Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
neIHM: Kiitos tiirailusta :) Mulla ei ole viiva vahvistunut yhtään, joten ei taida olla vauvaa tulossa. Ihmetyttää vaan, kun on niin kova pahoinvointi ja muuta oiretta, että luulin kyllä jo. Vaivakuume on yltynyt kovaksi vaikka ei elämäntilanteeseen pieni sopisikaan... ihmeellinen on naisen mieli :)
 
NelHm, miksi minusta tuossa kuivassa on selkeämpi viiva ku eilen?? Entä onko sulla vielä tullu sitä rusehtavaa vuotoa mit kerroit eilen tulleen? Älä vielä luovuta, kuten muutkin sanoneet niin kauan ku ei vuotoa niin on mahdollisuudet ;) tsemiä :)
 
Ei ole tullut tänään mitään tuhruja. Eilen parilla vessareissulla. Miulla alkaa aina menkat aamulla ja varsinki ku eilen näytti hyvin varmalta että alkaa ku tuli sitä tuhruakin. Ne kamalat menkkakivut oli eilen aamulla ja iltapäivällä ne helpotti. Nyt vähän jomottelee. Lämmöt oli vielä koholla kun herättyä mittasin.. Mut miulla ne laskeekin mmonesti vasta vuodon alettua. Kyllä mie uskon että ne tänään vielä alkaa. Koskaan menny yli dpo14.
 
Onpa täällä monilla jännät paikat. neIHM ja Larallakin:) Minulla samaa ongelmaa viivat ei vahvistu. Mut silti tänä aamuna ihan kuin lyijykynällä piirretty viiva tuli rfsu testiin.

Ahdistaa niin, kun tiedä mikä täs kierros oikein mättää, kun tätiä ei näy ja ei myöskää positiivistä testiä. Tuntemuksia on vähän väliä jomotus alavatsalla, vihloo munasarjoja, alaselkä kipee jne.. Mut ei näy tätiä.

Raskauteen viittaavia voisi olla noi valkoiset nystyrät rinnoissa, jatkuva pissihätä ja alavatsan outo turvotus.

Testit loppui. Mietin hakisko huomenna apteekin oman testin jos tätiä ei näy?! Ajattelin myös soittaa neuvolaan ja pyytää veritestiä, että tietäis onko siinä hcg:sssa muutoksia vai ei.. Hermot iha riekaleina:D

Tsemppiä kaikille piinailijoille!
 
Verikokeen tulokset tulivat, kieltämättä aika lohdutonta luettavaa :/
Ei siellä mitään ollut edes tapahtunut, koska määrä oli olematon. Eli siis normaali kun ei ole raskaana, alle 5.

Mutta siis toisaalta en voinut muuta odottaakaan, koska taisin tunnistaa oviksen pari vkoa sitten limoista ja silloin ei tosiaankaan harrastettu seksiä lähimainkaan:) eli hedelmöitys mahdoton. Jotenkin silti oli niin karua lukea ne lukemat jne, vaikka tiesi ettei ne muuta voineet ollakaan :D
 
Paljon juttua tullut ja uusia kuumeilioita :)
nelHM, pidän sulle peukkuja et oiskin vaan nyt tuhrua ja sitten plussaa pärähtäs linssiin!
empuska, oho, kumma juttu. Mut mitenkä nopeasti ne arvot laskee? Meinaan että oisko siellä voinu kuitenkin aijemin jotakin olla, mutta kun nyt vasta otettiin noi arvot ni olis ehtiny "nollaantua"? Onkohan tuo mahollista?
Luin tossa eilen valeraskauksista..mitä ihmisilläkin voi olla. Aloin miettimään että mitäpä jos itelläni onkin semmonen. Että keho niin toivoo vauvaa että kehittää sitten kaikenlaista. Tosin mulla ei niitä oireita vieläkään ole, paitsi menkat viikon myöhässä.
Alavatsaa nipailee välillä aika kovastikin ja välillä polttelee niin et säteilee selänkin puolelle. Ja eilen illasta alkoi alapäätä vihloskelemaan. Aamuiset kohtaamiset miehenkin kanssa tuntu kipeälle jos ihan syvälle asti punkasi (anteeksi kuvailut). Mulla ei ole ikinä ollut tommosia yhdyntäkipuja.
Huomenna soitan aamulla terveysasemalle ja koitan päästä lääkäriin. Hermoilu on sinänsä poistunut, mä vaan olen ja ihmettelen :D
Mutta ajattelin että hyvä olis tietää JOS olisinki raskaana, koska mun viimesimmän synnytyksen jälkeen sain keuhkoveritulpan (vuonna 2009) ja mun pitäs sitten alkaa pistämään mahaan klexane-piikkiä jossainvaiheessa.
Ja jos en ole raskaana, niin jospa lääkäri sitten löytäsi syyn mikä tökkii kun ei kuukautisia näy.
Tulipas omaa napaa...niinku melkein aina.:ashamed:
 
