Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Oliko täällä joku piinailija tutkinu tuota kohdunnipukkaa? Tänää kp 24/30-31 ja koitin taas tutkiskella... Oli aika ylhäällä ja jotenki suippomainen, vv ympärillä... Vv myös jollain tasolla tuolta alaspäin pikkarisuojiin asti tulee... Yritän tässä järjellä ajatella ja olla testaamatta...viime raskaus ei näkyny tk:ssa kp 26, mut viikko siitä testi kotona plussa, joten senkään vuoksi ei edes kannattais testata... Palelee edelleen niin että varpaat ja sormet jäässä mut ei lämmöissä mitään...Eilen oli aika hermoheikkopäivä, tänää vähän joutu nieleskelee itkua... Eihän tässä mitää järkee...
 
Enkeli30, Minulla oli kohdunnipukka ylhäällä ja kova ja vv:tä runsaasti ennen plussaa. Vv jatkuu runsaana edelleen. Mullakaan ei näkyny digillä raskaus kuukautisten alkamispäivänä kp 27, mutta kolme päivää myöhemmin sitten näkyikin liuskatestissä :) Peukkuja!
 
Tietääkö joku minkä merkkisiä nämä raskauskeijun liuskat on?
[/url][/IMG]
Näkyykö noissa yleensä kuinka herkästi viivanpaikka tms.?

Onpa tullut paljon plussia sen jälkeen kun viimeksi kävin, paljon onnea kaikille plussanneille!!:) Ja tsemppiä piinailijoille.:)
 
Yrittäjä J on testiajalla otettu. Ovistestejä en tässä kierrossa ole käyttänyt ja kierto on niin epäsäännöllinen ettei oviksen ajankohdasta ole mitään tietoa... Nyt kuitenkin kp 28/32-39. Testin tein varalta kun piti yhtä lääkettä ottaa. Jotenkin on vaan sellainen olo että ei tässä kuussa ainakaan nappaa eikä uskalla edes toivoa plussaa.
 
Kertokaahan nyt naiset, että miten tämän tulkitsisi.. Pyydänkö lähetteen verikokeelle vai odottelenko vielä? Kp tänään 34/27-32.

kp26 raskaustestiin haaleista haalein viiva
kp31 liki samanlainen
kp32 vähän vahvempi
kp33 sama (ovistestissä juuri ja juuri erottuva haamu)
kp34 haamu jossa ina punaa (ovistesti melkein kontrollin vahvuinen)

Raskaustestien viivat on niin haaleita ettei kuvaan saa vangittua.. Odottelen menkkoja alkavaksi, mutta kyllä tällainen pistää ihmetyttämään..
 
Yrittäjä J tein selvän negan rfsu:n liuskalla. Menkkoja odottelen lauantaille tai sunnuntaille. Kivut jo alkaneet, eikä mitään raskausoireita ole, joten eiköhän tää kierto ollu tässä. Testailen kyllä siihen saakka :D

Heidip toisessa ketjussa eilen oli testaillu davidilla haaleita haamuja, mutta digissä 2-3vko. Suosittelen testaamaan digillä tai käymään labrassa.
 
Tää piinailija on taas omien oireiden kanssa jotenki niin sekaisin että pelkään tippuvani jouluaattona hyvinkin korkeelta, vaikka kuinka tässä nyt yritän järkeillä ja varautua menkkoihin... Tänään siis kp25, ja nyt vähän ollu havaittavissa tylppää hentoista menkkatuntemusta alavatsalla/nivusissa/muniksissa/"niinku tuolla sisällä", vähän niinku jo kohta vois tulla vuotoa-juilia. Normaalisti nää juilit alkais vasta ehkä kp29/30... Siksi täällä epätoivoisesti yritän näitä juttuja laskea ja miettiä mistä mikäkin olo/tuntemus voisi johtua...niinku jos o+ ois ollu su 7.12, ja itse O ma 8.12, niin eikö hed.voi tapahtua vielä siitä jopa vrk päästä ja eikö kiinnittyminen voi olla jotai dpo7-9 vai mitenhän se meni...just näin epätoivoista laskelmointia ettei edes muista mikä tapahtuma oli ennen mitäkin tapahtumaa...
 
Viimeksi muokattu:
Electric_blue minä olin juuri tulossa manaamaan noita Pregcheck-testejä, jotka tuntuu hyvin usein tekevän kuivuttuaan hyvin selkeitäkin viivoja. Ärsyttävää!! Monta kertaa olen elätellyt toiveita ja tässäkin kierrossa (nyt kp45) jo toista kertaa saan viivoja testiin. Edellisen kerran se oli pari viikkoa sitten ja luulin olevani raskaana.

Löysin arkistoistani kuvia kesältä testeistä, joissa näkyi aivan selviä viivoja ja nekin turhaan.

Mut siis näen sinun testissäsi jotain! Toivottavasti se meinaisi jotain eikä olisi vaan viivanpaikka.


Lämpimästi onnea plussanneille!
 
Electric_blue yhdessä kierrossa epäilen kyllä kemiallisen olleen, kun apteekin omat ja pregchekit näytti hailukoita, jotka sitten hävis ja menkat alkoi pari päivää myöhässä, mut yksi vaihtoehto on, että testi reagoi Luteinisoivaan hormoniin (eli siihen mitä testataan ovistestillä). Täällä aiemmin kirjoitteli ja testaili eräs ahkera testaaja ja hänellä tuli viivoja PC-testeihin oviksen aikaan, ja siis viivat oli ihan punertavia. Lopulta hän sitten oikeasti raskautuikin (nelHM).

Aamulla en enää tehnyt testiä, sillä aamulämpö oli pudonnut ja nyt on ihan selvä menkkaolo. Vuoto vaan puuttuu, mut eiköhän sekin ala tänään.
Ihmeen pitkään meni Primolutista huolimatta. Viimeinen tabletti on otettu sunnuntaina.
 
20141219 121554~2
luulin, että näihin testeihin ois voinut luottaa, mutta niin vaan sofikin alkaa antamaan tuota ohutta viivaa ja fertest alkaa olla niin vahva, että yleensä muutaman päivän päästä on plussa.. Mutta nyt ei ole ultralla saatu kii yhtään johtofollia eikä mitään isoa niin ei ovis+ voi tulla vielä.. Ja olen noilla fertesteillä testaillut iät ja ajat, joten jonkinlainen tuntuma miten toimivat mulla vaikka pcos onkin.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä