Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
mamoska, en juu kyllä tiedä miten nopeasti ne nollaantuisi ihan alkumetreille asti.

Aika outoa silti, koska olen oviksesta aika varma nyt ja silti sain testiin haamua. Ensi kerralla sitten taidan katsoa noita tikkuja vähemmän tarkemmin. Tässä kierrossa hedelmöittyminen oisi kyllä ollut mahdotonta, tai sitten ois ollu useemman vkon kestäviä supersimppoja :D

Mut hei, mä oon kohta täällä taas kusitikkujen kanssa. Ensin ovis- ja sitten raskaustikkujen :DD
 
Nutturuulla näkyypi jotai :) Vahvistumisia sille!

Hmm..olikohan mulla sit eilen se ovis..kun lupaavasti vahvistunut ovistestin viiva muuttui taas haaleaksi. Eilen oli oireita, nyt ei enää ja mulla luultavasti munasolu irtoo pahimpien kipujen aikaan.
 
Täällä KP 10/27-28 , ovista varmaan odotettavissa KP14:sta tienoilla. Tänään jo peittoja heiluteltiin. Vielä ainaki lupaus pitäny enkä oo tikkuja ostellu, on ollu jotenkin rennompi olokin kun ei mieti vaan koko ajan ovulaatioo ja raskautumista. Saa nähä onko sit mitään eroa edellisiin kuukausiin jos vaikka tärppäis :p Nyt pitäs vaan sit saada joku järki niihin raskaustestienki tekemiseen ettei ihan DPO1 alkais dippaileen :D
 
Nutturuulla näkyy jotain :)

Eläinystävä täälläkin kp 10. Viimeks pupuiltu kp 8. Lääkäriaika kp 14 liittyen raskautumisvaikeuksiin. Olis kyl kiva jos ultralla näkyis et ovis olis tulossa ku viime kierrossa ovis + kp 17. Miehelle just jankutin kuinka kova vauvakuume on et pitäis varmaan makkarissa jotain joskus tapahtua. ( se meni nukkuu et katellaan huomenna..) Saas nähä jos mun kroppa pelästyis tota lääkäri käyntiä ja plussa tulis. Viimeks tuli pelkästä ajanvarauksen suunnittelusta.
 
Lara Minä oon tullut samaan tulokseen PC:n kanssa, että antaa ihme viivoja ja välillä ihan törkeen selkeitä. Mut eiköhän se sitten joskus anna myös oikeen plussan kohdallakin viivat, kun vaan ei sais hermoromahdusta sitä odotellessa.

Ja nelHM minä toivotan sulle tsemppiä! En nyt ole ihan perillä tilanteesta, mutta niin monesti kaikenlaista viivaa olet saanut, että saishan siellä olla jo oikea viivakin tulossa.
 
NUTTURUU kyllä sielä jotain mun mielestä näkyy :) Toivottavasti lähtee vahvistumaan !

neIHM iso halaus sinulle <3 !!

Sitten vähän itsestäni (taas vaihteeksi) !
En tänää aamulla ole testiä tehnyt, koska ajattelin nyt hetken odotella kun eivät nuo viivat vahvistunut.

KYSYMYS: kuuluuko noihin PC:n testeihin tulla viivanpaikka? Oon tehnyt niillä nyt muutaman (pistän kuvan alemmaksi) ja jokaisessa niissä mielestäni jotain näkyy mutta se, että onko ne sitten viivanpaikkoja vai mitä?

Nämä kuvat on otettu testiajan jälkeen !

Näettekö te?

Tein myös apteekin omalla testillä ja mielestäni siihen ei tullut yhtään mitään.

Tuossa tuo ylempikin kuva on ihan surkea ei näytä sitä todellisuutta, mutta ehkä siitä jotain selvää saa :)

Kiitos teille jotka jaksatte tihrustaa ja vastata <3
 
Voi nelHM! Kyllä sulle sen plussan oli suonut! Kaikkea hyvää tulevaan ja ehkä tosiaan kaikella on tarkoituksensa :)

Nutturuulla kyllä jotain näkyy :)

Mullinmallillakin on jotain nähtävissä!

LeGu -onko noi missä järjestyksessä noi pc testit? Esim.ylhäällä uusin jne...vai? Koska ylimmässä näkyy kaikista selvin punertava leveä viiva! Mä en tiedä mut ainaki ennen noi on ollu ihan luotettavia testejä.... Nyt tän ketjun myötä musta on alkanu tuntumaan että joka testi antaa jotain viivaa ja viivan esiäitejä : D
 
Legu kyllä noissa pc viiva näkyy. Ite olen tehnyt 1 pc testin ja siihen tuli selkeä haamu 10 min kohalla. Sitä ennen ei näkynyt yhtään mitään. Ja raskaana en ollut. Paketissa taitaa lukea et nega saattaa muuttua plussaks testiajan jälkeen. Kerkesin kyllä innostua silti haamusta, vaikka rfsu oli ihan puhdas nega.
 
neIHM voi ei :( oisin niin toivonut sulle sitä plussaa! Mutta kaikkea hyvää sulle ja niinhän sitä sanotaan että kaikella on tarkoituksensa :)

riikunen höh,no uuteen kiertoon tärppionnea sitten :)

Legu kyllä mäki jotain nään :)
 
Nutturuulla nään pinkkejä viivasia testeissä,tosin dementikko ei muista missä oli selkein :(
LeGu pc nään haalaisen.
Mullinmallin aikasin sait kunnon haamun testiin,tarrasukkia pienokaiselle.
riikunen ensi kierrolla +++
nelHM :heart:
Omaa mäkätystä pc antaa suht vahvaa viivaa,mutta herkkä 10 testi haalenee,vissiin enteilee lopun alkua?? vai olisiko jollain kokemusta??Digi oli eilenkin vielä 1-2,dpo 14
 
Viimeksi muokattu:
Dark76 mulla on raskausaikoina viivat ollu mitä sattuu,luulen et johtunu pissan laadusta mutta on räikeän plussan jälkeen haalennu ja silti pysy matkassa. Sit taas kun meni kesken niin digi nosti viikkoja koko ajan kunnes meni kesken ja vuoto oli alkanut niin pysähty ja vasta 2vk siitä alko laskeen digin viikot. Eli en olisi huolissaan noista koska se voi johtua monesta jutusta ja mennä kesken vaikka vahvistuiski.
 
Voi nelHM :( Mimmi92 kauanko te ootte nyt yrittänyt? Toivottavasti saatte hyviä uutisia :)
Meillä oli pitkä tauko ennen eilistä, sitähän sanotaan et 2-3pv:n välein olis hyvä väli puuhailla :) Meillä tosiaan toi mies lähtee to aamuyöllä 5pv:n reissuun et keskiviikkona sit vielä... Eli tässäkin kierrossa pitäs tärpätä kahdesta yrityksestä. Kuinka paljon muut keskimäärin hommailee?
Meilläki tää alkanu menee etukäteen sopimiseksi, alkaa romantiikka sängyssä olla kuollutta. Vaikka ei tikuttele nii harrastetaan oviksen aikaan ja sit taas joku vajaa kk. tauko :(
 
Viimeksi muokattu:
Kylläpäs nyt vuotoja on alkanut useammalla, mutta piinaajille vielä plussatuulia! :) Ehkä me muutkin sitten ensikierrossa saadaan se haaveilemamme plussa.

Tässä kierrossa ajattelin ensimmäistä kertaa ottaa kaikki konstit joista olen lukenut käyttöön, ainakin uskomusten mukaan olisi hyötyä! :D Eli siis ovistestit postissa tulossa, jääkaappi täynnä greippimehua, oviksen jälkeen sitte hieman punaviiniä ja foolihapot alotettu. Niin ja se seksikin taitaa olla aika oleellinen asia :LOL: Onko teillä jotain muita uskomuksia tiedossa? tai kokemuksia? :D
 
Mäkin alan tekemään lähtöä täältä. Yritän pikkuhiljaa laskea vauvatoiveita alas. Mun pää ei vaan kestä. Katotaan nyt vielä tää kierto...

Kävin tänään yksityisellä gynellä (toiveina saada apua loppukieron tiputteluun). Sain aamulla ovisplussan tikkuun. Utrassa näkyi puhkeamaisillaan oleva munasolu 22mm. No sen kyllä tiesinkin. Ainoa positiivinen juttu käynnissä oli, että sain kuulla, että limakalvo oli rittävän paksu 10mm, siisti ja vastaanottavainen.

Gyne oli tyly eikä tiennyt lapsettomuuspuolen jutuista yhtään mitään. En saanut apuja mihinkään. 172€ kirpas aika kovaa ja itku silmissä lähdin pois.
 
Viimeksi muokattu:
Samhe aloitin tämän kierron alussa (kp 11 menossa) greippien syömisen (kaupasta ei löytynyt ku jotain sokeri juomaa), vehnänalkio-öljyn ja punkkua ois tarkotus juoda oviksen jälkeen viikko :) ens kiertoon ehkä vielä gelee royalea jos ei tuu mitään lääkkeitä kokeiluun. Niin ja monivitamiineja, kalaöljykapseleits ja foolihappoa syönyt monta vuotta :)

Eläinystävä nyt yk 7 menossa. Esikoinen vasta 7kk mutta menkat alko 5vko synnytyksestä säännöllisinä (imetyksestä huolimatta, sekin loppui samalla kun ei tissimaito kelvannut edes pullosta) En tiedä olenko ovuloinut aikaisemmin kun vasta viime kiertoon otin tikut käyttöön.
Täällä ollaan puuhasteltu yleensä reilun viikon välein, paitsi tietysti oviksen aikaan useammin :) molemmat vähän kyllästy koko hommaan kun esikoista yrittäessä joka toinen päivä läpi kierron yli 2 vuoden ajan.

Halaus kaikille tädin yllättämille!
 
täällä kp3.. Mä nyt otin pari viikkoo sitten gelee roaylin käyttöön ja tilasin vehnänalkio öljyäkin sen pitäs tulla tällä viikolla ja otan ovistikut takasin käyttöön sitten kp11 alotan tikuttelemaan ovista. muuten koitan olla ressaamata ja unohtaa vauvanteon, miestä lainaten "malttia hani" just joo helppoo olla mies :rolleyes: ..



muoks: nelHM :hug: :heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä