Kiitos
Mua voi tosiaan onnitella sitten, kun testiviiva räiskyy kirkkaanpunaisena! Pienet dpot mulla on vasta meneillään, joten tiedostan kyllä senkin, että mitä vain voi vielä tapahtua ja viiva vielä kadota. Haha, eihän tossa ekassa kuvassa oikein edes mitään nää
Mut kyllä siihen ilmaantu ihan oikeaa viivaa ja toi on otettu n. 2-3min kohdalla. Toivotaan, että huomenna näkyisi jo paremmin, eikä testi(t) ollut susi.
nelHM se sun perhosen viiva oli kyllä ihan selkeä haamu, joten kyllähän ne siellä perhosella naurais katketakseen tosta mun "haamusta". Mut toi pc kyllä nostatti mun toiveita nyt paljon, ja toki sekin, että tänään on ollut ilmassa ihan tosi selkeetä pahoinvointiakin jo, kun en ollut syönyt hyvin! (on melkosen kiirus päivä taas meneillään).
Annikaeveliina sulla on kyllä outo tilanne nyt. Mene ihmeessä lääkäriin ja pyydä se verikoe. Toivottavasti kivut hellittää! Jotenkin hassua, että mäkin tilasin ekaa kertaa elämässäni noita "herkkiä" testejä ja sitten perus pc näyttääkin viivan herkemmin. :O