Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Anteeksi omanapaisuuteni mut pohdin tätä haamuilua ja sen katoamista ja taas selkeetä paluuta et oiskohan voinut olla eka kaks ja siksi haamut niin aikaisin. Jos toinen vuotais nyt pois niin se selittäisi haamun hetkittäisen katoamisen ku hcg-arvot pienenis ja nyt sitte yks jatkais. Kun tän päivän viiva jo tosi selkee, mut vuotoa kuitenkin. Ehkä hiukka vähemmän, mut ihan kirkasta verta.

Ehdin illalla taas kommentoimaan muita. :)
 
Nelhm, kyllä siellä nyt näkyy :) jeii, tarrasukkia ja liimaa :) onneaonnea!!

ja mullinmallin kyllä siellä vain viivaa näkyy, toivotaan nyt että kyytiläinen tiukasti on ja pysyy.

ja kaikille muillekin onnea ja tsemppiä!! :)

Itellä vähän outoo.. Ovistestit ei lähe yhtään vahvistumaan.. On koko ajan sellaista puoliplussaa.. Ja kp 14 (15) jo menossa.. Yleensä lähtee ennen ovisplussaa pari päivää ennen vahvistumaan mut nyt ei mitään. Taitaa tulla megapitkä kierto :(
 
Nyt varmaan jo uskaltaa onnitella NeIHM ; ) ja paaaljon vaavaliimaa mukkaan. Mullinmallilla on kyllä jännä tuo viivojen vaihtelu. Jospa nyt kuitenki. Pidän peukkuja myös.

Omanapa --> vatuttaa. Ovis oli jo vissiin tuloillaan viivat vahveni ja nyt tästä aamusta ei mitään. Villiveikkaus et täst kierrosta ole mitään mahkuja.
 
Spukalla näen ohuemman haalean viivan, mut minusta se myös punertaa. :)

Lillilotalla on kans viiva, mut kuva on jotenkin tumma enkä saa väristä selvää.

Hiukka jännittää mennä kohta testaamaan. Menkkajomot on, mut vuoto on normaalia niukempaa nyt. Oon koko ajan oottanut koska holisee kunnolla veret, mut ei vielä.

Jos mulla olis valemenkat, olis kai viiva jo vahvempi ja tasaiseen vahvistunut. Jos olis kiinnittymisvuotoa niin mitä oli haamut esim neljä päivää sitten? Jos ois ollut kaks joista toinen tulee nyt veke ja hcg nousis äkillisen nousun ja laskun jälkeen uudelleen, vois olla mahdollista tai kohdunulkoinen, kun siinähän viiva saattaa vahvistua hitaasti ja menkatkin tulee.
Jos olis varhainen keskenmeno, luulis viivan sitte jo pysyneen pois kerran hävittyään. Eihän näin varhaisessa vaiheessa mitään raskausmateriaalia voi jäädä? Eikös se oo kunnon kiinnittymisen jälkeen?
Tässäpä ajatuksia joita pyörittelen. Niin, tai päivän testi oli susi. Se selviää iltatestistä kohta. :D

NelHMin puolesta niiiiin iloinen! <3
 
Nelhm hienoja viivasia..
Testeistä sen verran,huomannu oon ettei ne mainitut perhosen herkät ole käytössä niin hyviä,mulla vissiin??saman tyylisiä suolia pussi kaupalla niin ovis kuin r testejäkin. Ai vatuttaako ko testit..
 
Molly Kyllä siellä näkyy selkeästi pinkkiä viivaa! Voi ihanuus. Nyt vahvistumista sille!

Dark76 Jännä testi taas. Höh! Mitä tikkuja ne on?

Rfsu Kuulkaa se on ihan eri testi mitä vielä viime vkolla mulla oli :O. Se foliopussi uus ja koko tikku ihan uus, väri ssma punainen. Viivat ohuemmat ja tumman punaset/lilat. Se minun viivanen alkoi tulemaan siihen heti. Jotenki veikkaisin että toi ei tee niitä temppuja mitä vanha rfsu. . Luulenpa että on niin paljon reklamoitu niin joutuneet kehittelee iha uuden liuskan. Ja perhoset ihan p*skoja. Ei noi r testit mullakaan toimi. Ei voi kuus muuta testiä olla väärässä. . 6 positiivista ja perhosella kirkas nega (samasta pissasta uitettu ku pari muuta).
 
Suski Kiitos, kiitos kaikille. En mie uskalla vielä tulla. Kävin kyyläämässä jo mut katsotaan viikonloppuna jos olen edelleen raskaana ja tulis ees se rv4 täyteen :D.
Pysytäänhän astialla.. ja anteeksi omanapailu. Mut selasin ja poistin miljoon tikun kuvaa kännyltä äsken.. 24.6 oon alkanut saamaan haamua :O. Ovis vahvalla plussalla 20-24.6 (sit loppu testit).. oli kyl 19.6 jo tasavahvaa melkeestä. Edelleenkään ei mene kaaliin että dpo10 saan selvän plussan. Mut näköjään se mahdollista.. jos vaa tyyppi pysyy kyydissä niin rv7 tienoille varaan varhaisultran ja sit vasta neuvolaan soittoa.

Mullinmallin iltatikkua odotellessa täälläkin. . Ja peukut pystyssä!!
 
Taustalta taas huutelen.. Onnea nelHM, lupaavalta vaikuttaa. Kiinnostuneena kyselen, ootko seuranna nyt kn:n tilannetta? Ja myös kiinnostaa miten teillä oli lemmiskelyä oviksen aikaan? Jos sais itelle jotain vinnkejä seuraavaan kiertoon :)
 
Hemmi, kiitos ja Hih ^ no täältä pesee :D. Sillo ku ovis+ supervahva ja r-testissä kirkkaan punainen viiva ja illasta törkeä kipukihtaus, tapahtui irtoaminen. Kellistin ukon kesken sitä kipua-nappiajoitus? Ekan ovisplussan sain jo edellispäivänä ja sillo puuhailtii paristi. Kohdunsuu oviksen aikaan melko takana ja auki. Sit se jäi sinne taakse ja vetäytyi. Ollu sellanen pieni ja kova siellä perukoilla. Ja mikä ollu aina mulla alkuraskaudessa, kohdunsuu iha paksun valkkarin peitossa, nytkin. Mä kyllä luulen että mulla asiaan vaikutti se että ovuloin normiaikaan nyt ekan kerran ku menkat alko synnytyksen jälkeen. Puoli vuotta ovis vasta kp19-21 ja nyt kp15. Toivottavasti teillä tärppää. Yksilöllistähän tää kaikki on mut jos nyt jotain apua ois =)
 
Kääk ! Ihanaa nelHM !! menin jotenki ihan sekaisin noista sun laittamista kuvista. Ihanaa! Joten saastuttele rauhassa, ihana ihailla kuvasia! :) haamuplussakuvat antaa toivoa itselle uuteen yritykseen. :) yritän tulla perässä ! :p
(ps. nyt ois hilloviikko ohitte! jihuu!) :D
Haamuja näen muillakin!
 

Yhteistyössä