MiNalo: ollaan samoissa ketjuissa kirjoiteltu, mullakin tuo keskenmeno tausta (4kpl). Meille kävi vähän samanlailla 4. sai alkunsa ilman, että mulla menkat oli ehtineet alkaa imetyksen jäljiltä. Täysin yllätys ja miehelle samalla vkolla sterilisaatio kun raskaus selvisi rv 8. Ehkä sekunnin mietin, että vitsi jos keskeyttäisin niin huomenna kaikki olisi tutusti ja turvallisesti, mua lähinnä mietitytti 4:n kanssa kun auto jouduttiin vaihtaa 7-paikkaiseen, talosta loppuu makuuhuoneet kesken, mutta sitten näin silmissäni kaikki ne kerrat kun sairaalassa olen istunut ja rukoillut sykkeiden vielä löytyvän ja kuinka monet itkut on itketty niiden loputtua kerta toisensa jälkeen ja totesin etten itse ikinä niitä voisi lopettaa. Olin ihan varma, että kesken menee kun ennen jokaista onnistunutta raskautta, on aina mennyt kesken ja onnistuneissa ollut ns keskenmenon estolääkitys jota nyt ei ehditty enää aloittaa, mut ei. Tässä hän on, meidän 2kk vanha ihanuus josta en mistään hinnasta luopuisi! Tsemppiä ja pidetään peukkuja ettei tule ongelmia vaikka sektiosta niin vähän aikaa. Soita sairaalaan ja kysy mitä leikkauspapereihin on merkattu kohdun kunnosta, se aika paljon merkitsee. Parhaalle kaverille tehty 3 sektiota aika pienillä väleillä ja nyt oli sanottu viimeksi, että kohtu niin hyvässä kunnossa, että hyvin kestäisi vielä 4:n jos haluaa.