Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Hienoa HooKoo82! Ite lopetin taas juhannuksena ku repsahdin vappuna.. Sitä ennen lopetin raskaaksi tullessa kun olin repsahtanut häästressin takia ja polttanut 2 viikkoa.. Sitä ennen tollasta on off tupakointia 7 vuotta.. Tosi vaikea päästä lopullisesti eroon :( ei edes tee mieli, mutta joissain tilanteissa tulee olo että vois polttaa yhen..

Kalla76 kyllä sinä raskaana olet! Onnea :D
 
ON: Tänään taitaa olla jo dpo 1. Enpä saanut ovista tikkuun saalistettua, joten toivotaan että eilisillan talletukset ehtivät ajoissa :( tänään ja eilen illalla ovistikut puhtaita negoja, eilen iltapäivällä oli tuttu vatsakipu ja luulen oviksen olleen silloin kun limatkin loppuivat..
 
pipulla nätti haamu, vahvistumista!

Kalla, en olisi huolestunut, paljon onnea plussasta :)

Hookoo onnea tupakoimattomuudesta, se on kova juttu!

Mimmi, meillä on lähete valmiina. Olen vaan sirtänyt tutkimusaikaa eteenpäin luomuplussan toivossa. Saas nähdä mitä tämän kierron jälkeen tehdään.

Tänään dpo 6 ja kp 19/28. Hyvät vipat ovat tipotiessään.
 
Tervetuloa uusille! :wave:

Kalla76 en olisi minäkään huolissani, pitoisuudet eri virtsoissa voi kuitenkin vaihdella ja lisäksi digi antaa oikeat viikot. Onnittelut! :)

Yrittäjä J miksi hyvät vipat kadonneet?

Hookoo-82 hienosti olet ollut ilman tupakkaa :) Tsemppiä jatkoon!

Pipulla selvä haamu, onnea!

Vähän olen luovuttanut toivoni tän kierron suhteen. Join sitä greippimehua noin kp 8 ovikseen asti ja sen myötä paikat oli kuivat ku Sahara! Normaalit oviskivutkin loisti poissaolollaan ja ainoastaan lämmöistä sen huomasin. Lisäksi petipuuhien ajoitus vähän kusi...toivotaan että siimahännät pystyivät sinnittelemään 3-4 pvää : / Nyt dpo 5, aattelin testailla aikaisintaan torstaina. Viikon päästä voi menkkoja odotella, kun luteaalivaihe yleensä 11 pvää. Oireetonta on kuten olettaa saattaa, ainoastaan rintojen arkuus/kasvaminen ja kova nälkä saa pienen toivonkipinän elämään.
 
Mimmi, toivotaan että ajoitus osui kohilleen.

Anemone, onhan teillä mahkut :) Tsemiä! ON, Ihan kuin pms-kiukku tekis tuloaan, jo tässä vaiheessa... Noin viikon kuluttua pitäis kans alkaa menkat. Leuassakin on finni. Vaaleanpunaista valkkaria bongasin. Joo kiinnittymispäivät on käsillä, mutta tätä olen havainut joka kierto noin dpo5-7.
 
Boomm oviksessa kai se lämmönnousu voi olla tosi pikanen ja just heti aamusta, ehkä oot missannu sen? Voi se ovis olla silti tapahtunut :)
Kalla76 on kyllä aika selkeeki viiva sun tikussa!
Oma:DPO 3-4 riippuu laskutavasta. Mulla sama kun Anemonella, pientä epätyypillistä nälkää ja äsken huomasin, että nännit vähän aristavat kun niitä koskee.
Mulla taas on tullu runsasta vetistä valkovuotoa, sillain et sen ihan tuntee, mistä tämmönen oire vois johhtua?
 
