Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Heissan, täällä yksi pitkään sivusta seurannut ja hiljattain plussannut :heart: empuska; mulla oli viikkoa ennen oletettujen menkkojen alkua just samanlaisia hailuroita haamuja/viivanpaikkoja pc:llä ja one stepillä. Sit sain plussan apteekin omalla samana päivänä ku menkkojen olis pitäny alkaa. Seuraavana aamuna testasin vielä digillä ja tulos: raskaana 1-2 viikkoa. Noh, sit VIELÄ tein seuraavana aamuna RFSU:n testi ja puhdas nega!!! Siis ihan blanco :O olin ihan järkyttyny! No onneksi sitten taasen seuraavana aamuna testasin pc:llä ja plussahan sieltä pärähti :) ainakin omasta kokemuksesta RFSU:n testin on ihan p**seestä...

Nyytikkii, kovasti voimia sinulle ja iso lämmin :hug:

Seurailen teitä edelleen taustalla, olette olleet kaikki minulle suuri vertaistuki :)

Paljon plussatuulia kaikille!! :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Nyytikki iso iso :hug: Oon niin pahoillani sun puolesta. Mietin vaan että kannattaisko vielä käydä varmuudeks toisen gynen mielipide hakee.. Siis kun noiden gynejen ammattitaito tuntuu vaihtelevan hurjan paljon. Ainakin omalla kohdalla ei kaikki edes löydä mun toista munasarjaa koskaan.

Eilös rfsu:n herkkyys oo vaan 50mIU? Ainakin muistelen jostakin lukeneeni niin..
Mä oon luullut että ne on 25. :O Mä sain taas jotain haamuja vkloppuna. Tällä kertaa pc:llä. Et en taida enää ostaa niitäkään. Menkat siis nyt loppumassa. Yritys on kova olla hankkimatta uusia ovistestejä sillä edellinen plussa tuli ihan ilman testejä ovistuntemusten mukaan. En tiiä osaanko olla enää pissimättä tikkuun :LOL: mutta noi testit stressaa ja masentaa että raskaustesteistä ainakin pitäydyn (yritän olla :whistle:) erossa.

Onnea plussanneille. Tää ketju on niin :heart:
 
Ai se on niin ei-herkkä, en tiennytkään. :0 no nytpä tiedän, kiitos <3

Vielä ei ole toivo kaivossa, mutta aika lailla varma ettei ole tärppiä käynyt. Vkonlopuksi odottelen menkkoja, la tai su. Katsotaan testailenko edes huomenna, kyllä varmaan. Tänäänkin tuo rfsu oli kolmen tunnin pissistä, kun en voinut pidättää koko uniaikaa :s mutta huomiseksi sitten sofi -.-
 
Joo pakkauksessa lukee että 25mIU/ml. :)

Hei osaatteko sanoa että saako prismasta/sittarista tms. 10mIU/ml herkkiä testejä? Oon aina ostanu Rfsu:n ja en oo sen enempää perehtynyt kaupoissa. (Jotta tutut ei nää missä oon tutkimassa ja mitä :D )
 
empuska; mikäs kp sinulla menossa? Onko oireita minkäänlaisia? Itseäni paleli ihan pirusti noin viikon ennen ku plussasin sekä inhottava juilinta ja kipu alavatsassa alkoi viikkoa ennen plussaa. Alavatsakipu on vieläkin, mutta huomattavasti lievempi ja palelen edelleen...
 
IMN
Ei taida kaupoista saada herkkiä testejä.. apteekista kyllä saa apteq 10mlU puikkoja, mutta ne on lähes yhtä ahterista kuin one stepitkin.

Edit,: eiku hei oliko rfsu:n liuskat herkempiä?
 
Viimeksi muokattu:
Minsuli, kp27 jo :/ eikä tässä kyllä sen ihmeempiä oireita ole/ollut. Välillä alamahaa nipistelee, nännit hellänä, turvottelee... Ei mtn sellaista mikä kertoisi raskaudesta suoraan, menkkoja varmaan enteilee vaan.
 
Sniff kyllä mä luotan tällä hetkellä ainakin siihen mielipiteeseen ja sain kuitenkin itsekkin ne kuvat (ja hän näyttikin mulle kokoajan siltä ruudulta ja kertoi paljon) ja nään kyllä et ne on ihan todella täynnä niitä helvetin kystia.. Täytyy toivoo et ne on folliikkelikystia jotka on kai sellasia et ne menee ja tulee ja voitas saada lääkkeillä vaikka pois. Ja en mä kokonaan poistu! :D

IMN kiitos kovasti <3

Ihania naisia olette kyllä! :hug::heart:
 
miss_piggy
Nyytikki, pahoittelut huonoista uutisista :( Mutta ei tuo estä vauvan saantia, se vain hankaloittaa sitä. Älä anna kuitenkaan periksi. Lapsettomuushoidoilla kaikki on mahdollista :heart:

Kyllä täällä mies tietää että ebaysta tilaan testejä, sieltä kun saa halvalla. En vaan viiti enää tilata mistään raskauskeijusta tms kun tulee niin kalliiksi. Eli jos on himotestaaja ihan niinku pahimmasta päästä niin suosittelen hommaammaan tunnukset ebayhin ja paypaliin ja tilaamaan jostain kiinasta ne testit.

Mulla ei gelee royaleilla oo ainakaan ollut sen suurempaa vaikutusta jos kerran oviskin tuli näin myöhään. Jos se nyt ovis oli / on. Nyt on kp 37 ja edelleen sellasia munasarja-tuntemuksia, mutta alkaa nuo ovistestitkin loppumaan. Uudet on onneks matkalla kiinasta :D

Painoa pitäis tiputtaa pari kiloa niin vois tärpätä paremmin. En ole ylipainoinen mutta silti.
Toisaalta taas parempi jos ei tässä kierrossa tärppäisikään, en haluaisi että uusi vauva syntyisi samassa kuussa kuin poika, eli menisi varmaan helmikuulle LA jos nyt tärppäisi :D

Kauheesti tänne kyllä tulee tekstiä päivän aikana, en meinaa keretä lukea kaikkea.
 
IMN
Eiku niin päinhän se olikin.. Tästä tulikin mieleen etten ole pitkään aikaan edes herkkyyksiä kytännyt kun oon testejä tilaillu. Kakkosta yrittäessä oli pakko aina löytää niitä kymppejä, mutta tän palstan kautta oon kyllä huomannu että sillä herkkyydellä ei kyllä oo juurikaan väliä, vaan enemmänkin merkillä. Eikös vasta joku ollut saanut apteekin omalla 25mlU selvän plussan kun one step 10mlU näytti viivanpaikkaa?

).( törkeä päänsärky ja alamaha kramppaa niin että näkyy päällepäinkin.. mieskin kysyi että joko siellä joku potkii :D dpo2, kp 23/28, eli aika matelee..
 
Nyytikkii Oikein isoja halituksia sinne :hug: Mun mottoni on että asioilla on tapana järjestyä ja niin ne järjestyy teillekkin, usko pois :)

Mä kun luulin et saan tänään lisää testejä et pääsen tikuttelemaan ni ei ollu tullu, ihan turhaan kaahasin onnesta soikeena kotiin. Nooh huomenna sitten, lauantaina olis the päivä ja kauhulla odotan tuleeko sieltä mittään. Takuulla menöö niin että ressaan niin paljon et menkat myöhässä :kieh:
 
IMN
Joku puhui tuosta painonpudotuksesta. Mulla on sama ajatus pyörinyt mielessä. Painoindeksi ja melkeinpä peilikuvakin on lähellä ihanteellista, mutta oon tosi laiska liikkumaan ja syönkin aina mitä mieli tekee, ja just sen takia oon raskauksien aikana paisunut yli kymmenen kiloa. Synnärille jäänyt vaan vauvan verran ja kotiin päästyä paino ollut samoissa lukemissa kuin sieltä lähtiessäkin. Kilot sitten lähteneet itsekseen vuoden-parin päästä. Seuraavassa raskaudessa en anna saman lihomisen tapahtua, vaan jonkinlaisen elämäntaparemontin on alettava jo mielellään ennen raskautta.. peruskoulun aikaisten liikuntatuntien silmätikuksi joutuminen vaan on jättänyt hirveän pelon "julkista liikuntaa" kohtaan.. :ashamed:
 
Nyytikki, iso halaus (en osaa kännyllä mitään moticoneja :/ )

Unohdimpas tuosta eilisestä esittelyviestistä, että 6 kk on saanut tulla jos on tullakseen ja nyt on KP 15 dpo 0.

Mies on kätevästi ollut juuri kaksi yötä töissä, joten täsmätalletuksia ei saatu, mutta josko siellä vielä sitkeitä sissejä olis elossa sillä tänään oli sellainen megaovis, että oksat pois!! En muista koska olis näin kipeää tehnyt :eek: eilen vielä ajattelin, että ovista ei tuu ollenkaan kun on niin säännöllinen kierto ja eilen ois kuulunut tulla, mut sit tänään puolenpäivän aikaan tuli limat ja 19-20 aivan järkyt oviskivut :eek: yritin vielä miettiä pääni puhki, mihin piiloon vien miehen pikapanolle, kun tuota katrasta tuossa on, mutta en onnistunut :D nyt siis luotetaan elinkykyisiin simppohin :D

MimSe dpo 0
 

Yhteistyössä