Riikkunen ja mamoska Haleja teille epöselvään tilanteeseen. Itellä jos oviksesta laskee ni ei ole koskaa menkat myöhässä. . Viikko ois pitkä aika ja jos ei plussaakaan tule.. ei kiva!

Mie nyt uitin ton viimesen pc:n liuskan vielä.. vähän testiajan jälkeen tummu haaleeta viivaa siihen mutta kuivassa ei enää paljoa sitä erota. Nyt koskee kyllä nii paljon alaselkään että kohta varmaa alkaa vuotamaan. Ja oishan dpo14 jo kunnon plussa jos raskaana ois.

pc 5min ja 10min
 
nelHM, Kyllä sulla joku viiva tuossa selkeesti näkyy. Ei tarvinnu edes tihrustaa. Väriä en siinä niin erota, mutta mielestäni selkeempi viiva ku mitä pelkkä viivanpaikka olis.
Voihan sulla olla hormonipitoisuudet vielä sen verran matalalla ettei testit näytä kunnolla, vaikka olisikin dpo 14.
Kuten muutamaan otteeseen olen kertonukin, niin kuopuksesta testit näytti plussaa vasta kahden viikon päästä oletetuista menkoista. Siihen saakka tein ihan puhtaita negoja. Ei edes haamuja näkynyt :)
Eli toivoa on, toivoa on :flower:
 
Tässä vielä kuiva:


Kyllä se livenä ihmeen hyvin erottui, mutta kuinka näillä päivillä edes voi olla tollasta viivaa, kun sen ovisplussan silloin tein. Sehän oli pitkään aika vahva viiva ja ekana testipäivänä jo antoi vahvemman testiviivan ku kontrollin, eli periaatteessa en tietty voi tietää millaisia ne sitä edeltävien päivien viivat olis ollut. Aiemmassa raskaudessa sain samanlaisen haamun dpo7 ja siitä vahvistui joka päivä.

Musta nyt kuitenkin vielä tuntuu vähän skeptiseltä et oliskin vaan joku susitikku. Koitan huomenna hakea uuden testin ja aamupäivällä tehdä kun tää oli mulla edellisen paketin jäämistöä. :D

NelHM, sun tän päivän testissä on vahvempi haamu ku eilen. Vai mitä ite luulet? Onko vielä menkkaolo?
 
Mullinmalli Jospa toi nyt ois siulla sitä ihteesä <3. Miulla juilii nivusiin ja alaselkään vaihtelevasti.. ei koko aikaa.Tuhrua ei ole tullu mut koko ajan tunne että kohta lorahta.. vähän sellanen kostea tuo alakerta. Eiklhän nehuhuomenna viimestään. Mut onpahan eka kerta ku ei ajallaan ala. Tosin mitäpä muuta tällaselta kierrolta ois ollu odotettavissa. Apteekin oman hain aamuksi jos ei vuoda muka ennen sitä. Siitä aamun taavetista. . Siis se kyllä tuli siihen ennen 5min ja ennen ku se hiton tausta alkaa punertaa.. näkyi pleksin läpi. Mut en tiiä vahvemmasta ku nii onneton oli.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä