpo menossa..
 
Täällä kp 17 ja ovis edelleen hukassa! Kp 13 on se ovisplussa tullut viimeaikoina. Veikkaan että ovis ei ole vielä ollut, sillä limoja on on nyt tullut pari päivää. Näin pitkälle en muista oviksen venyneen koskaan.
 
dotcom ihan niinkuin näkisin aavistuksen, mutta sitten kuitenkaan ihan selvästi en näe. Toivottavasti se siitä vahvistuisi!

Itselläni on menossa ovistestailut eikä ainakaan vielä ole löytynyt positiivista. Toisaalta testit joita käytän on aika huonoja. Ostin PC:n ovistestejä tätä varten ja täytynee nyt ottaa käyttöön. Perjantaina pitänee aloittaa Primolutit ja sitä myöten sitten oviksen mahdollisuus menee. Clomit on syötynä alkukierrosta ja nyt vaan toivotaan, että tulosta tulee ennen kuin Primot alkaa.

Jospa sitä olisi jotain kuvattavaa lähipäivinä :)
Tsemppiä kaikille!
 
Tänään tuli testailtu ja 2 kplt tikkuja ( viimeiset) niin samasta aamu pissasta ja ensimmäinen tikku minkä pistin pissaan näytti melko selkeät viivat mutta toinen oli neg. Nyt sitten huomenna meen hake clearblue testin ,niin toivottavasti olen raskaana. Tää haamuilu saa minut jo ajattelemaan kaikenlaisia raskausoireita .
 
Hiedip
kuullostaa kemialliselta, viimekierrossa meni mulla aivan samanlailla...
Näinhän se taisi olla, kierto venyi ärsyttävästi 37 päivään :'( Olin pois kotoa viikon ja katsoin tänään aamulla noita tehtyjä testejä, niin niissä ei näkynyt enää haamun haamua. Ehkä vain kuvittelin ja toivoin niin kovin.

Nyt yk4 menossa, kp9/~33 (kolmen edellisen kierron keskiarvo). Tähän kiertoon olen ottanut aseiksi maca-jauheen ja ovista alan tikuttelemaan jo 1.1. Jospa tämä olisi the plussauskierto.

Onnittelut plussanneille ja haamulaisille vahvistumista :heart: Uuteen kiertoon joutuneille parempaa Onnea Uuteen Vuoteen :hug:
 

Yhteistyössä