Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on ollut tosi kiireinen viikonloppu, mut eilen testasin. Haamu siihenkin tuli, mut livenä edellistä vaaleampi. Ehkä oli kemiallinen, joka sit vaan haamuili pitkään. Sen 2vrk vuosin silloin, mut sen jälkeen en, vähän tuhrua ehkä.
Tää kuva siis eiliseltä.
image
NelHM hienosti RFSU vahvistuu! <3
 
Hienosti on nelHM sinun viivanen vahvistunut :heart:
kyllä joa sinullakin punaviiva näkyy :heart:
Mullinmallin sinulla en kyllä nää kuin viivanpaikan harmi...

Täällä kanssa tänä aamuna testit uitettu ja kyllä ne ihan valkosena pysyi... ehkä yhteen tuli satunainen viivanpaikka mutta ei muuta joten ihan taisi olla vaan jotain hormooni häiriötä kun oon imetystä vähennellyt kiinteen ruuan takia :)
 
Mulla ei ollu aamuks tikkua, katotaan jos tänään vielä haen, mut testaan vasta huomenna.. ei sillä, et uskoisin sen tikun mitään näyttävän, toisaalta ne vähäiset oireet on jotenkin vahvistunut, viime kemiallisessa ne häipyi heti haamun ilmestyttyä. Sit harmittaa ku siihen eiliseen tikkuun jäi tosi outo värikertymä ihan tikun alkuun, ni aloin vähän valehtelee itelleni, et ellei se toiminutkaan kunnolla.. no nää on näitä itsensä huijaamisia. Sitä sanotaan, et niin kauan kun ei vuotoa näy on toivoa, salaa vielä uskon niin, vaikka järki sanoo toista.

Hienosti nelHM vahvistuu.

Tsemppiä jokaiselle<3
 
Raidallinen kissa Ihanaa. Joko voi onnitella =)?

Joa Nyt miekii näen viivasta tuossa. Vahvistumista sille!

Linetsa Kiitos ihana! Voi, siulla ei ois kauaa enää! Kaikkes hyvää!

LilliLotta Minä niin toivon että se viiva sulle vie tulis! Onko sulla tunne raskaudesta? Miulla se oli vahva jo ennen plussaa. Varhasessa km:ssä en muista oliko sellasta mut kauheen fiilis että kaikki ei vaa ole hyvin.

Sitkeäsissi Hirmusesti halituksia ja parempaa onnes ensi kiertoon! <3

Mullinmalli Onhan se voinut olla just kemiallisen haamuilua. Jospa sie täs kierrosta!?!

Ja kiitos kaikille taas tsempeistä <3. Kyl miulla on iha raskautunut olokin nyt. Jotenkin annoin itelleni luvan iloita.. jos menee kesken niin en voi sille mitään. Nautinpa nyt alusta asti ja toivottavasti loppuun asti =). Nyt mie mietin teenkö huomenna rfsu:n vai se pc:n puikon..? Rfsu vahvistuu tasaisesti ja sillä oon alusta asti testannut.. pc antoi eilen iha ok viivan. Ois siihen kyllä ollu yks päivä välissä ja aikaa sen hcg:n tuplaantua ja viivan vahvistua.. toivottavasti.
Mulla on ihan kamala turvotus janoli sellaset juhlat missä sukua oli ja ne kyllä tölläs mun mahaa :O. Oon suht hoikka niin tollanen turvotus on aika epäilyttävää :D. Väsyttää iha sikana kans. Menkkamaisia jomotuksia oli vaan eilen aamusta.

Plussapuhuria puhaltelen ihanaisille!!!
 
Dpo16. Kyllä ne vaan vvahvistuu =).


Koitan nyt lopettaa tänne linkittämisen. En vaa osaa pysyä tääältä pois. Tässä on niin hyvä porukka ja 7kk tummu aktiivi oltua. Ainakin vähintään käyn lukemassa ja toivon niin että te pääsette pian odottajiin kaikki! Aivan mahtava tuki ollut tämä palsta. Eritoten kun on tullut pettymyksiä. Ja kyllä ilokin on kiva jakaa. Ihanaisille naisille tuhannesti plussatuulia nyt!!!! < 3 <3 <3
 
Onnittelut Nelhm täältäkin! :)

En sittenkään malttanut odottaa sinne torstain pp14. Vähän tuntuis rinnat turvonneilta, ja eilen illalla/yöllä sellainen paineen tunne vatsassa, etten saanut nukutuksikaan kuin vasta kolmen jälkeen.. Mutta taisinpa kuvitella päässäni nuokin, sillä nyt pp11 aamulla testissä puhdas nega. Ei edes viivanpaikkaa tai haamua. Tuntuu niin mahdottomalta saada testiin ne kaksi viivaa. No.. Eipähän pety ja tipu liian korkealta sitte oikeana testipäivänä.. :)
 
Eilen en testannut, mut tänään mielenkiinnosta uitin pc:n kun yksi oli käyttämättä vielä.


Vuotaa edelleen mutta tänään vähentynyt. Taidan tilata ovistikut ja alan valmistautumaan uuteen kiertoon, tuun siis parin viikon päästä lataamaan teille tänne ovistikku kuvia arvioitavaksi :)

Äiskä-73, kyllä siellä tosiaan minulla varmaankin jotain yritystä oli kyytiin päästä, kun kolme eri merkkistä testiä antoi viikon haaleaa hailuraista, enkä ikinä ennen ole tikkuihin saanut edes viivanpaikkoja.

nelHM, jatka vaan tikkujen postailua, niin kauan kun testailet, mukava seurailla viivojen vahvistumista :)

Sitkeäsissi, voi kurjuus! Ja mulla tosiaan tais käydä samoin kun Mullinmallilla :/ olisko tää heinäkuu sit meidän vuoro? :)
 
Viimeksi muokattu:
MiNalo Kiitos. Ja mielettömästi onnea pikku pojusta!! Voikaa hyvin <3

Tikru ja kaikki muut ketkä uuteen kiertoon joutuivat, nyt heinäkuun helteessä hedelmällisiä hetkiä :D!

