Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tervetuloahaikara meillä oli suunnitteilla pupuilla alkukierto n. 3 päivän välein jos onkin tosi aikainen ovis ja oviksen lähestyessä vähintään joka toinen päivä (ei onnistunu tässä kierrossa..)

Mä oon ymmärtäny et just se päivä ennen ovista olis kaikista paras..

Dpo 2 ja "menkkakivut" taas jo alkaneet.. Katotaan selviäiskö mistä nuo jatkuvat oletetun oviksen jälkeiset kivut johtuu. Labrassa käyty ja ainakin papa, sukupuolitaudit, kilppari arvot ja s-prog otettu.. Huomenna pitäis viel käydä pissasta raskaustesti antamassa (mulle ei kerrottu että sitä ei oteta verestä kuten aina aikasemmin..)
 
Yrittäjä J:llä kans jännät paikat :) Mulla on olli kans noilla DPO:lla ihan samoja tuntemuksia, eli toivotaan että olis plussan paikka ;)
An79, FPO8 ei velä välttämättä näy mitään, toisille voi tulla haamuja. Oliko sulla kuinka herkät testit käytössä? Kyllä se vielä.voi plussaks muuttua :)

Ei me sitten pupuiltukkaan, kun molempia väsytti, tänäänki on ollu kosteaa, mutta oli mulla sen "oletettavankin" oviksen aikoihin... Pitää enskierrossa vaan reilusti tikutella jos ei tärpänny, aattelin etten stressais nii paljon mut nii varmaa :/ Mullaki olis risteilylle + yö Tukholmassa tyttöjen kaa reissu 2viikon päästä, vähän jännittää tuleeko kostea vai kuiva reissu. Sillon pitäs jo viimeistään menkkojen alkaa
 
Uusi yrittäjä ekaa kertaa ikinä palstalla, hei! :wave: Toivottavasti tänne saa tälleen tunkeutua mukaan. Mistä tilaatte noita testejä? Saako niitä tilattuna halvemmalla? Kohta vois (toivottavasti) itelläkin olla aika testailla :)
 
noi oli niitä herkimpiä. Ja tiedän mä et on aikasta :D Mut silti piti. Mullahan tuo edellinen lapsukainen ei koskaan haamusta edes vahvistunut. Mut ku saiskin edes sen haamun :D No jos malttais mielen ja testais parin päivän päästä uudelleen.
 
Tiha mä oon ostanu ihan Prismasta :) laskeskelin et toi rfsun 14kpl ovistesti paketti maksaa vähän alle 9 e niin ei oo paljoo kalliimpi ku tilattuna ja voi ostaa pienemmissä erissä jos vaikka tärppäiski. Sama juttu raskaustestien kans. Toki noita herkempiä olis kiva tilata :)

Yrittäjä J mä ainakin vedin ihan hirveet itku raivarit miehelle jostain "et ilmottanu mulle et meet serkkus kans kahville, odottelin kotiin".. Ihmettelin vähän jälkikäteen et miks mä noin tyhmästä asiasta suutun.. Oli joku dpo 7..
 
Mimmi92, enpä ihmettele et katsoi :LOL:

Mä olen tilannut halpatestin liuskoja netistä. Ei ole kyllä mitään huipputarkkoja, mutta on ainakin niin halpoja, et kehtaa testailla oman mielen mukaan.

Yrittäjä J - mulla oli plussakierrossa yksi elämäni pahimmista pms raivareista. Tosin meni ihan aiheesta, mutta kyllä hävetti ja hävettää vieläkin.

Mun täytyy tulla tähän ketjuun kuikuilemaan, kun on niin hiljaista tuolla muualla. :attn: Mulla ajatus uudesta vauvasta pyörii päässä ihan koko ajan. Ja mies on ihan yhtä täpinöissään. Hiukan vaan turhan rauhallisesti aloitettiin kuumeilu, viime to/pe ovis lurahti ohi ja tajusin sen vasta jälkikäteen. Pupuilua oli tiistaina, eli aika sinnikkäitä saavat olla veijarit jos plussa saadaan.

Niille jotka ei vielä tunne, ekaa kertaa tähän ketjuun kun kirjoitan, niin olen 37-v. toista kuumeileva 4kk vanhan pojan äippä.
 
Mä tulen nyt omanapailemaan, kun on kerrankin jotain postattavaa ;) Eli tällä himotestaajalla oli tässä kierrossa ovistestit käytössä (ja ne alko jo käydä vähiin, siksi kynsileikkureilla puolitettuja yksilöitä ;) ), mutta tänään sitten testit taitaa näyttää tasavahvoja viivoja. Mulla on aikasemmin menneet ovikset aika nopeasti ohi ja on jäänyt jopa huomaamatta, vaikka olen testannut... Siispä tässä on tosiaan saanut olla himotestaajana, että sain tämän näkyviin. :)

 
Uusille tervetuloa :wave: :)

Pipulla on haalea viiva siellä :) Eiköhän toi plussa ole :)

Kallalla ihana plussarivi :heart: Onnea tosi paljon ja tarrasukkia matkaan :)

Hookoolle tsemppiä tupakoimattomuuteen. :)


Plussatuulia kaikille :)
 
Plaah. Täällä alkoi menkat eilen 5 päivää myöhässä. Lämmöt ei vaan laske, joten käväisin lekurissa ihmettelemässä löytyisikö lämpöilyyn jotain muuta syytä sitten. Tulehdusarvot eivät ainakaan olleet koholla, joten perjantaina sitten verikokeisiin. Lie mitä täällä sitten sairastellaan. Flunssaa ilman flunssaa :(
 
MinkaNimimerkki voi ei :/ No uuteen kiertoon uudella piinalla!
Mulla tää valkovuoto vaan jatkuu, tajusin et se tulee aina lenkillä. Tänään se oli enemmänki klimppistä, oli pikkaritkin märät :O Myös välillä tulee selkeä lämmön tunne oikealle mahaan ja tuntuu jopa oikeassa reidessä asti, onko kenelläkään ollut vastaavia oireita? Nyt siis dpo 4-5. Jos ei nyt sit sitä myöhästä ovista ole tullut... Eilen rupesin itkeen kun telkkarissa kosittiin naista tosi romanttisesti ja mun mies osti "vaan" sormukset kotiin yllärinä :D Kyllä se mies vähä harmistu.
Muoks: Nännit on vielä aremmat, kun eilen ja tullut ihan koviksi. Ei kestä yhtään puristelua.
 
Viimeksi muokattu:
Laho on pää (toivottvasti olis raskausdementiaa ;) :D ) No joka tapauksessa...aamulla pistin raskaustestit niin hyvään paikkaan etten enään muista mihin pistin. Olisin vaan aamuvirtsasta halunnut kokeilla. En sitten vie aamuksi valmiiksi vessaan kerta ei löydy :p
 
  • Tykkää
Reactions: eläinystävä
Punkun voimalla tuli kudottua esikoiselle tumput (en oo kutonu melkein 10 vuoteen), tuli liian pienet, joten paras olis sen plussan tulla.. On se vaan niin kumma miten vauvakuume kasvaa samalla kuin esikoinenkin (7kk), jotenki sitä vaan tahtois taas semmosen vastasyntyneen, vaikka nyt onkin paljon helpompaa.. Joka kuukaus tulee oviksen jälkeen katittua milloin olis laskettuaika :D

Dpo 2 ja valkkaria tulee paljon.. Huomenna pitäis heti aamusta jaksaa käydä labrassa tekee se raskaustesti, vaikka varma olen etten ainakaan (vielä) raskaana ole..
 
Mimmi92 toivotaan että tuo lapasien pienuus oli jonku näkönen enne ;)

täällä nyt kp15 ja ei vielä ovista, alkaa huolestuttaa tuleeko se ollenkaan :/ noh pitää vaan pitää kokoajan siittiö tasapaino kunnossa ovista varten ;)
 
Huomenta kaikille...
Täällä jatketaan piinailuja... Eilen tein ao:n ja tuloksena tälläinen

[url=http://aijaa.com/XIVT02]dpo13[/URL]

Hieman huolestuttaa kun ei viiva vahvistu : / mutta toisaalta aikaisempi testi herkempi kuin ao... Pitäisi varmaan digi ottaa käyttöön niin sais varman vastauksen =)

sarasofia pistit kyllä pahan :D mutta kyllä minun silmiin siinä haamulainen näkyy :)
 
Sarasofia kun oikein tarkkaan katsoo niin taitaa siellä haamu kurkkua :)

Pipu- kyllähän siellä haalea viiva on! :)

Samhe kannattaa joo. Jos se lh huippu meneekin yön aikana niinkun luulen mulle käyneen. Voihan se ovia tulla myöhässäkin.

Mitäköhän ihmettä mulle tapahtu kun heti kun aloin tikuttaa ovista kierrot piteni parilla päivällä vaikka en siitä olekkaan stressannut. Olis ollu kuva tietää millon mulla on ovis 28 kierrossa kun nyt 30-31 ovisplussa siinä kp 17..
 

Yhteistyössä