Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mun viime kemiallisessa tuli viivat hitaasti ja vahvistui vaan yhtenä päivänä ja sit lähtikin taas haalenemaan, jotenkin on olo, että tää on samanlainen.. noh, parissa päivässä sen sit näkee.

Tossa ihan selvästi on väriä, kun täällä livenä ihmettelen, et viivanpaikka se ei nyt ainakaan ole, jotain on yrittänyt ainakin tapahtua.

Eilisessä tikussakin vois hyvällä tahdolla olla viivanalku, niin siitä nyt ainakin on vahvistunut:D
 
No tässäpä mun sen alkaneen raskauden pc:t missä meni 5+1 kesken. Onko ollu sit kemiallinen varhainen km.. viimesen tikun kanssa tuli digiin 1-2 vkoa, ne tein keskiviikkona. Lauantaina viiva oli ihan hailu ja sunnuntaina täysin nega ja vuoto alkoi.

20140115 055315-1

Muoks. Kun täällä panikoin nyt viivojani niin vaikka en pc:llä nyt testaakkaan niin onhan nää viivat jo paljon selkeempiä nyt.. eikö?
 
Viimeksi muokattu:
Pelottaa! Mulla viivästyi sillon menkat ihan parilla päivällä, et oli ihan heti menny kyl kesken.. helvetilliset kivut ja riekaleet.. mietinkin sillon, et jos on vaan hipaissut ja jatkanut kulkuaan, niin mistä ne kivut ja riekaleet johtuu. tää on ihan jotain ydinfysiikkaa tää raskautuminen.

Nyt tarvii sit kusta ihan kokoajan tikkuun, et näkee mitä tapahtuu.. vielä en täysin heitä kirvestä kaivoon, kun vast eka tikku missä ihan varmasti on väriä.. ei se olo silti taida heti helpottaa vaikka vahvistuiskin, kun sullakin niin komeet viivat ja silti vähän murehdittaa.. höh.. mut nyt toivotaan, että kaikilla menee just niinku kuuluu tää homma <3

Muoks: vastaan edelliseen muokkaukseen, et on ne nyt todellakin vahvemmat.. tekis mieli sanoa, et älä huoli..
.. mut huolit kuitenkin:)
 
Viimeksi muokattu:
LilliLotta Kiitos. Mie pyrin etten kauheesti ressais mut jotenki ku huomenna dpo14, niin odotan jo kunnon viivaa apteekin omaan.. ja jos se ei tulekkaan.. Menkat mulla ollu ovistikutuksen aikaa iha päiväntarkat koska helppo laskea.. siksi odotan että kääntys jo sunnuntain puolelle elo ni ois ohi ne päivät. Vaikka osaahan se sittenkin alkaa vuotamaan. Mut nyt mulla on kuitenkin jännästi tyyni olo raskauden suhteen.. että ei sellanen ku siinä km:ssä kun koko ajan viivoista huolimatta oli vaan se tunne että kaikki ei ole kunnossa. Pelko silti, koska kokemuksen kautta tiedostan että kaikki voi loppuakin vielä. Sori avautuminen.
 
Viimeksi muokattu:
Se on jännä miten kemialliset tai keskenmenot varjostaa aina tulevia raskauksia, mulla yks lapsi ja siitä tein YHDEN testin, ei tullu mieleenkään alkaa vertailee tikkuja, vaikka toki sillonki pelotti välillä, et mitä jos meneeki kesken, mut jotenki vaan olin järkevä ja luotin siihen testiin ja hyvä et luotin. Toi viime kemiallinen oli mun toinen positiivinen testi esikoisen jälkeen, sillon olin jo lukenut hätähousuja ja aloin panikoimaan, jotenki koko ajan oli olo, ettei jatku normaalisti, sen vaan tiesi.. nyt en osaa sanoa mitään, tai pelottaa kemiallinen ihan hulluna, mut ehkä se paniikki tulee vasta aamulla, kun näen mihin suuntaan viivat menee.. toi yks tikku kun ei vielä kerro oikeastaan mitään.

Mut jotenki uskon sun kohdalla, et sä itse tiedät ja viivatkin näyttää hyvältä niin ei mun silmiin olis mitään syytä huoleen <3

Täällä saa avautua, se tässä onkin parasta <3 luulen, et huomenna avaudun minä.. toivon vahvistunutta tikkua ja ellei se sitä ole, niin itku pääsee varmasti.
 
LilliLotta No en miekäö ole aiemmin näi paljoo testaillu. Ykkönen testattu neuvolassa kun en saanu mitään ite testiin. Tokasta riitti se yksi. Kolmannesta tein yhtenä iltana kolme haaleeta rfsu:ta ja seuraavana aamuna yhden haaleemman, verikokeella varmistin sit. Nelosen kohdslla dpo11 nega, dpo14 haamu ja sit dpo15-18 tein testit huvikseen ku olin niitä ostanut. Yhdessäkään noissa raskauksissa ei ollut sellasta tunnetta mitä km:ssä.. nytköä ei sellasta mut muisto vaa siitä km:stä kait se nyt jännittää..

Kyllä siulla LilliLotta on vahvistunut se testi edellisestä. Mua jännittää sun puolesta. Hitokseen jännä aamu kyl itelläänkin. Miten tässä malttaa yön yli mittää oottaa :D?
 
Tieto selvästi lisää tuskaa.. tarvis vaan ajatella, et viiva se on haamukin ja elää niinkuin raskaana eletään, mut buahhahaa.. mitä vielä, esikoinen heitteillä ku äiti kuseksii tikkuun, eikä sekään vielä mut sit seisoo tunnin sen tikun vieressä ja kuvaa:D

kyllä se eilisestä on vahvistunut, eilinen on siinä ja siinä onko väriä, mut paljaalle silmälle näkee kyllä ihan ok hyvin, tänään siinä on ihan varmasti väriä ja se huominen on sit mitä on.. huhhuh, juu jännää on:)

Mut muista olla masentumatta vaikka se viiva ei olisikaan kontrollin vahvuinen, kunhan on nätisti vahvistunut.. mä en siitä esikoisesta saanut mitään vahvaa viivaa ja silti uskoin, ja olin muistaakseni jo suht pitkällä, siis ainakin viikon, (ellen jopa kaks) pidemmällä kun nyt olisin.

Muoks: missä muut tikkuilijat? :)
 
Taidan minäkin kirjoittaa tänne, ku mikään muu ei tietenkään enää päässä pyöri :D

Eli, alkionsiirto tehty viime viikon torstaina, joten laskukaavan mukaan nyt olis pp8 menossa. Alkio oli kakspäiväinen, nelisoluinen TOP-alkio! Ihmeellisempiä oireita ei juurikaan ole vielä ollut, mitä nyt viikonlopun jälkeen lämmöt on pysynyt sitkeästi 37,3-37,5. Iltaisin saattaa nenä alkaa niiskuttaa, ja silloin tällöin tulee vilun väristyksiä.

Eilen sitten käväisi mielessä, että olisko meidän pikkuinen alkio kuitenkin kiinnittynyt/kiinnittymässä, koska eilen huomasin, että bussissa alkoi tehdä pahaa, jos seurasin ohimeneviä maisemia. Pakko oli pitää pää alhaalla koko matkan. Ikäni oon kulkenut busseilla ilman minkäänlaisia huonovointisuuksia, joten nyt oli yllätys, etten pystynyt yhtään katsomaan ulos bussista. Lisäksi illalla kramppaili alavatsaa pienen tovin, ja on jännä tunne vatsassa..

Toki myönnän, että ehdin jo liian varhaisessa vaiheessa (pp6) tehdä Apteekin raskaustestin, joka tietenkin näytti negaa. Mutta tuskinpa, toivottavasti, vielä totuutta kertoi.. Pitäis vain malttaa sinne pp14, että sais virallisesti tehdä testin..

