Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Heartlove nostatellaan sen verran tunnemia (tiputaan sit korkeelta ehkä) mutta just tollasia tuli mulla ku oli tärppi. Yks aamu se vaa olikin selkeemmin pinkki =). Löytyy kuvat täältä ketjusta kesä-heikuun paikkeilta.
 
Nelhm nyt rupes jo vähä jännittään! Voi kun nyt olis tärpänny <3 kohta en uskalla tehä enää testejä ettei tuu pettymyksenä kun ei viiva vahvistu :D eivaan, jalat maassa ja päivä kerrallaan :) kunpa meillä kaikilla tällä kertaa olis iloittavaa :)
Yrittäjä J kyllä se vähintään viivanpaikka on, peukut pystyyn että huomenna olis selkeempi haamunen ;)
 
YrittäjäJ Kyllä tosiaan vähintään viivanpaikka! Onko sofi 25mlU? Se ei anna mulle ainakaan viivanpaikkoja kuivana enää. Vautsi! Toooosi jännää.

Pisti ukon vähän ulkoilee niin kunhan lapset nukkuu, suatanpa uittaa hiel yhden :D. Nyt ois pari pc:kin :D
 
Hei mulla olisi kysymys! Eilen ja tänään orgasmin jälkeen ehkä noin minuutin kuluttua alkoi melko voimakaskin vähän menkkakipuja vastaava jomotus, joka kesti suunnilleen 5 minuuttia ja lähti sitten pois. Onko kellään ollut vastaavaa ja voiskohan toi millään liittyä raskautumiseen, kun ei mulla ennen ole tuollaista ollut? :confused:
 
nelHM: Sulla siellä pilkottaa jotain :)

heartlove: Sullakin näen kyllä viivanalkua :)

Yrittäjä: Sulla vähintääkin se viivan paikka ;)

Hitsinpimpula: Tuhannesti tärppionnea <3 <3 <3

Tässä oma varmistus, kaipa se uskottava jo on :)

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tikru83
Jos jotain auttaa niin tässä mun plussarivi. Eka tehty 4 päivää sitten, toinen toissailtana, kolmas eilen aamulla ja neljäs tänään päivällä :)



Nii ja en siis missään nimessä kiusallani näitä kuvia laittanut vaan ihan sen vuoksi jos näistä on jollekin tulkitsemisapua! Toi ylin testi on niin haalea,ehkä vaan viivanpaikka/roskishaamu et ei sitä edes kuvasta juuri näe. Mutta niin ne viivat vaan lähti vahvistumaan!
Zemppiä vielä teille kaikille ja peukut pystyyn että se toivottu toinen viiva siihen testiin kunnolla piirtyisi :)
 
Viimeksi muokattu:
HotMilk: Mä en tiedä! Tää oli eka kierto ku lopetin tikuttelun ja päätin että tulee kun tulee.... Mut mun kierto on ollu n. 34päivää ja Huhtikuussa tuli kahdet menkat eka 6.7 ja siitä reilu viikko niin toiset hyvin hyvin niukat jotka kesti sen 6päivää. Ja nyt vasta testit näyttää tolta!? Olen ihmeissäni mutta jos joku osaa selventää tätä niin kuuntelen :)

Anteeks ei siis auttanu tuota sun kysymystä sitten yhtään!
 
Mäkin olen tänne joskus kuviani laitellut, mutta nyt piti tulla tuohon Bella-:lle kommentoimaan, että mulla on ollut juurikin kahdessa raskaudessa ensimmäisenä oireena tuo orgasmin jälkeinen menkkakipu-kohtaus vai mikä lie :D jo ennen plussatestiä arvasin olevani raskaana juuri tuosta oireesta! Peukut pystyyn, että olisi sullakin siitä kyse ;)

Willarose rv32
 
Sitkeäsissi Onnea vielä <3

Mie viddu soikoon luovutan. En prkl saa ton aijaan kautta mitään kuvaa ladatuksi ja muistakaan osaa ladata. Oon 2h yrittänyt ja ei ole enää sen väärti. Herrrrrmo menny sata kertaa jo! Mie nii mielelläön oisin jakanut iltauitot teisän arvioitavaks mutta ei väkisin!!!
 
Ja piti vielä sanomani: ONNEA Sitkeäsissi <3!! Todella hienosti vahvistuu viivat sulla!

Hitsinpimpulalla alkaa piinaviikot. Peunut pystyyn!

Jofa jo rakenneultraan menossa :O. Aika menee niin nopeasti!

Willarosekin loppusuoralla. Tsemppiä.

Mullinmalli on hävinnyt johonkin vai menikö minulta jotain ohi kun olin hetken tuolla odottajissa ja en nii ahkeraan käynyt lukemassa??
 
Bella-, älä vielä lannistu jos ei menkkojen kuuluisikaan vielä alkaa. Tulos voi hyvinkin muuttua vielä! :)

Nelhm, kiitos tsempeistä. Olen sun taivalta seurannut ja kyllä olisit jo plussasi ansainnut! Tuossa kuivassa testissä näen ainakin puhelimella aika selkeänkin haamun. Olispa sitä itteään! :)
 
Voi olette ihanan kannustavia! Heti tuli paljon parempi mieli. :) Ja onhan se totta, että tulos voi muuttua, kun tänään vasta kp 24/28-30.

Minäkin nään neIHM:n testissä haamulaista ja samoin Yrittäjä J:llä! Pidän peukkuja teille pystyssä! :)
 

Yhteistyössä