Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mymosa ihan ku näkyis haaleesti vaaleenpunasta, hmm..kännykältä selailen ja ruutu täynnä sormenjälkiä niin vaikee nähä :D piuulla en oikeen nää mitään mut se voi olla myös tästä ruudusta johtuvaa ja mun hajataitosta :D
Muoks jaa juu nyt vasta huomasin piuu noi sun dpo:t, ei ihme jos ei vielä näy :)
 
Viimeksi muokattu:
Voinko oikeesti kuitenki ovuloida vaan uudestaan kaikkine muide oloineni? En nyt osaa päättää tätä tilannettani :D. Enkä pölö jaksa odottaakkaan vaikka ei kyl ole muita mahiksis :D. Mut kohdunsuu iha auki ja pehmee, eilen vielä kova ja takana. Whaaaat!? Tollanen se oli sillo viime viikollakin :O. Olen toki miettinyt supersimppojen mahdollisuutta ja nopeaa kiinnittymistä. . Että jos nää ois sitä? Kolmannen raskaus alkoi juuri näin. Nöiden oviststien piti antaa selvyys!? (Ainiin.. ois vissii pitäny lopettaa tikuttaminen ekanplussaan :D )

Molly Jos sä oot tuplia tai triploja :D! Mut kyllähän toisilla nousee hormoni nopeesti. Ihanaa. Onnea!!

Toivottavasti perässä tullaan! Oiskii taas useampi tulija samoja aikoja <3
 
Viimeksi muokattu:
noi frsu:n testit on niin hanurista:headwall: kun tein sellasen siihe tuli testiajalla punanen toinen vaalea viiva, mutta kun aika meni umpeen sekin hävis:ashamed:
Kumpa huomenna tulisi tilaamani testit, pääsis uittelemaan urakalla :whistle:
 
Mullinmalli;
Itse en ole mittaillut ruumiinlämpöäni. Olen vaan "kuunnellut" itseäni milloin ovis tulee. Vasemmalle munasarjojen kohdalle viiltää kovasti, ja "kananmunalimaa" tulee!
Viime oviksen bongaamiseen käytin ekan kerran testejä, ja sain sen tikkuun näkymään Kp19 (minulla on pitkä kuukautiskierto)..
 
No voi perse Haikara..jospa ne oiski valemenkat..? Tai sit jos on ihan menkat nii ainakin kiinnittymisen yritystä siel on ollut ja siitä tietää et ainaki jollain tapaa kroppa toimii. Tälleen mä oon aatellu et jos meneeki kesken ennen ku ehtii alkaakaan kunnolla...:/ :)
 
-Molly- ; toivoa on aina! :)

..Positiivisesti jos yritän ajatella, niin ihanaa on nyt tieto siitä, että kierto on lyhenemään päin. (pillereiden lopetuksen jälkeen(20.10.-13) kierto on ollut 45-50 päivää, viime kierto pomppasi 56 päivään). Joten nyt sitten päästään yrittämään ahkerammin, kun kiertokin lyhenee(?) ;)
 

Yhteistyössä