Paljon juttua tullut ja uusia kuumeilioita
nelHM, pidän sulle peukkuja et oiskin vaan nyt tuhrua ja sitten plussaa pärähtäs linssiin!
empuska, oho, kumma juttu. Mut mitenkä nopeasti ne arvot laskee? Meinaan että oisko siellä voinu kuitenkin aijemin jotakin olla, mutta kun nyt vasta otettiin noi arvot ni olis ehtiny "nollaantua"? Onkohan tuo mahollista?
Luin tossa eilen valeraskauksista..mitä ihmisilläkin voi olla. Aloin miettimään että mitäpä jos itelläni onkin semmonen. Että keho niin toivoo vauvaa että kehittää sitten kaikenlaista. Tosin mulla ei niitä oireita vieläkään ole, paitsi menkat viikon myöhässä.
Alavatsaa nipailee välillä aika kovastikin ja välillä polttelee niin et säteilee selänkin puolelle. Ja eilen illasta alkoi alapäätä vihloskelemaan. Aamuiset kohtaamiset miehenkin kanssa tuntu kipeälle jos ihan syvälle asti punkasi (anteeksi kuvailut). Mulla ei ole ikinä ollut tommosia yhdyntäkipuja.
Huomenna soitan aamulla terveysasemalle ja koitan päästä lääkäriin. Hermoilu on sinänsä poistunut, mä vaan olen ja ihmettelen
Mutta ajattelin että hyvä olis tietää JOS olisinki raskaana, koska mun viimesimmän synnytyksen jälkeen sain keuhkoveritulpan (vuonna 2009) ja mun pitäs sitten alkaa pistämään mahaan klexane-piikkiä jossainvaiheessa.
Ja jos en ole raskaana, niin jospa lääkäri sitten löytäsi syyn mikä tökkii kun ei kuukautisia näy.
Tulipas omaa napaa...niinku melkein aina.:ashamed: