Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Täällä menossa kp 30/27-28.. Raskaus oireita on vaikka millä mitalla, tosin jotku voi olla aivan oman vilkkaan mielikuvituksen tuotettakin :(
-Vessassa pitää käydä 1,5-2h välein
-Vatsassa paineen tunnetta ja repäisykipuja
-Kokoajan kamala väsy
-Lämmöt koholla ja vähän tukkoinen olo
-Maha turvoksissa
-Rinnat vähän aristavat
-Vatsassa/kylissä näkyvillä verisuonia (?) liekkö mikään raskaus oire
-Huimaaminen, näkö menee monta kertaa päivässä

Maanantaina kp 34/27-28 ajattelin testailla, jos kuukautisia ei vielä silloinkaan näy!
 
Samhe ihailtavaa itsekuria jos et ole yhtään testiä vielä tehnyt!

Ite en ole lämpöjä tässä kierrossa mittaillu mut suurinpiirtein tiedän mitä ne millonkin on.. mittasin just niin 36.8 kainalosta. Mulle tosi korke lämpö kainalosta mitattuna. Väsyttää iha törkeenä, rinnat tuntuu täyteäisiltä ja naamassa finni (mulla ei ole oikeestaanikinä finnejä, viimeks oli kkuopusta odottaessa). Mahan erinäisiä jomotuksi on edelleen. . Valkkaria tulee ja alapää turpeinen. Kaikkihan voi olla feikkiä ja menkat taas alkaa mut onpahan nyt kuiteskin tollasia. Mä niin haluisin kaksi punaista viivaa!!

Mullinmallin testiä mm . odottelen ;).
 
Suski Niin kurkkii =)

Näkeeks kukaan niissä mun testeiSä mitään?! Kaipaisin kans mielipiteitä =). Mun mielestä se wondfo on aamusesta himpan selkeempi. Ja jotak pc:ssäkin miusta on.. näkyy kyl vasta testiajan jälkeen paremmin. Silmät ristissä hiton tikkuloiden kaa tiiraa täällä..
 
Viimeksi muokattu:
Yllättynyt oon itsekki ku en vielä oo testannu, mutta pelkään niin sitä negaa. :( ainiin lisäks unohtu mainita kans tuo finnien tulo, joita ei yleensä ole. Sekä tukka rasvottuu toodella nopeasti. Testaan vasta sitten kun plussa on ns." Varma" :D niin paljon nuita negoja jo nähnyt..

Suskilla haamu pilkistää! :)
 
Koska mulla on nyt läjäpäin noita tikkuja ja tää testailu on lähtenyt lapasesta niin kusinpa vielä sellaisenkin että pissa oli rakossa vaan tunnin ja oli ihan väritöntä! :D Silti tuli haamu ja alan nyt olla siinä uskossa, et raskautunut olen, mutta onko kemiallinen vai ei niin sitä ei sit tiedä kun tosiaan nyt kp 18 ja dpo9 jos ovistuntemusten mukaan meen. Mulla lyhyen kierron vuoksi aina aikaisin ovulaatio ja siksi jännittää, et onko limakalvo riittävän paksu alkion tarrata siihen kiinni. :( Laitan koht nyt sitten tästäkin kuvia. :D
 
Mullinmalli Pinkki leveä haamu! Mä niin sanon että oot raskaana!

Molly Joo, vikassa iha selvä viiva on.

Omanapapikapäivitys Siis mun tissit seuloo taas. Ei hyvää päivää! Vaalea paita päällä, tullu liiveistä ja kahdesta paidasta läpi. Tosi nättiä hei :O. Tää ei ole normaalia yhtään! Huhtikuussa lopetin imetyksen eikä kertaakaan sen jälkeen ole tullu tippaakaan enää.
 

Yhteistyössä