Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Niin se joulu taas mennä jolkotteli. Ihana joulu suvun kesken, syötiin hyvin ja nautittiin oloistamme. :)

Onnea hopess!!! :heart:

Muutamilla alkoi uusi kierto pyhien aikana, :hug: teille ja rinta rottingilla uuteen kiertoon. Vaikkamieli olisikin maassa.

Täällä kp 14 ja juilii juilii, erittäin mukavasti juilii vasemmasta muniksesta. Pitänee tänään heilutella peittoja.. :p Greippimehu kuuri myös aloitettu alkuviikosta. Ja se on oikeesti hyvää mehua, voisin vaikla joka päivä juoda. =)

Hitto kun vielä pitkä aika että pääsee taas testailee! Mies kysy eilen illalla et onko yhtään raskas olo? No onhan mulla, syöny niin paljon jouluruokia ja herkkuja. :LOL: Ja sitä ihmetteli myös, miks heti pupuilun jälkee ei vois näkyä jo testissä. Ja totta! Miksi oi miksi ei.

Lapset saatu petiin, nyt yks joulusidukka ja leffaa kattomaan ukon kainaloon. :heart:

-Unnaunna
 
  • Tykkää
Reactions: Anskuna
Täältäpä tunkee ittensä mukaan yks pikkuisesta haaveileva.. Heinäkuussa meni raskaus kesken rv10, josta olin niin rikki että laitatin kierukan.. Nyt sitten kuin kohtalo ois puuttunu peliin niin se kierukka oli tiistaina yhtäkkiä mun kädessä.. No joka tapauksessa nyt on vuotanu sen jälkeen, varmaan tyhjennysvuotoo.. Toivotaan menkkojen alkavan nopeasti niin pääsee selville kierrosta :)
 
Pisamapeikko Kyllä sulla näyttäis olevan ihan selkeät kaksi viivaa siellä! Onnea! :)

Nää kierron alkupäivät on kyllä niin puuduttavia kun mitään ei voi tehdä asian eteen, täytyy vaan odottaa... ja odottaa. :D

Unnaunna olis kyllä ihan mahtavaa jos heti pamahtais testiin tieto että joko hommat ois tuottanut tulosta ;) ei tarvis jännäillä kahta viikkoa.
 
Pisamapeikolla tänään plussa! :)

Tässä tänään sofin erittäin herkkä testi. image
Juuri testiajan jälkeen kun jumituin keittiöön. Antaako noitosissaan tollasia viivanpaikkoja.. Pitää ostaa joku erimerkkinen, vaikka alkuviikosta..

Kp 26 ja dpo 11
 
Anteeksi kun tunkeudun tänne.. Tässä ovista uutena tikuttajana tikutellut preccheckin testeillä.. ovis mulla yleensä hiukan myöhäinen ja nyt kp 14 ja tein kaks testiä ja en oikein osaa tulkita noita.. onko vai ei.. Eli jos joku voisi fiksummakseen tulkata mua.. :D Onko siis nega vielä?

[/url][/IMG]
 
Hei naiset, joulukiireet alkavat hellittää! Täällä ei mtn uutta, jouluaattoaamuna testasin viimeeksi, mutta negaa tai ihan hailurahaamua/viivanpaikkaa.
Tänään on kp34 ja menkat edelleen kadoksissa. Maanantaina testailen luultavasti seuraavan kerran kun käyn ostamassa testin, tai sitten tiistaina.

Omituisia vihlomisia ollut molemmissa munasarjoissa/nivusessa. Ja repäisykivut kaupan päälle. En usko raskauteen kylläkään, mutta maanantaina tuo selviänee toivottavasti;)

Onnea hopess kovasti kyytiläisestä! <33
 
Desire_: Jos nuo ovat Sofi one step 10mIU testejä, niin mulle tuli joka kerta testiajan jälkeen tommonen samanlainen "valeplussa" viiva... Nega se oli silti.
Joten suosittelen kokeilemaan toisella merkillä varmuudeksi :)
 
Hämmentäviä ovistestejä mulla! Olen AINA saanut selkeän ovisplussan kp 13 kohdalla. Tai no ainakin viimeiset 5 kiertoa. Toissapäivänä oli kp 13 ja en saanut plussaa ja tuntuu viiva himmenevän vaan. Tänään ollut tutut oviskivut mutta ehkä olen nekin van kuvitellut.

01

Mä en vaan tajua!
 
dpo 13 muuttui kp 1. kun täti kurvas kylään kesken aleshoppailun.. mur :(

En kyllä tiiä oliko tässä kierrossa sitten joku epätoivoinen kiinnittymisyritys, kun selkeetä haamua antoi vielä eilenkin. Yk 2 siis lähti käyntiin

dotcom näkyy siinä viivaa :)
 
Desire, tosiaan tutunnäköisiä Sofin antamia viivoja, mulla tollanen tosi tosi haalea meinas kemiallista koska sain silloin Davidiinkin viivan (joka ei ikinä anna mitään ilman syytä). En ole testannut täysin tyylipuhdasta negaa menkkoja odotellessa sitten vuoden takaisen vaan aina on ollut jotain kiinnittymisen yritystä. Negoja on sitten testailtu keskenmenojen jälkeen ku halunnu kattoo että onko hcg:t jo nollaantuneet.
Tosiaan, toisella testit sais vähän selvyyttä asiaan? Sofit on niin superherkkiä että ne näyttää kyl tosi helposti jos on jotain yrityksen puolikastakin ollut kiinnittymisessä.

pisamapeikko, näyttääpä sulla selkeetä viivaa pitkin kiertoa, onnea ovisplussasta! :)

Leonella, mä kans olin viime kierron ihan häkellyksissäni kun en saanut normaalista poiketen sitä ovisplussaa bongattua ahkerasta tikutuksesta huolimatta. Sullakaan tuskin on ovisplussa sujahtanut ohi kun oot ahkeroinnut testien kanssa. Kun ei oo mitään selkeetä tummumistakaan sulla vaan vähän heitellytkin viivojen paksuudet... Mä kyllä kuitenkin luottaisin (näin jälkeenpäin jossiteltuna omalta kohdalta) niihin omiin tuntemuksiin kun ovistestitkin voi näyttää joskus väärin :) Meinasitko jatkaa testailuja?
 
Mulla näyttää aina viivaa, jjoskus jopa hyvin vahvaa jota vaikee tulkita oikeaksi plussaksi. Mutta noi fertestit on olleet hyviä ja pc myös. Pcos taustalla.

Tänään jo testi selvä nega joten mennään nyt sitten sen mukaan että tänään dpo 0-1.
 
Saakos tänne liittyä mukaan haamuilemaan :) Tilanne siis se että neljäs olis jo haaveissa :whistle: Itse olen 27wee ja Turusta päin. Lapset on iältään 1w11k,5w ja 10wee :) Nyt ostin ekaa kertaa elämässä ovis tikkuja preccheck merkkisiä ja olen aika uusi näissä asioissa, niin kuin aiemmin mainitsin.. En siis tiedä minkä voisi laskea plussaksi :) Koitan osallistua keskusteluun parhaan kykyni mukaan :)

Leonella:Kokemusta ei ole niin hirveästi, enkä tiedä sinun taustoista, mutta sinuna dippaisin pari tikkua vielä <3

Mulla hirveä flunssa päällä..:x Eli saa nähdä mitä peitonheilutteluista tulee vai tuleeko mitään :( Tänään aamulla ovis testi dipattu ja viiva vahvistunut, mutta viivan pitää vissiin vielä vahvistua entisestään.. nyt kp15 ja mulla tuo ovis on vielä hiukan miten sattuu kun kuopus on vielä tissi takiaisena ja pelkäänkin kun luteaali vaihe on aika lyhyt nyt imetysaikana, että saattaa mennä aikaa ennen kuin tärppi käy tai käykö lainkaan :/

Tässä kuitenkin kuva tältä aamulta... Vahvistuakko pitäisi?

[/url][/IMG]
 
Viimeksi muokattu:
Taidan murjasta kirveen kaivoon.. aamulla tein pc testin ja ihan puhdas nega.. ei saanu ees kuviteltua viivaa :D dpo11/kp25

Eilen kauppa reissulta jo täydensin ovis tikkuja ja greippimehua :D et eiköhän tuossa vuoden vaihtuessa päästä uuteen yk samalla.. taidan vielä tiistaina testata sit suapi olla..
 
Heippa, naiset!

Voin omasta kokemuksestani kertoa, etteivät ovistestit kerro kaikkea. Kun yritimme kolmostamme, en saanut yhtään positiivista tulosta, mutta niin vain tuossa touhuaa reilu vuoden ikäinen tyttö =).

Nyt nelonen yrityksessä. Ovulaatio luultavasti oli alkuviikosta. Oman kehon merkeistä päättelin...
 

Yhteistyössä