Mullanon se yks rfsu ja digi. Katotaan malttasinko pitää välipäivän huomenna. Niin valtavasti oli nyt vahvistunut verraten eiliseen että pian vois tasavahva jo olla.
 
Tulin taas tsiikailee, kun ovista tääl tikuttelen, ja mitä mä saankin lukea ONNEA ONNEA nelHM tuhannesti!!!!! :heart: :flower:

Mul tosiaan ovikset vahvistuu. Ja nyt kun isäntä lomalla, ja KM:stäkin menny se kokonainen kierto niin toivon kovasti et nyt nappais :)
 
Eilen kun täällä murehdin oireettomuutta, niin töissäpä sitten lievästi etoi ensimmäiset tunnit ja olo tuntui painavalta vatsassa. Omalla työpisteellä oli pakko istua, kun tuntui ettei jaksa seistä. Jaloissa tuntui samalta kuin yleensä ennen menkkojen alkua, mutta tänään ei oo vielä kuulunut, vaikka kierron mukaan pitäis nyt alkaa. Lisäksi tuntui pieniä repäisyjä vasemmalla puolen. En tiiä, kuvittelenko vaan.
Voiko muuten Lutinus aiheuttaa pahaa oloa? Useimmat keskustelijat kun käyttää lugeja, niin en oikein osaa verrata..

No, kuitenkin. Sorruin tekemään PC:n testin aamulla ja negaa tuli. Torstaina sais testata sitte virallisesti.. Ja varasin myös veritestin perjantaille, niin saa sitte varman lopullisen tuloksen selville.. Ai miten niin hätäilen ja panikoin ja mietin liikaa? :D
 
Peppilotta lupaavalta kuullostaa nuo oireet kyllä. Jospa ne ei ala jos tänään kerta piti alkaa. Peukutan!

Ja missäs kaikki on?! Hirmu hiljasta ja minä takiainen en osaa täältä poistua :D

Omaa napandeerusta. Aamun rfsu oli samanlainen kun eilen ja alkoi masentamaan. Hain yhden paketin vielä pc:n liuskoja ja heti piti tehdä yksi.. no nyt alkaa miellyttää tulos että kait se hormoni siellä nousee.. kauhee pakkomielle vaan saada tasavahva viiva ja sit vasta voi lopettaa testailun ja tehdä sen digin. Kuopuksesta pc näytti just tolta dpo17, niiku nytkin on. Ja dpo18 se oli jo tasavahva. Sitä vaan hetkellisesti vielä miettii että onkohan kaikki kunnossa. Eipähän sitä voi mitään jos kesken menee. Kyl mie nyt yritän vaa nauttia =). Olen ajatellut tehdä digin lauantaina kun tulis tasan 5rv:eek:a. Jokohan se näyttäis 3+?? Dpo12 näytti sen 1-2 vkoa ja sillohan on jo dpo21 eli tasan kolme viikkoa oviksesta.

 
nelHM Herran jestas kyllä on nyt vahvat viivat! :D Huokaisepa nyt ja ala nauttia raskaudesta :) voih,kunpa minäki vielä joskus.... :) Noh,mutta Sä oot nyt jo viimein ansainnut nuo viivat! Paljon paljon onnea tulevalle odotusajalle :) mulle sanottiin joskus että päivä kerrallaan ja jokainen päivä odotusaikana on lähempänä päämäärää ;) eli siis älä murehdi mitä voi käydä tulevaisuudessa, vaan nauti tästä hetkestä! Virtuaalihali sulle <3
 
Paljon onnea minultakin nelHM ! Olen sivusta seuraillut kuvapäivityksiä ja hienosti on viiva tummunut! :) Ihanaa.

..pikaomanapa, että miten täällä.. lyhyesti sanottuna, ei yhtään mitenkään.

muutama ovistestikuva;

CAM03574-001

CAM03575-001

^kuten ovistestikuvista näkee, niin ovis on kohta ovella. Mutta, mieheni on reissussa ja saan hänet kotiin vasta sunnuntaina. Jei, ja ovis on jo silloin ohi. Äh!
*turhautunut!* :(
 
Pp 13 menossa. Jalkoja jomottaa juuri niin kuin ennen menkkojen alkua. Muita menkkamaisia oireita ei kuitenkaan oo. Mulla oli kaapissa vielä yksi pc:n liuska varattu tälle aamulle, mutta enpä uskaltanutkaan tehdä! :D Huomenna aamulla se on varmasti yhtä piinaa mennä sinne vessaan tikkujen kanssa..

NelHMin viiva on kyllä tosi vahva, vautsi! :)
 
Tervetuloa haikara Onoas kurja jos ette pääse ovista hyödyntää. Höh :(

Peppilotta Jännityksel huomista testiä jään odottelee. Toivotaan nyt että kaksi viivaa tulis!

Nyt tulee vika kuva =). Vähän kerkes jo kuivahtaa kun oli reissuun lähtö. Mut nyt mie herkiän. Digin teen vkl:na. Kiitos kaikille täällä. Ei tätä rumbaa ois jaksanut yksin. Ootte tärkeitä kaikki ihanaiset <3!!! Toivon todella kaikille plussaa ja onnellista odotusta. Tulkaa pian perästä!! Toivon toki että tää mun pysys kyydissä nyt loppuun asti.

 
  • Tykkää
Reactions: lintetsa

Yhteistyössä