Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Lapsettomuuspolilla käyty, olipa jotenkin järkyttävä käynti. Diagnoosi endo :( Simpat oli onneksi priimaa. Aika varattiin magneettikuviin ja laitettiin laparoskopialeikkausjonoon. Mun tiputteluvuoto johtuu ilmeisimmin endosta. Se kuinka laajalle se on levinnut selviää vasta 6kk päästä...
 
Viimeksi muokattu:
MiNalo: ollaan samoissa ketjuissa kirjoiteltu, mullakin tuo keskenmeno tausta (4kpl). Meille kävi vähän samanlailla 4. sai alkunsa ilman, että mulla menkat oli ehtineet alkaa imetyksen jäljiltä. Täysin yllätys ja miehelle samalla vkolla sterilisaatio kun raskaus selvisi rv 8. Ehkä sekunnin mietin, että vitsi jos keskeyttäisin niin huomenna kaikki olisi tutusti ja turvallisesti, mua lähinnä mietitytti 4:n kanssa kun auto jouduttiin vaihtaa 7-paikkaiseen, talosta loppuu makuuhuoneet kesken, mutta sitten näin silmissäni kaikki ne kerrat kun sairaalassa olen istunut ja rukoillut sykkeiden vielä löytyvän ja kuinka monet itkut on itketty niiden loputtua kerta toisensa jälkeen ja totesin etten itse ikinä niitä voisi lopettaa. Olin ihan varma, että kesken menee kun ennen jokaista onnistunutta raskautta, on aina mennyt kesken ja onnistuneissa ollut ns keskenmenon estolääkitys jota nyt ei ehditty enää aloittaa, mut ei. Tässä hän on, meidän 2kk vanha ihanuus josta en mistään hinnasta luopuisi! Tsemppiä ja pidetään peukkuja ettei tule ongelmia vaikka sektiosta niin vähän aikaa. Soita sairaalaan ja kysy mitä leikkauspapereihin on merkattu kohdun kunnosta, se aika paljon merkitsee. Parhaalle kaverille tehty 3 sektiota aika pienillä väleillä ja nyt oli sanottu viimeksi, että kohtu niin hyvässä kunnossa, että hyvin kestäisi vielä 4:n jos haluaa.
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Onnea kaikille plussanneille <3

Mä tuun tänne esitteleen ovistestiäni joka näyttää tältä
kp12
nyt on siis vasta kp12 ja viime kierrossa ovisplussa tuli kp24. Tässä kierrossa plussa tulee varmaan aijemmin kun tuo toinen viiva näkyy nyt jo noin hyvin :)
 
Jep, eilen kirkuva ovistesti, ultrassa tänään litistynyt (puhjennut????) folli 1cm, eli kaukana johtofollin tarpeellisesta koosta ja limakalvot oli kuitenkin priimat kiertopäiviin nähden..
Jospa se oli jo puhjennut, ainakin ois kerrankin puuhastelut ajoitettu oikeen siihen nähden.. jos ei niin lääkäri halusi uudelleen nähdä perjantai aamuna, ennen lääkkeiden aloitusta.. jos folli on kasvanut niin ovis vasta tulossa josta en ois niin varma ovistestien mukaan: 03112014

jos näyttää siltä että todella oli ovis ja puhjettuaan folli on vain pienentynyt niin sitten lääkkeet vaan naamariin..
Voi sua HOOKOO, :hug:
 
malttamaton Muistankin sun tarinan hyvin. Ja onnittelut pikkuisen syntymän johdosta! :) Joo, ainoo asia mikä mua nyt tässä hirvittää on juurikin se, miten kohtu kestää. Pelkään kuollakseni, suoraan sanottuna! Sehän tässä on, kun leikannut lääkäri kävi mulle selittämässä sektion jälkeen jotain semmosta et vanhan sektioarven (josta siis mentiin sisään nyt viimeksi) alla kudoksissa oli ollut paljon kiinnikkeitä ja kohtukin oli ollut ohentunut? arven kohdalta. Kysyin asiasta jälkitarkastuksen yhteydessä ja gyne totesi vaan et seuraavakin mahdollinen synnytys olisi sektio ja se olisi tehtävä pystyviillosta. Joten jotain häikkää mun kohdun kunnossa on. Tein tänään uuden testin ja hiukan oli ehkä vahvempi viiva. Ensimmäinen kerta kun kauhusta kankeana teen testiä ja osa minusta toivoo et viiva oiskin haalistunut ja kuonto hoitaisi tämän asian parhaalla katsomallaan tavalla...Tunnen tosi paljon syyllisyyttä kun aattelen näin. :ashamed: Tosi tosi ristiriitaiset tunteet on nytten. Mutta eiköhän tämä tästä selviä seuraavien viikkojen kuluessa. Katselen nyt rauhassa et tummuuko testit kunnolla ja jos näin on niin pakkohan sitä on olla yhteydessä jonnekin.
 
yirttäjä J Olikos sulla ennestään vai eka yrittyksessä? Endo on kurja juttu :( Kaverilla myös mutta on saanut 2tervettä lasta, jokseenkin vaikeat raskaudet mutta silti! :) Ei se onneksi sitä sano että ettei voisi tärpätä. Jaksuja!

heidip Itse alan testailee jo DPO 8 -> oon niin sairaan malttamaton :D Eihän se ees varmaan näkyis vielä noin varhain...

Mulla kauheet oikean puolen alavatsakivut alko töissä. Piti ihan särkynappia laittaa naamariin, selvä irtoaminen veikkaan. Tänään illalla uutta yritystä, alkaa oleen romantiikka kaukana..
 
Eläinystävä ite oon yrittäny välttää kaikkia tulehduskipulääkkeitä, kun lääkäri kertoi niiden saattavan haitata raskaaksi tuloa. Tuskin satunnaisesta käytöstä haittaa on, mutta ajattelin vain infota eteenpäin :)
 
Eläinystävä ite oon yrittäny välttää kaikkia tulehduskipulääkkeitä, kun lääkäri kertoi niiden saattavan haitata raskaaksi tuloa. Tuskin satunnaisesta käytöstä haittaa on, mutta ajattelin vain infota eteenpäin :)
Mä yllätyin tosi paljon ku tossa viime viikolla luin eri vauvakuumepalstoja ja siellä oli noista lääkkeistä. Mä nimittäin joudun välillä syömään tosi paljon buranaa ja vähän vahvempaa. En ole ajatellukkaan et ne voi siirtää ovista ja estää jopa kiinnittymisen. No onneksi tässä kierrossa olen vaan kerran joutunut ottaa Buranaa. Ehkä se ei nyt vaikuttanut mitenkään.
 
Mä en ottanut tulehduskipulääkettä vaan ihan parasetamolia :)

Eipä onnistunu seksi tänäänkään. Miehen mielestä on liian suorittamista eikä vaan pysty tuleen. Kai mun on pakko yrittää vähentää näitä päivien laskemista.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa kaikille pitkästä aikaa!

Olipas paljon luettavaa, pitää taas alkaa päivittäin selailemaan kun piinapäivät lähestyy :kieh:

Ovis mulla arvioidusti nyt 5.10. Jännittää.. Edellisestä pupuilusta on jo pari päivää (2.10).. Saa nähdä kantaako ne veikkoset sinne asti vai mennäänkö uudelle kierrokselle.. Pitänee yrittää olla miettimättä niin pitkälle.

Plussatuulia superisti!! :heart:

Yemi Kp 15/28 yk 2
 


[/url][/IMG]

Katotaan, osasinko liittää kuvan oikein... :) Mutta tuossa siis digin viivat ovisplussassa.

Ja koska kerkesin kymmenestä testistä käyttää vaan kolme, ennen kun hymynaama ilmesty, testasin eilen illalla sitten uudestaan... :D Plussatestin tein aamulla n. kello 7, ja illalla uusin testin n. kello 17. Eipä ollu hymynaamaa enää! Äkkiä se siis katos.
 
Viimeksi muokattu:
Sarasofia Kyllä siinä jotain viivan tapaista selvästi näkyy. Tuo taavetin puikko on vähän outo. Minullehan se anto edellis kierrossa ennen tärppiä just pinkkiä haamua.. oisko ollu sit kemiallinen se. Koska oon testannu joku kierto sillä täysin plankoja. Hae joku toinen testi huomiseks aamuks?

Minä kävin eilen neuvolassa ja oli tosi ymmärtäväinen ja asiallinen th nyt. Halus laittaa lähetteen äitipolille alkuraskauden ultraan ihan minun mielenrauhan vuoksi. Sitä kutsua odotellessa siis.. piiiitkä aika tulee olemaan. Testailujakaan en vaan pysty täysin lopettaa.. nyt ehkä siitä ilosta pari uitan että näen ne vahvat viivat :D. Harvinaista herkkua kuukausien tiirailun jälkeen. Rfsu antaa kyllä nii nopeeta ne viivat etten millää ole saanu aiemmin. Ennen ku kupista nostaa on siinä kaksi yhtä tummaa viivaa jo ilmestynyt. (Piti testata sekin kui se tosi tilanteessa toimii :D )

Vahvistumisia haamuilijoille!!
 
Kiitos ihanat :) Sarasofia en osannut epäillä yhtään. Magneettikuvan avulla pystytään arvioimaan leikkauksen laajuutta, tai missä kaikkialla pesäkkeitä on. Kaikkea se ei näytä mutta antaa osviittaa, vissiinkin.

Eläinystävä mulla on edellisestä liitosta kaksi lasta 10v ja 12v. Olemme nykyisen miehen kanssa oltu vuodesta 2008 vuoteen 2012 keskeytetyllä yhdynnällä ja pari vuotta kunnon täsmäseksiä ilman tulosta. En usko raskautumismahdollisuuteen enää lainkaan.
 

Yhteistyössä