Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Matunen Aivan selvä plussa. Onnea ja vahvistumista viivalle. Ja tervetuloa ja tervemeno siullekin =)

Tikru Kyl mie veikkaan että joko siulla itelläs oli noin hurja syke tak sit olet pidemmällä. Ei tolla viikolla vielä taida millään mööpelillä vauvan syke kuulua. Mutta outoa joo!

Omaa napaa. Oon tässä koittanut miettiä onks mulla mitään oireita. . No väsymys tullut nyt tässä vkl aikana ja samliten palelu ja helotus. Kurkku jännästi kipee vaikkei kuitenkaan ole kipeä. Tämä oli raskausoire tossa tuulimunassa. Kohduulla paksu vv kerros, samoiten aina ollut raskausoire. Tänään pyöräillessä luulin että menkat alkoi kun housut kastu.. kamala määrä vv:a oli vuotanut ihan.. ei kyllä mulle tyypillistä missää kierron vaiheessa. Rinnat olleet kans pari päivää normia kipeemmät. Mut aika 50-50 noi oireet menee. Ainuita mahatuntemuksia/nippailuja oli keskiviikkona dpo5. Tosi koviakin nipistelyjä ja juilimisia alamahalla.. vois olla kiinnittymistä? Koska sitä ei ollut enää torstaina, vain minä tuon päivän ajan. Mut usko ja toivl menee taas. Tuulimuna näyttäytyi jo dpo10 plussana.. loppuun asti menneet ei kyllä ole ennen dpo 14 näkyny testissä. Mut eipä ole dpo:t sstavarmoja sillo olleetkaan.

Aamutestejä ootellessa.. hyvää yötä ja pinkkejä viivoja PLIIS meille kaikille!!!
 
Matunen kyllä mäkin viivan nään :heart: Enpä
Sitten tiedä mikä oli, syke on löytynyt moneen kertaan tänään ja mun syke ei niin korkee ollu :O Nooh josko sitä varhaisultraa sit harkittis!! Jaksas vaan odottaa sitä neuvolaa :headwall:
 
tyytski, testaa toisella. Vaikuttais kyllä hyvältä :) muoks. mut jos se viiva tuli teipin alta, niin sit se on nega.

nelHM, näkyy :)

ON: Ei ole vahvistunut ei!! :( Pissa oli kyllä superlaihaa ja testi lommoinen *joopajoo*... Tänään tulee postissa mammaksin 10. Laitan sit sen dipin tänne.
 
Viimeksi muokattu:
joa
Tyytski, onko tuo liimakohta..? Mulla aiemmin lähti yhdessä testissä irti se päällysmuovi ja sen muovin alla just liimakohta näytti tuolta..

Jes nelHM hyvältä näyttää sulla! :) vahvistumista toivon sulle kovasti :heart:

On: testaillut oon joka päivä, enkä viivanpaikkaa kummempaa testiin saa.. Käytössä nyt pct ja rfsut. Tänään kp 31 ja tämän aamun testaus samaa luokkaa mitä aiemmat. Hieman on olo että hanskat tiskiin ja menkkoja ootellessa. Positiivista on vaan se että tosiaan menkkoja ei ole kuulunut, joten pieni toivo elää.. Jos on tärppi käynyt, niin olen kyllä oviksen laskenut päin peetä.. Kp9 mukaan tikutin ja sen jälkeenkin kyllä vahvaa viivaa näytti kp16 asti kunnes lopetin tikuttelun.

Tässä tän aamuset, jos niissä nyt jotain edes on nähtävissä.. :D
image

Ja tässä vielä nuo ovistestit, mitäpä tuumaatte, oisko ollu myöhemmin ovis kuitenkin :eek:
image
 
Juu siis toi on siinä testialueen reunassa, siinä valkosella kuitenki, ihmettelin vaan ku ei oo ennen tullu tollee ja nyt eile illalla tuli 2 samanlaista haaleempaa ja tää tuli tänä aamuna :D täytyy mennä kohta apteekkii hakee digi :)
 
tyytski: ei sen plussaviivan ees tossa kohin pitäs olla.. taitaa olla teipin alta oleva väri jääny jumiin, maanantaikappale siis :D

muitten testi kuviin en saa toista viivaa vaikka kuinka kääntelisin ja vääntelisin piätäni :/ mutta jospa ne siitä vahvistus jos jotain siellä on :)

omanapanen: kp20/28-30 ja dpo3.. testit polttelee ihan sikana kaapissa :stick: turhaa mitään testata vieläkään.. aina sitä sanoo *nyt en aikaseen testaa jnejne* mutta minkäs sille voi ku himottaa ja koukuttaa testaaminen, sitä niin kivaa kahtoo jos tärppää kun lähtee vahvistumaan, kuin lottovoiton ois saanu :heart: mutta jaa voin mä noita loppuja ovistestejä liottaa ainakii dpo8 asti :LOL:

muoks. ai hittolainen mää just hokasin että pääsenkii tällä viikolla jo pikku testauksen tekee, ihan pienesti koklaan ;) vaikka 24pvä sillo ois dpo8 :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
nelHM testis kyl näkyy jotain väriä, kovasti vahvistumista!!!

joallakin kuivassa rfsussa jotain viivasta näkyypi :)

HooKoo mäkin voisin ovis testei dippailla kun muutakan dippailtavaa ole :LOL: Kauheen vaikeeta nyt ootella ens vk:n alkuun!!! :stick:
 
myrtti: Mulla tuli tänään postista hevoskuorma r-testejä :stick: joo en yhtää liikaa taas tilannu :headwall: oisko joku 20-30kpl r-testejä heh :LOL: saa jokapäivä testata vaikka joka pisusta.. tää on jo hullua :ashamed: torstaina kun käyn kuopiossa niin tulee sieltäki sitte kumminki otettua paketti frisuja ja pc-liuskoja, en tiedä miksi..

testaajilla nimiä en jaksa nyt laittaa erikseen, niih kuivissa nään minäkii viivaa :)
 
Heippahei vaan kaikille taas :) täällähän on kuhinaa, kivaa! Ja kiva nähdä nelHM ja HoKoo täällä :)
Mä olen lomaillut niin totaalisesti että kierron kulku oli unohtua :D tänään kp16 ja havahduin että hitto pitäiskö sitä alkaa ovista tikuttamaan ja tällainen piirtyi heti, kääk!
Onko toi jo plussa?? Kn auki ja limat kohdillaan, mut mitään kipuiluja ei ole ollut. Toivottavasti ei ole mennyt ohi kun tallettelemaan ei olla ehditty muutamaan päivään :-/ no, ainakin tietää tälle iltapäivälle puuhaa kun ukko tulee töistä :D



Käyn katsomassa muiden kuvat myöhemmin, nyt täytyy lähteä kauppaan :)
 
Viimeksi muokattu:
nelHM: testissä näkyy näkyy pinkkihaamu jännää :popcorn:
tikru: ton jo luokittelisin plussaks, voishan se tietty olla vielä tummempi, jos ei tänään ainakii huomenna on :D
yrittäjä: mä en nää :( joko oon sokee tai testi tuollanen jännä pieni niin en osaa erottaa..
 
Mun on taas pakko purkautuu tänne kun en tiedä minne muuallekaan purkautuisin :D täällä ainakin ehkä ymmärretään tätä tuskaisen hitaasti menevää aikaa. Nyt siis päivä numero 6 noita primoluteja. Hyvin jo yli puolen välin ollaan kuurissa menossa. Mutta! Sit täytyy odottaa vielä menkat siihen ja toivottavasti alkaakin nyt sit tän kuurin jälkeen, ellei ihmettä ois tapahtunu ja olisinkin raskaana :D toiveajattelua... Sit mä pääsen teidän mukaan tikuttelee ja dippailee ja jännäilee myös omasta puolestani :) ihanaa kun on tällänen palsta. <3 plussatuulia puhallan kaikille <3
 

Yhteistyössä