Tosiaan en tikutellu ovista, mutta olin tuntevinani jotain pistoja oikealla alavatsalla. Mä laskin sen viimekuun oviksen mukaan ja epäilin sen olevan samoihin aikoihin. Viimekuussa tikutin ja sain vahvan viivan. Ajotettiin puuhailut että su ja ke, sit epäilin et ovia olis ollut to. Mulla on nyt KP 20/27-28. Voisko mulla tulla ovis vielä näin myöhään :eek: Mitään erityisiä nippailuja en ole kyllä nyt tuntenut. MUOKS: Paitsi nyt kun aloin miettiin niin heti alko tuntuu vatsassa nippailua. Oliskohan se ovis näin myöhään! Mies palaa tänää reissusta että päästäia touhuihin mutta ei noi ke takaiset enää tähän kyllä eläny :(
 
Viimeksi muokattu:
Pakko varmaan pelata varman päälle ja raahata ukko makkariin illalla, jos se ovis tapahtuuki vasta nyt niin olis edes jotain toivoa. Voihan kierto olla epäsäännöllinen ja mistä swn tietää jos olin viimekierrossa vaikka väärässä. Turhauttaa :/ Tänään matkalla töihin mietin kaikkia raskaana olevia tuttuja ja kavereiden lapsia, mietin et saankohan mä ikinä lasta. Mitä jos sitä ei vaan ole mulle suotu.
 
Onnea plussista kalla ja pipu!

Täällä menossa kp9 vasta:) Ja vaikka sanoin, etten ostais ovistestejä, niin tänään kaupasta ne tarttui mukaan ja testasin sit jo tänään ekan kerran. Yllättävän tumman viivan sain ovistestiin, tosin en yhtä tummaa kun se toinen viiva. Viime kierros ovis oli vasta silloin kp17 tai 18 muistaakseni eli vielä oisi paljon aikaa ovikseen jos samaan aikaan tulisi. Mut miten se viiva oli aamulla jo niin vahva ja selkee?!
 
Yrittäjä J toivotaan että luomuplussa vielä yllättäisi!

Eläinystävä ja riikkunen, ovulaatiohan ei välttämättä tapahdu joka kierrossa samaan aikaan, mutta luteaalivaihe pysyy yleensä suunnilleen samana. Jälkikäteenhän se yleensä selviää :( eikun miestä kellistämään varmuuden vuoks :)
 
Aikaisemmissa kierroissa olen luullut, että ovulaatio on ollut kp 13-14 kieppeillä ja yrityskin on siis ajoittunut kp 9-13 välille ja sen jälkeen harvemmin fiilisten mukaan. Nyt ovistikkujen mukaan ovis onkin varmaan vasta kp16-18 tienoilla, joten jospa tässä kierrossa tärppäisi paremmin kun yrittämisen osaa ajoittaa oikeampaan ajankohtaan! :) Limoista ja kivuista olen siis aikaisemmin oviksen päätellyt ja tässäkin kierrossa tänään kp14 on alkanut limoja olemaan enemmän ja kipujakin vatsassa hieman ollut, mutta luotetaan nyt tikkuihin. Tallettelu kuitenkin ollaan jo aloitettu, ettei sinänsä ovulaation ajankohdalla pitäisi olla merkitystä. Nyt tässä kierrossa on jotenkin toiveet todella korkealla! :)
 
Voi ihanaa miten paljon on tullut tekstiä perjantaina jälkeen <3.

Mä kävin risteilemässä työporukan kanssa ja reissu sujui erittäin kosteissa merkeissä, Hui vieläkin puhalluttaa melkein -.- Työkavereilta tuli uteluita milloin ajateltiin lapsia tehdä, en tiedä miten mun pokerinaamani oikein piti siinä piinapenkissä, mutta ainakin kiistin kaiken ja esitin tietämätöntä ;)

Tänään kp10, nopeasti mennyt sinällään alkukierto, kohta on oviskin käsillä toivottavasti. En tiedä pitäisikö tikutella sitä ovista vai ei, toisaalta aloitin jo tänään ;P haamuahan se antoi niinkuin aina ovistesti mulla.

Tässä kierrossa ajateltiin kyllä harrastella noita petipuuhia ihan joka päivä tai jokatoinen, mutten sitten tiedä tuoko tuo oviksen tikuttelu paineita siihen suuntaan, lähinnä mulle :/ ..mutta olisihan se hienoa nähdä mitä testit näyttää, että kannattaisiko soitella sen puolesta jo sitten lääkäriin vai ei.. Vaikeita päätöksiä, heh.

Hyvää alkanutta vkoa kaikille! Plussanneille, piinailijoille, haamuilijoille, negoille, ja kaikille! <3
 
Samhe mulla vasta tässä kierrossa ekat kunnon limat (greipit?), tuli n 3 päivää ja jostain luin että se ovia tapahtuu viimeisenä päivänä ja sit alkaa heti kuivakausi.. Vielä ku tietäski etukäteen et kuinka kauan sitä limaa meinaa tulla :D

Punkkua tuli hommattua hanapakkaus niin riittää varmasti tähän kiertoon..
 
Mimmi92 mullakin nyt ekaa kertaa greippejä tullu syötyä, saa nähä tuleeko limoja enemmän. Haha :'D pitääpä huomenna itelläki käydä hakemassa pullo tai kaks punkkua kotiin. Se oiski kätevä ku jostain netistä vois tsekatan oman kropan toiminnan, millon on ovis ja onko raskaana vai ei :D
 
Toivotaan toivotaan :)

Joo jos limapäiviä on monta, niin ovis tulee vikana päivänä, näin niinku yleisesti. Ja mulla sitä kestää neljä viis päivää.

Pientä menkkajuilintaa ja kosteaa alakerrassa. Nivusiinkin nipistellyt. Menkkoihin aikaa viikko.
 
Kai mun pitää tänne ilmottautua. Eli dpo olis 7, eli jännät paikat alkaa olemaan. Tänään tuli tilattua muutama testi ja toivottavasti saapuvat pian :D Oireista sen verta et tuossa dpo 4 paikeilla tunsin vihlaisuja alamahssa (kiinnittymistä oletan) Ja eilen (dpo6)tuli vaaleanpunaista valkkaria. Nämä on ainakin aiemmissa raskauksissa olleet merkkejä (2 synnytystä ja 1 km). Kemiallisissa ei tälläistä ole tullut. Eli toiveet erittäin korkealla! Muista oireista en oikeastaan osaa sanoa onko normaalista loppukierrosta poikkeavaa, kun niitä esiintyy muulloinkin. Eli hajuaisti on erittäin hyvä, närästää ja rinnat on kipeät.

No ei auta muuta kuin odotella ja toivoa ihmettä :) Pääsisispä jo testailee.
 
No juu toivotaan ettei nuo lämmöt tarkota mulla mitään :)

Ai niin ja onnea plussanneille ja yrittäjäJ tsemppiä, samoin Hookoo!!! Muille toki kans :)

Oon huvikseen uittanu ebaystä tilaamiani liuskatestejä, ne näyttää pc:ltä mutta ovat ohuempia :) Lähinnä tarkkailen antaako turhia viivoja tai viivanpaikkoja. En ole edes varma testin herkkyydestä :D Dpo5 ja valkeeta näyttää, joka ei tosin ole yllätys :D
 
Omanapaa;
Tässä laskeskelin tulevan ovulaation ajankohtaa.. eli oviksen pitäisi olla 15.10, ja hedelmällinen ajanjakso alkaa 10.10.
Kuinka monta päivää ennen oletetun oviksen ajankohtaa te olette aloittaneet pupuilun?
..nyt kun aloin tarkemmin miettimään, niin meillä pupuilut on sijoittunut juuri päivää ennen ovista, joten on voinut olla jo vaikka liian myöhäinenkin ajankohta..
 

Yhteistyössä