Huomenta, täällä nelosta haaveileva mamma liittyy himotestaajien ja piinailijoiden sekaan
Edelliset syntyneet 2009, 2011 ja 2013. Menkat oli 15.4 ja ovulaation piti olla 29.4 mutta olikin 1.5 kovien kipujen kanssa, miehen kans sit tuli sekstailtua 29.4 kun ei ovulaatiokipuja kuulunut ja myöskin ovulaation jälkeen. Ovulaation mukaan mulla olis pitäny menkat olla 17.4, nyt ovulaatiosta 15 päivää aikaa ja eilen illalla oli ihan hirveen huono olo että tupakilta ku tulin niin yökkäsin 3 kertaa peräkkäin ja oli aika lähellä ettei oksu lentäny (näin mulla tapahtui 2 muustakin lapsesta tupakoidessa). Seksi miehen kanssa eilen illalla sattu oikeaan puoleiseen alavatsaan että piti keskeyttää koko homma, tässä 5 päivää sitten mulla tuhrutti 2 päivää ja sitäkin tuli vain pyyhkiessä ja loppu seinään, olin ihan varma että menkat alkaa muttei alkanu, nännit tuntuu välillä kipeiltä myös ja tuntuu ku vessassa sais ravata normaalia useammin. Eilen tein illalla huvikseni testin kun oon tämmönen himotestaaja
Ja tänä aamuna tuli myös tehtyä, liitän kuvan tähän ja se kuva on aika huono kun valotus oli aika huonohko mutta sanokaapas näättekö kuvassa mitään
Ylempi testi tehty siis eilen illalla ja alempi tänään aamulla. Sunnuntaina ajattelin tehdä ihan Clearblue viikkonäytöllisen testin ettei menis kokoajan kauheena rahaa nuihin liuskatesteihin, saapa heti varmuuden paremmin Clearbluella
Kp 32/28
Kuva 1/1 albumista <span class="normal">testit</span>