Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Nonii mie sain viivanpaikan :headwall: en nähny vieläkää onko väriä, mutta sentää viivanpaikka wuhuu :D mulla siis wondof ja one stepit (olikos ne nyt vauvalan) r-testit käytössä. Ens viikolle tilasin aconin (innovacon) ja testitukusta parit ("sadat") liuskat :LOL: päiväpissasta uudestaan ja ehdottomasti iltapissa :rolleyes:
Huomenna tuleeki vähemmän testattua kun tulee vieraita ja meinattii grillikausi avata :)

Mulla on kans vauvalan erittäin herkkiä one steppejä.. ei ole ennen olmut. Ja joka kerta tulee mun mielestä joku viivanpaikka mitä ei oikein saa kuvaan ku ei kait siinä sit väriä ole. Mä haluun ne kaks oikeeta viivaa kiitos!

Mymosa Jos sä just sillo ovuloit ku oli ne labrat!? Ihan mahdollista. Josoa hei kuitenkaan ne menkat ei alkas.

Myrtti, mulla ei tuosta testistä ole kokemusta mutta itsellä pc ja digi näyttivät selkeää plussaa dpo11 päivällä ja illalla - dpo12 aamulla dipattu apteekin oma kaapin pohjalta oli todella haalea! Kyllä tuo plussa on, jospa sullakin aamupissat on vähemmän tujut :D Onnea vielä, älä huoli!

Ankka & Bebe 12+2

Testattu nega Davidilla ja PC:lllä. Tuo edellinen "haamu" oli siis joku vikatesti, nelHM oli oikeassa värin lehahtamisesta. :(

Myrtti, mutta pc on oikeasti tosi herkkä testi, mulle tuli haalea haamu kemiallisesta ja samana päivänä otetussa verikokeessa hcg oli 8. Ootko ihan varma ovulaation ajankohdasta? :)

Piti minunki pc:n r testi ja ovistesti tehdä vaikka mulla päiväpissa ei ole hyvä. Mut tässäpä näitä

Testiajalla

Kuivahtaneena

Ei oikein ehtiny kuvailee kun kauhee kiire juhliin ja tässä autossa auringonvalossa nyt ees nää valkata.. plääh. Pamahtas se kirkuva pinkki sieltä ni loppus tiirailu :D. Mut tätä siihen asti..

Viimeksi muokattu:
Piuu, viivan paikan erotan, mutta en valitettavasti väriä. Sullahan taisi kuitenkin olla vielä suhteellisen vähän aikaa oviksesta.... Mullakaan ei näkynyt ainakaan eilen mitään dpo 10. Toivotaan, että niitä haamuja alkaisi pian näkymään! :)

Tein PC:n päiväseltään ja se oli yhtä vahva kun eilenkin.
Drontti, siis nyt kun nois testeis jotain on, niin aika tosi varma koska ei sen jälkeen oo touhuttu, kun mä ollu ihan väsy muutosta :D (siks tää tuntuukin niin epätodelliselta, et kertalaakista) Et dpo21 olis mun laskujen mukaan. Kyl mä ens viikol jo varmaan koklaan sen digin :D

• Tykkää
Reactions: piuu

Yhteistyössä