Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
päärynärouva, jaahas, pahan pistit. :D Ovisplussastahan voi mennä se 48 tuntiakin ovikseen eli ehkä 30. pvä oli sulla sit se ovis :) Ja kivut olleet jotain jälkimaininkeja? :D Mä muistelin että sulla ois alkuun ollu ovis samaan aikaan mun kanssa eli 25. pvä? Kirjotinkin sulle että voidaan sit yhdessä piinailla mutta sulla tais olla silloin väärä hälytys ;)
 
Ei noissa digiovistesteissä vaan VOI olla kattomatta niitä viivoja, kun heittää tikun roskiin... :D (Niin, oli eilen aamusta vahvistunu tuo digin viiva :D Ei tosin kyllä tasavahva mitenkään, ja negaa näytti edelleen)

Ja Sarasofia, niin itekin järkeilin, että vois yrittää ovista josta tulee oireet, mutta sitten se jostain syystä ei kuitenkaan tuukkaan... No, jännitellään täällä tää viikko vielä, jos se sieltä vielä kuitenkin tulis ja nuo oudot oireet ois sitten johtunu jostain muusta. :)
 
Viimeksi muokattu:
bongasin aamulla ilmiselvän ovisplussan kp 16/30 halpatesti.fi testeillä, minulla ne ovat antaneet selvät tulokset eikä hintakaan huimaa päätä. oletteko käyttäneet niitä?
 
Täällähän on älytöntä oviksen bongailua! :LOL:

Ja täällä taas kp1 :'( Aamulla kävelin vessaan ja istahin pöntölle, niin hirvee lorina vaan ku veri valu.. :(
Taidan lähteä metsästään sitä greippimehua tai sitte ostan greippiä ja teen ite mehua, niin saa ainaki sitä ihtiään. :D


Muoks. Ja nyt tämä himotestaaja heittää kaikki testit h*lvettiin! Ja teen ainoastaan apteekin omaa tai digia ja mikä se pc olikaan, sitä vois testata.. Lyökää kynsille jos tuun tänne esitteleen jotain taavitteja!! :kieh: :mad:
 
Viimeksi muokattu:
Harmi Jomppe :( Onnea uuteen kiertoon! Olen niiiiin samaa mieltä noista halppistesteistä. Onespep ja sofi samaa kastia!

Kaisa, mulla toimii oviksen bongailussa halpistestit. Saan testiviivan kirkumaan.

ON, dpo 9, kp 22. PC nega. Ei se vaan onnistu luomusti. Huomenna lapsettomuuspolille.
 
Mulla tuli eilen limat ja ei ollu vielä plussalla. Outoa kyllä mutta kipuja ei ole tässä oviksessa ollut ollenkaan :eek:

upuiltiin kyllä illalla. Tänään sain tasavahvat eli olis nyt vissii dpo0? kuvaa --> DPO 0? Meillä on ihan maximi toi 2päivää peräkkäin eli hyödynnetään tänään vielä ja sit pitää toivoa parasta :)
 
Niinkun olikos se niin, että toi tasapaksu/tummempi viiva tulee just ennen ovista? Eli voitais sit hyödyntää vasta huomenna eikä tänään, koska toi mies ei jaksa 3päivää peräkkäin :D

Hirveen vaikeaa tämä ajoittaminen! Nyt kun on tiedossa nii mistä sen tietää koska sitä seksiä kannattaa harrastaa?
 
Viimeksi muokattu:
Aivan! Eli ehkä sitä kannattais sit tänään kuitenkin, eihän sitä tiedä jos tapahtuuki huomenna päivällä. Ompahan kaks peräkkäistä päivää sit ja kyllähän terveiden simppojen pitäa muutama päivä selvitä ;) Miten te muut ootte ajottanu puuhailut plussatuloksen jälkeen?


muumin Mä näen jotain todella haaleaa viivaa! :)
 
Viimeksi muokattu:
Kalenteri kädessä.. :LOL: siinähän sitä on samalla hyvä miettiä seuraavaa päivää. Taas näitä mielikuvia.. :LOL: :saint:

Niin ja toivottavasti YrittäjäJ saatte pian avun lapsettomuuteen ja se plussa sieltä vihdoin ja viimein tulis!! :heart:

muumin minä nään kans viivan siinä! Toivottavasti on plussa!! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Miten mä saan kellistettyä mun könsikkään tänään, meillä on vähän sama kuin Yrittäjä J, ei vaan syty ja mihinkään keikistelyyn en pahemmin alentua halua..
Ehkä paremmat mummikset päälle? se ois se ihan maximi.. :LOL:

Eli kyllä tää mun kroppa yllättää:
kp 14 ovis-plussa/33-38 WAU!!
Mulla ois huomenna vielä folliultra, kiva, mennä oviksen aikaan hiplattavaksi vielä sinne...
 
  • Tykkää
Reactions: Jomppe75

Yhteistyössä