Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Heipsan rakkaat kanssapiinailijat :).
Ostin kaupasta kasan pc:n raskaustestejä, mutta sorruin toisessa kaupassa ostamaan myös rfsu:n testejä.
Kysymys: kummat on parempia/luotettavampia/einiinharhaanjohtavia?

Isot kiitokset:heart:...

Minä oon iha pölö, hullu jne näiden testien kaa. Oon noiden pc:en jälkeen hyvin vahvasti sitä mieltä että en ole raskaana ja sofit on iha susia. Jännä vaa että ne vahvistuneet.. no anyway. Ostinpa vielä rfsu:n paketin (tyhmätyhmätyhmä!!!). Tuli siihen ihan hailura mitä vaikea saada kuvaan kun ei ole luonnon valoa.. että viivanpaikka se tuokin varmasti on. Laitan nyt kuvan liitteeksi mut kökkö se on!

Sit ällövaroitus! Mulla tuli tänään kunnon jojot sellasta kanamunan keltaista venyvää limaa. Sitä oli housut täynnä ja pyyhkiessä paperiin. Ikinä ole tuollaista tullut. Ei ollut siis mitään menkkojenalustuhrua vaa aivan erilaista :O. Muilla joskus ja missä vaiheessa ja mitä vois olla?

Rfsu testiajalla
20140820 214455

nelHM,en ainakaan puhelimella näe tuossa kuvassa toista viivaa.. :/
Fenix-78,mulle rfsu:n testi anto joskus selkeän viivan/haamun,joka ei sit tarkottanutkaan mitään..

mietin tässä kauheesti kaikkee.. että toivottavasti yks peiton heilutus ennen ovista tuottais tulosta.. 12.8 heiluteltiin ja 14.8 oli ovis. tuntuu vaan ihan mahdottomalta ajatukselta,että meillä tärppäis nyt yhdestä pupuilukerrasta ennen ovista. ! Ollaan melkeinpä joka kierrossa ajotettu pupuilut oikein,mut silti vieläkin ilman tulosta.. nyt 10kk yritystä takana..

tervetuloahaikara, jos seksiä oli pari päivää ennen ovista, niin mahkut on hyvät.

nelHM, harmi joo noi on noita... :(

Halit uuteen kiertoon joutuneille <3 vuoto alkoi tänään. kyllä sen vaan tunsi mikä lopputulos on. Sunnuntain jälkeen selkeä pinkki viiva lähti vaalenemaan, lämmöt romahti ja pms-kiukku nosti päätään. Ongelma taitaa olla kiinnittymisessä.

Viimeksi muokattu:
yrittäjä: :hug: onnea uuteen kiertoon.
nelHM: ei, en näe mitään testissäsi en kännyllä, en tietsikalla :(

omanapa: dpo5 ja kp22/28-30 ja jos nyt pari päivää vielä malttas niin sitte rupeen kyllä testaamaan ja tykittämään kuvia tänne :D

joa
YrittäjäJ, pahoittelut sulle <3

Minä hölmö menin tekemään sen viimosen pcn. Ja viivaa sain aikaseksi taas siihen.. Jotenkin ärsyttää kun rävähtää aina testeihin tuo viivanpaikka. Pitäis varmaan alkaa testailemaan pelkällä digillä niin ei tarvisi tulkita.. mutta saahan sen digin auki että pääsee tiiraamaan.. :D Nyt on onneksi testit loppu.

NelHM älä vielä luovu toivosta. Sähän et ollu ihan satavarma dposta?

image

Mä en kyl nää kellään mitään. Voi olla et mun flunssa tekee, et näköö haittaa!

HooKoo mäkin yritän täs nyt sitkeillä etten tee, koitan kestää maanantai aamun ja sit vasta alottaa testailun!! Mut kyl nuo testit vaan polttelee kovasti tuol kaapis!

Leonella Mie nään molemmissa hyvin hentona viivan.

Odottelen postia. Pidättelin monta tuntia ja kusasin purkkiin.. no nyt se pissa seisonu purkissa ku luulin postin tulleen jo ajat sitte mut ei! Hyödyttääköhän siitä enää dipata edes? Tilasin siis sofeja eilen lisää ja viimeks ne tuli seuraavaksi päiväksi. Meni kyllä usko jo raskauteen :(. Ärsyttävää kun piti alkaa edes toivoa heti uutta tärppiä.Ei siis pitänyt mitta minkös mahdan itselleni. Surut kun olin surrut niin eiku uuteen kiertoon taas. Mutta niin sitä joutuu varmasti vielä taas uuteen.. sit taidan kymlä ottaa ehköisyn ja jättää näö vauvahaaveet ja uskoo että sitä ei enää meille suoda!

Sori omanapainen valitusvirsi. Kaikki menny muutenki tänään hankalamman kautta.. huoh.

Viivanpaikkaa taitaa olla nelHMn ja Leonellan testeissä :/

Mulla keskiviikon ovistesti oli hailakampi kuin tiistain, ja tänään oli lämmöt pompsahtaneet 0,6 astetta eilisestä, joten oviksen oletan olleen eilen. Tänään siis dpo1 ja piinailu alkakoon :D
Onkos kellään kokemuksia mammaksin herkistä (10) puikkotesteistä? ajattelin jos niitä tilais muutaman, niin ei tarvii kaupassa ravata jatkuvasti hakemassa testejä :)

20140821 152037

Toinen kuva vähän testiajan jälkeen sit.

Muoks. Pisamapeikko Nii mie luulen kans eettä turhia nuokii on. Oma kokemus näistä vain plussakierrossa ja nää sofit loppu just dpo10, kun se ekan kerran antoi selvemän hailuran mistä jo innostuinkin. Mutta haalea se sekin oli. Kuvat löytyy tuolta kesä-heinäkuun paikkeilta tästä ketjusta.

Viimeksi muokattu:
nelHM: toi aika "selvä" haamu on :) ihanaa :heart:

on: mahaa nipistelee ja sattuu ns. vihloo vasemmalle puolen alamahaan :| mitähän tää nyt on :confused: no nyt se helpotti eihän tota kestäny kun pari tuntia :D tänään kävin ottamassa selkään tatuoinnin menetetyistä pikkuisistani :'( esikoinen piirsi hienon linnun ja sen tatuoijja teki selkääni :) On muutes hiano :D

HooKoo (ilmeisesti lajitoveri: savolaenen kierosilmä :D ) siis näet sen myös?! No sillo se on hyvä jos SIE näät :D

Mulla oli siinä tuulimunassa sillo oviksen jälkeen heti dpo2 paikkeilla kamala alamahapoltto. Kesti sen päivän. Nyt oli kans.. toivottavasti siulla se vihlontakohtaus positiivista ;)!

nelHM mä näen myös sen haamun ja se on punainen! Ihan toista luokkaa kun mun tän päivän testit :D Mikä sulla on DPO? Huomenna aamulla testaan vaikka olenkin jo varma että negaa tulee. Aiempi raskaus tosiaan näkyi tässä DPO10 kohdalla testissä selkeänä haamuna.

Yhteistyössä