Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos tulkinnoista :flower: Olipa iloinen yllätys, että Mullinmalli oot kaivanut mun viivan pintaan!!

Toivo elää viivoista riippumatta, ei toivo viivoja katso yms :D

Tänä aamuna tuohon samaan testiin en saanut minkäänlaista hailuraa, että se ei taida olla hyvä merkki. Ja on kp 29/26-27

Näkyykö noissa missään MITÄÄN????? Ihan kuin ois aikaisempinakin päivinä ollu paremmat




muoks. itse epäilen, että tuossa ensimmäisessä ois jotain mut suorassa valossa sitä ei kyl näe :attn:
 
Viimeksi muokattu:
^ Minä en näe noissa mitään :-/

Jatkan vielä näillä ovis ajankohta mietinnöilläni;
Tässä tikut kolmelta päivältä.
Ovistestit huhtikuu14 - Aijaa.com
Nuo on kaikki kuivia, ja märkinä kp16 viivat oli tummempia kuin tuossa kuvassa (oletettavasti oli siis plussa).
Tänään (kp18) on vatsajuilinnat ja limat vähentyneet, ja tikussa enään olematon haamu. Onkohan ovis tapahtunut kp17 vai 18? (Sillä tiedolla nyt ei ole niin suurta merkitystä, kunhan pähkäilen ja tutkiskelen tuntemuksiani) :)

Muoks. Tässä vielä tuo kp16 päivän kuva märkänä
Ovistesti kp16 - Aijaa.com
(ja ilta oli saman vahvuinen)
 
Viimeksi muokattu:


Kp16 ja dpo -1. Wuhuuuuuuuu! Sainpas sen kunnon plusssn ja olotkin sen mukaiset. Laitoin nyt vertailuks tohon ton pc:nbja perhosen tikun ja kuten muutkin todenneet niin ei se näytä edes ovisplussaa. Pc testiin tuli tuo testiviiva ihan tummana jo ennen kontrollia.. ku tuo onneton ei saa ton kummempaa samasta pissasta dipattuna. Oviksesta.. se huippu voi olla tosi nopee. Tein nimitttäin aamulla puol ysin aikaan jabpc:ssä niin hailura viiva ettei koskaan ja äsken dippasin ku alapää alko yhtäkkiä kostumaan ja turpoo ni katos, niin tuli komea plussa!! Olen niin onnellinen että se nyt tuli ihan kunnollinen viiva ni osaa varmaksi laskea dpo:t ja suht normissa pysyy kiertokin ku vasta kp16.

Ruusutraha Ylimmössä nöen viivasen.
Mullinmalli jotain hentoa on.. mut onks väriä?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tanya85
^ ai.. enhän mä katellu :D

Se perhosen ovistesti mistä laitoin kuvan ni testiajan pöötteeksi eli 10min kohdalla kummiskin lähes tasavahvaksi tummu. Niissä vaan tosi haaleet viivat, ihan se kontrolli. Se ei tosiaan ole antanu mitään viivaa aiemmin.. ja kun niitä on läjä ni kusan huvikseen 3h pidätyksellä uuden niin hyvä että viivaa taas tuli. Eli tosi nopee mulla tuo lh huippu. Onneksi tein sillo päivällä testin =). Toukokuun alussa taas kauhee kusitikkuralli :D
 
Vuoto alkoi 16.4. ja eilisen iltapäivän jälkeen ei ole enää tullut. Mulla kestää menkat yleensä 6-7päivää. Pohdin, että tekisinkö sitten vielä yhden testin.. Sen vuoksi en nyt kauppaan jaksa lähteä, mutta voisin jossain kohtaa koittaa.

Tai mietin nyt lähinnä sitä, et onko sattumaa, että selvässä haamuplussakierrossa noi kuukautiset kestää kuuden päivän sijasta kaksi. :eek: Mulla on viimeksi tollasia haamuja tullut silloin ku olin raskaana. Toisaalta, mun viiva kyllä sitten haaleni pois. Ei kai se voi yhtäkkiä uudelleenkaan tulla..?
 
Viimeksi muokattu:
Heilanga Hieno ovis+ =)
Mymosa Koita rentoutua. Ymmärrän kyllä että asia pyörii mielessä mut harmittaa vaa jälkikäteen jos et relaa =) <3
Mullinmalli Tee ihmeessä testi vielä. Oudon lyhyt vuoto :O

Täällä dpo0. Nyt ollut jotenki rento olo tän yrityksen suhteen. Vaikka mä noita tikkuja uitan niin silti ei ole sellasia paineita olla esim.peittoja heiluttaa jatkuvasti. Rennosti sen suhteen nyt menny. Ovisplussasta onnellinen kuitenkin että tietää kierron pituuden. Sen ressaaminen on rasittavaa. Nyt ne alkaa vapun jälkeen tai ei. Enää ei auta ressata sitä. Toivon tietty että ei ala.
 
Anteeksi nyt tämä kuvasaaste vaivaisesta ovistestistä, mut ku mä oon vaaan niiiiiiin onnellinen, kun bongasin oikein kunnon oviksen ilman pistoksia. :)
neIHM Me sit piinaillaankin samoihin aikoihin. :)

Tässä vielä kuva aamuntestistä ja nyt päivällä tehdystä.
[/URL][/IMG]

Nyt ku se mies vaan tulis kotiin niin päästäis talletuksiin. :D
 
mymosa
Mä olen tällanen murehtija.. Toki ollaan nautittukin tästä, käytiin kaupoilla ja vuokraa leffa herkkuineen ja kohta hyvää ruokaa.

Mutta toisaalta, enhän mä tikuttanut ovista km-kierrossakaan, joten kaikki on mahdollista.

Tietääkö muuten kukaan.. miten erottaa miehen tuotos omasta? Löysin netistä vallan "hienon" sivun tosta ovislimasta ym.. ja siinä oli miten kokeilla limoja ja minähän heti päätin. Sellasta hyvin venyvää sekä kokkaremaista kirkasta limaa tuli sormiin.. mahaa on nippaillut samalain kuin menkkojen alussa, mutta lievemmin ja polvikipua ei ole (mitä aina menkkojen alla).. Mietin vaan, että oisko ovisyritystä kuitenkin vasta nyt.. Ja ei oo sitä testiäkään enää.. Ja se pahin juiliminen ja nivuskipu on lieventynyt???

Ovislimoista juttua ja kuvaa
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oon kyl ihan sitä mieltä että niissä aiemmin postaamissani testeissä oli jotain vikaa, mut voiko olla mahdollista että kolme tikkua seitsemästä ois sattunut epäkuntoista? Oon tikuttanu nyt uusilla perhosella sekä 25 että 10, eikä niihen ole tullu mitään? Oon tikutellu ovista vaan iltaisin, mut on nyt eilen ja sit viimeviikolta ollu menkkamaista kipua, mut menny ohi... Vaaleenpunertavaa valkkarii ollu kans mut nyt ei mitää! Turvottaa vaan ja voisin nukkua kellon ympäri. Oon ihan sekasin että mitä tää on. Lynestrenoli lääkitys lopetettu 16pv sitten.
 
Mymosa Mäkin näen ihan pinkkinä vielä todella hentoa testiviivan kohdalla. Oisko sulla voinut olla ovis aiemmin?
Mulla ollu kans tosi outo tää kierto.. lämpöjä viitti ees mittailla ku ihan ihmeellisiä lukemisa tulee. Ja tuo lh huippu oli tosi lyhyt.. mut eikö plussa ollut ihan selkeä? Juilii vasemmalle että oikealle.. irtooko molemmilta puolilta? Tosin luulin eilen jo illasta oviksen tapahtuneen kun aikalailla juili ja koski.. Enimmät limat oli torstaina ja eilen turpos tuo alakerta ja samalla tuli jotai settiä.. tänää jo suht kuivaa ollu. Mä ajatteli että jos vaa vois olla ja ootella ne menkat alkaviksi vapun jälkeen.. jos ei ala ni ois kyl hitokseen hienoa!

Noista perhosen ovistesteistä.. niihin ei tule siis mitään viivaa. . Ainut viiva joka ei edes ihan tasavahva niin tuli sen pc:llä saadun plussan kaa samaan aikaan. Ja ne viivat on sellasia harmahtavia eikä punasia. Onkohan ne iha susia kaikki? Niitä aletikkuja siis mulla enkä varmasti osta enää niitä ikinä. Kauheen kolhusiakin ovat ja monttusia :O

Mä oon täällä kuopuksen kas kaksin. . Nukkuu pieni jo ja mulla tylsää.. roikun täällä siis keskenäni :D
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Mulla oli sillon kp8 se limaklöntti, sitten kp15 se vahva viiva ovistestissä.. muuta en osaa sanoa..

Ihan outoa täälläkin.. nyt pakottaa vasemmalle puolelle.. Ei samalaisia kipuja kun oikealle, mutta hetkittäin jotain..

Mene ja tiedä mitä tuolla tapahtuu.
 

Yhteistyössä