Ääh, ymmärrän kyllä hyvin miks näitä päiviä kutsutaan piinapäiviksi! :D
 
Peukut pystyssä Peppilotalle, että pikkuinen tarraa hanakasti kiinni :)

Tässä kuvasaastetta, kävin hakemassa apteekin oman, jotain siihenkin piirtyi. Monta kuvaa samasta testistä kun en osannut karsia.

Mites tämä testi käyttäyttyy noiden hailuroiden suhteen? antaako turhia viivanpaikkoja, tai haamulaisia?
Mä niin edelleen ihmettelen miksi mun viivat ei vahvistu...

KP 33/28-31




 
Tikru Kyl siellä jotain taas näkyy. Mä en oikein tonkaan pomminvarmuudesta tiedä.. oon mä siihen saanu haamua turhaan. Yks jäi viime kierrosta ja tein sen jotain kp5 ja hailura siihen tuli.. tai viivanpaikka. Mut kyllä toi yleisesti ottaen kait on yks pätevimmistä testeistä. Mä saan haamun vaikka eskimotikkuun :D, mua ei lasketa.

Mulla on nyt illasta pientä menkkajomotusta ollut.. tai ei ehkä iha samanlaistakaa vaa jotenki tonne juilii.. pelottaa jos ne menkat huomenna alkaakin. Mulla yleensä dpo12 alkaa oireet ja dpo13 vuotaa jo. Viimeinen dpo13 tuli oireet ja menkat dpo14. On mulla tainnu kaikissa alkuraskauksissa olla näitä alussa.. aina ne mietityttää näin ku on menkkapäivä just käsillä.
 
Mä olen kans haamuillu omasta mielestä monta viikkoa, et en kyllä osaa mistään sanoa enää mitään.

Pakko oli kommentoida, ku mulla kans ihan kauheet menkkakivut, oon ihan varma nyt et ei tuu kestämään, vaikka normaaliahan se kuulemma on, et juilii.. mut nyt loppu luottamus.. katotaan mihin suuntaan kääntyy:/
 
Menkkajomoista.. ne ei nyt ole mulla sellasia perusjuilimisia.. vähä eri kohtiin, nivusiin ja lonkkaan :O. Miten mä kestän yön yli että pääsen tekee sen apteekin oman?!
Aikasemmissa raskauksissa tällai alussa alaselän poltot ollu ihan helvettiä.. nyt sillai semisti vaan sinne juikkasee. Mut väsyttää, väsyttää, väsyttää! Ja sellanen jännä olo on Kaikinpuolin. Ai nii.. 6 viikkoa ehdin polttaa röökiä kunnes sen eka plussan jälkeen heti lopetin, ei ole kertaakaan tehny edes mieli.
 
Ärsyttää kun kierrot sekasin. Johtuu siintä ehkäsypiikistä mitä käytin :/ kp 24 tuli limainen verinen vuoto paperiin pyyhittäessä ja pikku läntti pikkuhousun suojaan. Mutta tänäään kp 25 eikä vuoda enään oli päivän kestävä vähäinen vuoto. Ehkäsypiikin lopettamisesta yli kuukaus.
 
Dpo14 ja se apteekin oma.. kyllä mulla itku meinas päästä kun ei tuon vahvempaa tullut. Mutta koitan täällä selitellä itelleni että ei voi verrata toisiin testeihin vahvuuksia ja tällä nyt ekan kerran testaan vasta.. voiko näillä lohduttautua? Vai oliksbtää nyt tässä?



Muoks. Nyt ku mie oon herennä hyperventiloimasta tuon puikon vuoksi ja katsoin eilistä sofia joka ilmeisesti sama herkkyys ku tässä.. onhan sit vahvempi. Viimeks tosiaan haalea haamuplussa dpo14 ja tasavahvaksi pc oli menny dpo18. Teen ton yhen rfsu liuskan dpo18 ja sen digin tasan viikon päästä. . Jos ei nyt vuoto sit ala.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä