Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tammitytön kuulumisia olen odotellu joka päivä ja nyt kyllä puristaa rintaa :( Olen niin pahoillani ja murheissani sun/teidän puolesta. Tuntuu nämä asiat joskus niin epäreilulta. Isot halit sulle! Ihan sanattomaksi vetää. :,(

Nyytikilläkin kurjia uutisia mutta onneks ei kai mikään maailmanloppu vaikka alkushokki siltä tuntuiskin. Hyvä että pääsette asioissa eteenpäin kuitenkin vaikka viivästyneemmin. Toivotaan että kystasi on harmittomia. Itsellä pcos ja kolme kertaa leikattu kystia ja hoidoilla saanu lapset. Kyllä säkin vielä omasi saat kunhan saat itsesi kuntoon. Tsempit.

Rokkimamma, josko sulla näky rtestissä dpo3 vielä lh-hormonia?! Mulla on ainaki joskus käyny noin.

Nyt on iloisia uutisia! :)

Soitin vakuutusyhtiöön ja sieltä korvataan mulle yksityisellä tulevat käynnit tähän asiaan liittyen. Sain soittopyynnön terveystalon gynelle ja hän soitti (oli tosi mukava nainen, eri gyne kuin eilen). Sanoi, että ne mitä munasarjoista löytyi ei ole todellakaan kystia! Ne on folliikkeleita joita kaikilla on mutta mulla varmaan nuoresta iästä johtuen niitä on paljon. Ovulaatiota ei tapahdu yhden mun syömän lääkkeen vuoksi ja siihen pitäisi saada joku hormonihoito. Sanoin, että voin tulla mielelläni terveystalolle siihen hormonihoitoon mutta tää gyne sanoi, että Fertinovalla (entinen in-tiimi?) on hormoniasioihin perehtyneitä lääkäreitä ja että siellä varmaan osataan paremmin viedä asiaa eteenpäin (ettei nykyinen lääkitys mene sekaisin hormonien vuoksi ja saatais ovis ja kierto taas kuntoon)

Soitin sinne Fertinovalle ja sain puolentoista viikon päähän tiistaille jo ajan!!

Jeeee oon niin onnellinen! En ymmärrä miksi se gyne puhui kokajan kystista vaikka ne ei todellakaan oo sellaisia! Ihanaaaaa huhh mikä helpotus! :) <3

Tammityttö :hug: tuntuu pahalta sun puolesta. :( Voimia ja toivottavasti vielä nyytin saatte!

Nyytikki oon seurannu sun kirjoituksia. Hienoa, että asiat järjesty näinkin hyvin ja pian. Tsemppiä! :)

Tsemppiä myös kaikille muille piinailijoille! oon käynyt säännöllisesti teittien tilanteita jännäämässä. :)

Geesa & piepi 11+0 ja ens tiistaina np-ultra

Täällä taas :) jännäpäivät menossa.
Sovelluksen mukaan ( lol :D ) ois ovis just niinku ollu menny eilen mut testin mukaan se ois ollu jo sunnuntaina :p aitaa on kyllä maalattu urakalla.

Ei muuta kuin jännäilee ... taitaa olla 1 pc:n testi kaapissa valmiina odottamassa ens viikkoa :)

Kiitos viesteistä, hyvällä mielin voi nyt viikonloppua viettää! En ymmärrä miksi piti sen gynen mua noin säikytellä, onneksi oli väärä hälytys nyt :)

Tammityttö huomasin vasta nyt viestisi, voi ei voimia ihan hirmuisesti :'( miten voi olla mahdollista..

Terveisiä vaan mökiltä :)
Ihan on menkkaoloja, tai jotain oloja ainakin. Ummettaa ja alamahassa jotain tuntemuksia, varsinkin munasarjojen seudulla jossain. Ihme vihlomisia ollut pitkin iltaa, alavatsa tuntuu myös jotenkin sellaiselle lämpimälle. Tai sellainen lämmön tunne koko ajan :D enteilee siis menkkoja :|

dpo6/dpo7

Näkeekö joku muukin haaleeta tänpäiväses ovistikus vt eilinen. Ja joo, en sit voinu olla pissimättä tikkuun :saint: voisko tarkottaa sitä toivottavaa? En viiti raskaustestiin viel pissii ko sen yhen kerran kun plussas oli talletuksist (oletettu ovisajankohta) 14pv ja viiva oli haalee. Se tietty meni keskenki enneko ehti kunnol alkaakaa.. : /

Täälä odotetaan malttamattomana että voisi ekan raskaustestin tehä. Ovis on tänään taikka ens viikon ke, mutta ovis oireit ollut tänään joten tänään se on! tsemppiä kaikille ja toivottavasti kaikki saa niitä plussia niihin testeihin.

IMN
Oudsi Ovistestien viivat heittelee niin paljon kierron aikana, etten ehkä hirveän paljon laittaisi toivoa niiden varaan raskaustestinä :) ite en oo ikinä täysin blankkoa ovistestiä saanutkaan..

).( Dpo3, nännit helvetillisem kipeät ja rinnat kutisee. Alamahalla toispuoleista repivää kipua aika ajoin. Ei sillä että oireita etsisin :whistle:

miss_piggy
Tammitytölle pahoittelut :(

Nyytikkii:hän sai hyviä uutisia :) Mullakin muistaakseni vakuutus korvasi nuo ennen raskautta tehdyt tutkimukset ja hoidot, mutta mitään raskauden aikaisia juttuja ei korvannut, koska raskaus ei ole "sairaus" eikä myöskään korvaa ehkäisyyn liittyviä lääkärikäyntejä tai lääkkeitä.

• Tykkää
Reactions: Nyytikkii
rokkimamsuli onpas jännät hetket!! Sitten laitat heti huomis aamun testistä kuvaa!! :D

On niin ihanaa tihrustella noita teidän kuvia!! :heart:

Nyytikkii voih, niin ihania uutisia kuin olla voi!!En voi edes kuvitella, että miten helpottunut olo siellä nyt on... :)

oudsi jep, tuota samaa kotitestin infoa olen käynyt itsekin lukemassa, ja sillä yrittänyt itseäni rohkaista kokeilemaan. Nyt kun laitoit nuo kuvat tänne, niin arvaa himottaako nyt itsekin testata se ovistesti pois pyörimästä!! :whistle: tuossa sinun dpo 7 kuvassa näkyy kuitenkin ihan selvä haamu, mitä sitten tarkoittaneekin... :D

Milli Mimosa Kyllä siinä ainakin minun silmään näkyy ihan selkeä haamu!! Nyt vaan sitten uutta testiä kehiin. Toivotaan kovasti, että lähtee siitä vahvistumaan! :heart:

• Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Tein tänä aamuna testin, ei ollut yhtään vahvistunut viiva. Kaveri antoi muuten loistavan vinkin: jos haluaa tietää onko viiva haamu vai viivanpaikka, muuttaa kuvan värit kuvankäsittelyohjelmalla käänteisiksi! Jos viiva on haamu, viiva näkyy vihreänä (tai turkoosina, niinkuin minun näytöllä). Mä en löytänyt sellaista kuvankäsittelyohjelmaa, joten vaihdoin vaan kännykästä näytön värit käänteisiksi. Toimii! Ei enää pähkäilyjä! Toimii ainakin iPhonella ja androidilla. Osan tän palstan testit on selkeästi viivanpaikkoja (näkyy tummina eivätkä muutu vihreiksi), jollakin taisi näkyä vihreää! Kokeilkaa!

Taidan kallistua siihen, että omani oli viivanpaikka. Outoa, että menkat kesti vaan kaks päivää ja oli pelkkää tiputtelua (pikkuhousunsuojalla pärjäsi).

Muoks. Perun puheeni. Kyllä noi min haamuja on! haaleat vihreät näkyy, yllä vähän eri kohdassa kuin alla. Nyt kysymys kuuluukin, että miksei viiva oo vahvistunut? Km?

Viimeksi muokattu:
Geesa onnea!

candyqueen olipa hyvä vinkki tikkujen arviointiin! Kokeilin heti itekin ja toimii! Tais kyllä käydä itelleki niin että haamu tuo ovistikussa tais olla. Voi olla et sunnuntaina viel kokeilen kuitenkin ;)

Yhteistyössä