Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Hui kun meni ihan kylmät väreet tuosta Annikaeveliinan kommentista "raskaana sie oot". :heart: Mä en ole vielä asiasta edes miehelle sanonut, kun ajattelin näyttää testin vasta sitten, kun se on ihan selkeä. Ihanaa, kun tekin näätte väriä!!

Myrtti mä en tiedä millä perusteella lääkärit tuota keltarauhashormonia määrää, mutta luulisi että ne sitä suostuisi määräämään, jos ja kun keskenmenoja taustalla ja jos sä itse sitä toivot. :hug:

Annikaeveliina kyllä mä edelleen sulla jotain viivaa näen, mutta en näe tällä koneella onko niissä väriä?
 

Taas kuvasaastetta. Taidan olla himotestaajien himotestaaja :D tein kaks sen takia,kun tuo alempi eli eka minkä tein,on kolhuilla, ni ajattelin että pakko tehdä myös ehjä.. ja kyllä niihinkin vaan jotain tulee! Kuvat taas ei kunniaa tee,harmi ku vieläkin niin haaleita..
 
Myrtti olen pahoillani :( :hug:

annikaeveliinalla näen väriä tuossa viimeisessä vähän, muuten ei mun silmiin osunut, toivottavasti vahvistuu :)

amoralle myös vahvistumista, vaikuttaa lupaavalta :) !


mä luulen että mulla oli kiinnittymisyritys tai kemiallinen tai miksi niitä sanotaan? kun olen katsonut noita testejä, joihin sain vaaleanpunaiset haamut, niin ne on ihan erilaiset kuin muutoin tulleet viivanpaikat, sellaiset selvärajaiset, hennon punaiset ja viivan muotoiset. vaikka väliäkö sillä kun vuoto jo meneillään.
 

Yks vielä,heh. Kuivumassa. Alempi jo kuiva, sillonhan niihin ei oikein mitään jää jäljelle. Kontrastia on tähän vähän lisätty,kun oli niin vaalee koko kuva. Nyt lopetan tän kuvienlaiton taas :D myrtti,kannattaa kyl lääkäriltä pyytää.. jos noin monta km:ää,ni luulis saavan!
 
Annikaeveliinan testeissä en kyllä näe viivanpaikkaa kummempaa. :( Minulle rfsu on antanut melkeinpä aina ihan vastaavan ja näky on ollut siinä jo aivan testiajan alussa. Toivottavasti kuitenkin tulis sitte jo kunnon viivasta sulle! <3

Amora taitaa olla raskaana. Selvä haamu jo ja edellistä vahvempi niinku kuuluukin. :)
 
Viimeksi muokattu:
Ei kai viivanpaikkaan pitäis väriä tulla? Mutta tiiä häntä, edelleen toivoisin sitä vahvistumista. Mulla rfsu ei ikinä oo testiajan alussa antanu mitään,nyt kuitenki kaikki rfsut mitä oon tehny ni on tullu paksu viiva heti alussa,missä väriä:) mutta ei oikein vahvistu.. liekö joku kemiallinen sit esimerkiks,tosin luulis testienkin alkavan sit haalistua.. tää venailu on ihan pyllystä! :(
 
Myrtti Jos sulle jää jotenkin epävarma olo vuodon jälkeen tai on kipuja vielä, niin ite kävisin silloin lääkärissä tarkistuttaa että kohtu on tyhjentynyt kunnolla. Lämmönnousua kannattaa myös tarkkailla sekä pahanhajuista vuotoa jos tulee.. ettei tulehdusta vain tee. Ehkä raskaustesti vuodon loputtua tai pari päivää sen jälkeen. Tai näin mä aattelen mitä vois kotona itse huomioida ja tehdä. Sit vaa ovista juu tikuttelee =). Jaksamista. Surut pitää surra ja se ottaa aikansa. Menetys on tapahtunut, oispa sit mikä vaihe raskaudesta tahansa menossa. Halitus sulle <3
 
Mä voisin kyl vaik huomen soittaa lekuriin ja köyn näytil jo, et onko tyhjä. Yks km oli sillai et edellisenä päivänä alko kivut ja vuoto ja seuraavana päivänä kun kävin naistentaudeil, niin kohtu oli jo tyhjä vaikka veri vuoto jatkui vielä tovin. Mut sais sit itelleen mielen rauhan ja ettei sit tikuta ovis testeil tän raskaus hormooneja.
Jitenkin on vaan nyt niin tyhjä olo, että haluis mahdollisimman pian uuden alkuun...vaikka pelko tulee olee seuraavas hirmuinen :/
 
Annikaeveliina, sehän on hyvä, jos itse näet väriä niissä. Sitten siellä voi jotain tapahtuakin. :)

Mulla noi rfsut on antanut ihan pissaamisesta lähtien niitä haamuja, on kyl kurja testi. Tuossa kuvassa näkyy sellainen valkea viivanpaikka, jonka oikeassa reunassa on ohuempi tummempi viiva, joka kai aina siihen tulee. Tai siis mun näytöllä näen sellaisen ja aika hyvin tänne erottuisi se.

Toivoa kuitenkin on, kun erotat niissä väriä ja päivät on niin pienet vielä. :) Tosi haaleita viivoja on vaikee saada kuviin, itsekin sen todennut, vaikka paljaalla silmällä olen ihan varppina sellaisia nähny. :)
 
Mulla on jo kp 42 mut veikkaan et ovis on ollu myöhempään.. joo toi kuva on itseasiassa vähän hassusti,ku nehän antaa just tommosen ohkasen viivan jossaki kohtaa,mutta siis noihin tullu kokopaksu.. harmi ku puhelimen kuvissa se viel näkyy kokonaan,mutta aijaan jälkeen ei :D tein nyt täs päivälläkin perhosen,ja se anto taas viivaa. Nyt pn peräkkäin tullut jo neljään perhoseen viiva.. mut en silti usko mitään ennenku saan selvän viivan :D (jos saan :) )
 
kp15 ja niin mahtava ovis päällä kuin olla voi :D eli dpo 0 tänään, en siis tikuta ovis niin ei tuu ressiä.. mii häpii :LOL: onneks miehen kanssa puuhailtiin aamupäivästä sitten kun sanoin "tulenko mie pyhällä hengellä raskaaksi" :kieh:
 
Myrtti pahoittelut! Olen kuullut että spontaanin km:n jälkeen tai lääkkeellisen tyjennyksen jälkeen voi heti yrittää uudestaan. Kaavinnan jälkeen suositellaan odottamaan yksi kierto koska kohdun limakalvo olisi kai jotenkin ohuempi?

Miten Nelhm? Löytyikö ovis?

Täällä tämmöistä etenemistä tänään. :)
 
Viimeksi muokattu:
Naksu, okei. Nii mä ajattelinkin et kun on spontaani niin ei ole kohtu niin kovilla kun jos kaavinta olis. Ja kyl näyttäs siltä et tyhjä on. Hyytymiä ei ole tullut ja vuotokin helpottanut.

Katotaan nyt miten käy, jos yritetään heti tikuttaa ovis ja yrittää.

Ja ihanata Naksu <3
 
HooKoo Onnea oviksesta =)

NaksuP Niin ihanaa <3

Mulla nyt kp14 ja ovistesti oli lähes tasavahva tänään. Ekat kunnon kanamunalimat tulleet ja nyt illasta ollu vasta ekaa kertaa nippailuja mahassa. .toiveet siis huomenna jo plussaan. Ainakin tuo perhonen vahvistuu tosi tasaseen.. ei tule heittoa suuntaan eikö toiseen.. pitäisin sitä hyvänä merkkinä, vai kuis? Mä en ressaile kans yhtään. Miehelle en kerro mitään ovisplussia ja tmv. Jotenkin ei vaan nyt jaksa. Ekaa kertaa rauhallinen ja hyväksyvä olo että ei se nytkään mahdollisesti tärppää ja se ok.
 
Myrtti No ei siinä muuta ku menkat sit alkoi. Siinä loppuajalla sain kyllä ihan useammalla testillä selviä haamuviivoja.. menkat oli päivän pidemmät normia. Mä luulen että kemiallinen oli. Oli oireitakin. Tässä kierrossa ei ole omlut mitään vastaavaa oloissa eikä testeissä. En tiiä, mikä lie oli?? Ei normia kuitenkaan.
 
Myrtti, mee ihmeessä näytille! *halaus*
NaksuP, Ihanaa, Onnea!!:) Ehkä mäkin tuon digin vielä joku päivä teen. Perästä tullaan ;)
Tsemppiä ja onnea ovistelijoille!

Iiiiik, tänään dpo 12 ja testi(t) näytti jo..no ihanalle <3 Edelleen Pregcheck näyttää viivan herkkää testiä paremmin. Tän perusteella mä voisinkin suositella jättämään noi herkät testit ostamatta.
Meitsi taitaa olla ihan oikeasti raskaana!!! <3 (ainakin kunnes toisin todistetaan)
Menkkojen pitäisi alkaa vasta ylihuomenna, joten vielä teen testit ainakin sinne asti.



Testit on kuvattu tod.näk. 5min sisään, kun mä jouduin ampiaisepisodiin sillä samalla sekunnilla, kun mun piti katsoa puhelimesta "lähtöaika". Ampiainen oli hervottoman kokoinen, mutta lentelee onneksi nyt jo tuolla pihalla taas. Testejä ehdin siis tarkastella vasta tän pelastusoperaation jälkeen. :D
 

Yhteistyössä