Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Omg. Täällähän haamuilee koko ketju:D näen kaikilla jotain, suskilla ja mullinmallilla selvästi, sitkeälläsissillä, nelHM.llä ja mollylla kans jotain.. kumpa kaikki sais aamulla just sen tuloksen kun haluaakin <3

Mulla aamuks PC.n puikko, ihan uus tuttavuus ja niin toivon, ettei tarvis aamulla arpoa.
 
Lillitykselle kovasti onnea komeasta plussasta! :heart:
Ihania haamuja & todella selkeitäkin haamuja monella ! Toivon kovasti vahvistumisia niille. (aamukuvia odottelen..) ;)
Itse tulen sit perästä kunhan menkat on ohitettu ja alan tikuttelemaan ovista! V*tuttaa, mutta yritän jotain positiivista etsiä tästäkin kierrosta .. ja hymyssä suin sitten uuteen kiertoon.?
 
  • Tykkää
Reactions: Lillitys
Ihanaa kun näette!! Voi jumpe.. pikkasen toi jo nostattaa toiveita mut kirkuva pitää tulla että uskon. Outoja on nää tissihommat ku fuskaa.. ja josntuo nyt tuosta vahvistuu nii mikähän dpo? Koska pakko olla sieltä heti menkkojen jälkeen.. kp6-9 oli niitä ovis tuntemuksia ja ne haamut r testeissä. . Ja melkee tasavahvaa rfsu ovistestissä.. sit noi jussin olot ollu kiinnittymistä? Ääh en tiiä. Liian aikasta. Aamulla tietty planko tikku ja tiputaan.
 
Mä olen kovin hämmentyny. Luulin että RFSUn testit olis aina samanlaisia. Vaan eivätpä ole! Tähän asti tikun paketissa on lukenut vaan HCG Pregnancy Test. Vaan nytpä lukikin One Step Urine Pregnancy Test strip. Itse tikku myös erilainen.
 
20140627 064911
Ei nyt oikein vakuuta tää homma :(. Wondfon puikko ja ihan onneton rääpäle tuo hailura. Tarvii koittaa myöhemmin uudestaan. Mutta eilen oli kyllä pc:ssä niin selvä pinkki viiva.. kunpa ois ollu samoja testejä aamuksi. Nyt harmittaa. Kauheet jomotuksetkin alamahalla että auts! :(
 
Eipä vakuuta täälläkään, olin ensin vähän ilahtunut ku tikkuun ei tullu mitään, wuhuu! Testi johon ei tule viivanpaikkaa.. no mitä vielä, avasin sen enkä tosiaan edes tajua mihin kohtaan se viiva kuuluis tulla.. Osaako joku nyt vähän avata tätä puikkomaailmaa? Ku mielikuvituksella mä taas näen viivaa.

Kyllä mä nelHM sulla siellä viivaa näen, joisko jopa väriä.. toivon.

20140627 100608

Taisin toisesta kuvasta löytää sen paikan mihin se viivan pitäis tulla, näin siis varmaan vaan värikertymää.. kyllä liuskat on kivempia, vaikka tulos onkin aina väärä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä