Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Nyytikkii :hug: olipa todella kuja uutinen. Mutta ehkäpä se alkaa jotenkin sit selvitä kunhan alkujärkytys laantuu ja saatte vähän lisäinfoa mitä asialle voisi tehdä. Tilanne voi olla valoisampikin kuin mille just nyt tuntuu. Mutta ymmärrän erittäin hyvin kun tulee isku päin näköä. Jaksuja kovasti !!!

Onhan apteekissa (joissain) myös sitä herkkää testikasettia, esim täällä; Tuotteet - Yliopiston Apteekki)
Tosin sen verran varoituksen sanaa että ainaki esikoisen aikaan sillä tuollla hoitoketjussa moni sai selviä viivoja ja verikoe nega. Muistaakseni jossai valmistajan sivuilta kaysottiin että siitä oli silloin ihan maininta että reagoi herkästi epäpuhtauksiin tms. Nyt en ole sen jälkeen 6 vuoteen tutkinu onko samaa ongelmaa. Mutta ihan hyvin se raskauden silloin näytti ku oikeesti olin raskaana (tais olla pp8).
 
miss_piggy
Rupeaisko olemaan ovis? Kp 38 :D


On kyllä niin pitkä kierto etten oikein tämmösen kierron ovis-tärppiin usko, eikä ovistuntemuksetkaan oo mitään semmosia, mitä oli kun poikaa aloin odottamaan. Ihan omituinen tää eka pilleritön kierto. Toisaalta, keskenmenon jälkeenkin mulla oli ovis kaksi kertaa, ekan kerran joskus aika lailla alkukierrosta ja sitten kp 37 eikä niistä mitään tullut aikaiseksi.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
miss_piggy
Niin ja painosta vielä, mulla paino nousi tuossa ekassa raskaudessa joku 15kg, sairaalaan jäi heti 10kg (oltiin sairaalassa pojan kanssa 10 päivää) ja imetyksen myötä tippui vielä 7kg. Siinä lukemissa oon oikeastaan pysynyt koko vuoden mutta nyt on tullut salakavalasti muutamia kiloja lisää.
 
Nyytikki voi ei :hug: En kyllä taia osata sanoa mittään mikä lohuttais :( Onneksi pääset jatkotutkimuksiin. Ja onneksi menit sinne gynelle! Taistelutahtoa kovasti!!

MissPiggy jos tuo ei oo ovisplussa nii ei mikkään :D

ON Wondfon tikussa näky jo testiajalla jotaki ja heti testiajan jäläkeen pukkaa samanlaista ko sillon alakuviikosta!! Pc kuitenki ihan nega. Ovistikkuun tuli tummempi viiva ko vielä kertaakaan mutta nega seki. Miepä koitan myöhemmin laittaa kuvia. On meinaan usko loppua noihin wondfoihin...
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
miss_piggy
Pupelaattori, tuohan tummui tuosta vielä ku kuivui kunnolla :D Ei nuo ebayn ovistestit vissiin ihan susia ookkaan. Oon vaan ollu liian hätänen.
On kyllä sullakin hankalaa noitten testien kanssa. Niin ärsyttävää ku tulee vaikka minkälaista viivaa.

empuska :hug: blancolta näyttää :(
 
Mielestäni tuon tuloksen voisi kyllä jo alkaa luokitella plussaksi miss_piggy. Nyt vaan yritystä kehiin!! ;)

Tsemppiä empuska testailuihin!! :hug:

Täällä ihan mahdottoman kova testailu himo... Pidin jo aamulla ovistestiä kädessä, että teen sen ihan huvikseni, mutta sitten jänistin, kun ajattelin, että jos se antaakin turhaa toivoa. Kaapissa on kolme raskaustestiä, mutta pitihän se tilata eilen neljä kappaletta lisää, ja niitä herkimpiä tietenkin. :D Maanantaihin asti yritän sinnitellä ja sitten alkaa testailu, vaikka sillon onkin vasta dpo 9 kp 22/28. :whistle:
Nännit on edelleen tosi arat. Tuntuu, ettei yhtään kärsisi olla ilman liivejä! Eilen lämmöt nousi 37, ja tietysti ajattelin, että se liittyy raskauteen, mutta tänä aamuna kurkku oli hieman karhea ja nenä vuotaa, joten ihan tavan flunssaahan se sitten kuitenkin on...
 
Elikkä
Wondfo testiajalla:


Pc testiajalla:


Molemmat kuivana, pc ylyhäällä, wondfo alahaalla:


Eikä niistä näy täällä ennää mittään :( Ehkä mieki alan tajuta että ei voi olla plussa tulossa jos ei haamut näy foorumilla. :headwall: Mutta onhan se tehtävä muutaman päivän päästä taas testi.. Hitsi ko tullee rahhaa vasta ens viikolla, ei kehtaa viimosia pennosia upottaa tikkuihin.. :headwall:

Empuska negat meillä taitaa olla :hug:
 
Helinä sulla on rautanen itsekuri jos saat maanantaihin oltua :D mä sorruin eilen ovistikkuun jo pissimään jaeihän siinä tietty mitään näkyny. Sen jälkeen olin tosin jotenkin stressi purkautunu ja aattelin et en täälläkään kävis ko ens viikolla vasta et pysyis ajatukset kurissa, mut kuin ollakaan heti aamusta töissä olin tääl jo lukemas viestei :D Mä otan susta mallia ja koitan taas pinnistää Ainaki maanantaihin. Sit oiski jo dpo 10, kp 25/26-28.
 
Siis nyt oon sekaisin. Mulla oli kaapissa enää yksi testi (sofi). Päätin tehdä sen, tuijottaa negaa, heittää tikun testiajan jälkeen pois ja viedä samantien roskat ulos. Unohtaa sitten toivon ja testauksen ja mennä 2 viikon päästä lääkäriin.

Mutta. Testissä näkyy haamu! Ja siis näkyi testiajan sisällä! Ihan hailakka, että ei kai se vielä paljoa lupaa, mut silti. Mielenrauha ainakin on mennyttä. En saa sinne aijaahan puhelimesta kuvaa - onko joku muu keino jolla sais? Oon meinaan töissä,ja työkoneella en ala raskaustestien kuvia siirtelemään... :D Jaettu huone vieläpä tässä.

Mut siis mitä nää haamut nyt meinaa? Voiko viivanpaikka tulla testiajalla, vai onko tää oikea haamu? En ota mitään selvää, oliko tikussa väriä testiajan sisällä, niin hailakka se haamu on. Näkyy kuitenkin myös kuvassa. Testiajan jälkeen punertaa hennosti, mut silloinhan ei tosiaan ei sais kattoa enää...
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Testasin jokiaika sitten erittäin malttamattomana (jos vaikka ovis ois sittenki olul aikasemmin :LOL: ) viivanpaikan, ihan sellasen että sain kuvan siitä. Ja todellaki tiedän että ei se mahollista oo plussaa sillon näkyä (dpo oletettavasti 3 :D )



Nyt ollaan dpo 8 ja tuntemuksia ei juurikaan ole. Aamulla ulkoillessa kyllä väsytti ja olo oli ihan voimaton, mutta väsyttäähän sitä ihmistä muutenkin.. Aamulämpö oli päälle 35, mutta nyt tällähetkellä kuumemittari näyttää taas 37.

Huomenna aamulla aion testata, ostan tänään jemmaan lisää testejä, ni pärjään viikonlopun yli :D Raastavaa oottamista...
 
Mun mielestä tää on ihan järkyttävää tää piinaaminen, kyllä suoraansanoe vituttaa sittteko se punahilkka tulee käymään maanantaina/tiistaina :D

Mää en pysty luottamaan yhtään tohon viivanpaikkaan justiinsa sen takia, että testasin jostaki syystä(kipujen tms) dpo 3 :D Alussa olin iha innoissani, mutta mutta..

Tossa kuvassa se alempi on photoshopilla väri/kontrastikorjattu, että sain sen viivan näkymään selvemmin :D
 
Rokkimamsuli siis onko tuo kuva sieltä dpo3? Huh jos on, näkkyy kyllä ihan tihirustelematta viivanen. Testaa ihimeessä äkkiä uuestaan, jos tosiaan ovis on ollu aiemmin! Tai niin, nehän voi nuo r-testit vissin reagoija ovikseenki..

Milli Mimosa jos sulla on tuommonen niin raskaana oot :D Sieki :)

Mie laitoin yhteen kuvvaan pikkusen kontrastia ja eihän se voi nuin hyvin näkyä jos on pelekkä viivanpaikka? Tai voi varmaan.. Kauheaa ko tässä ehtii jo niin innostua, vaikka todennäkösesti on ihan turha hälytys.
 
Joo näkyi tosiaan dpo3, laskujeni mukaan. Olin bongaavanani oviksen limoista jne. Siksipä se ihmetytti kovasti. Mutta huomenna aamuste testaan! :)

Pidin joskus esikoisestani blogia ja nyttemmin se on suljettu. Luin äsken sitä tunnuksillani ja plussasin esikoisesta 23.5.2013, joten ois ihan mahtavaa plussata tasan kaksi vuotta siittä uudelleen :D
 
Elämäni ensimmäinen ovistesti nyt tehtynä ja täytyy sanoa, et testi ku testi niin on se jännä sitä viivaa siitä tuijotella :LOL:
Alkaa olla sen verran oireita oviksen lähentymis suuntaan ja siihenhän rävähtikin melkoisen tumma viiva ja ollaan kp8 menossa nyt vasta.
En ole ikinä aiemmin kiinnittänyt huomiota että missä kierron kohdassa se ovis on, sen vaan olen tiennyt koska se on joten yllätti vähän et nyt jo noin punainen viiva räpsähti lasiin. Jotenkin kuvitellut et suht puoli välissä se varmaan on, tarkistamatta ja ajattelematta asiaa sen kummemmin.
Noh, mutta jännä nähdä nyt et osuuko ne mun muut ovis tuntemukset minkä mukaan aiemmin olen mennyt niin näiden tikkujen kanssa yhteen :)
Ja vaikka tää jännää on tääkin ni en mä varmaan toista kertaa näitä ostele suotta :)
 
Mulla on kp47, dpo:sta en tiedä, kun en tikuttanut. Eka kierto pillereiden jälkeen, et voi kai olla mitä vaan. Pari viikkoa sitten oli ovislimahenkistä limaa, mut tän tarkempaa tietoa mulla ei ole. Sen takia on aika skeptinen olo haamunkaan suhteen, jos näin oudosta kierrosta jotain tapahtuisikin, niin olisiko sillä muka onnistumisen mahdollisuuksia...?
 
Kerrotaan nyt lyhyesti tännekin. Ei tullut meille marraskuun vauvaa. Oikeastaan tiesin tämän jo, odotin vain tuomion. Liian helpostihan tää oliskin menny.
Toivon onnea kaikille viivojen kanssa ja jatkoon. Tulen ehkä taas kykkimään tänne syksyllä, ehkä en. Ainakin luen teidän kuulumisia :wave:
 
Nyytikkii: olipas uutisia, :hug: mutta nyt ainakin tiedätte tilanteen ja täsmähoidoilla sittenteillekin vauva :heart:

Tammityttö: ou no, - olen aivan sanaton. Ja ihan itku minulle tuli tuota lukiessani. Iso halaus ja paljon jaksamisia.
 
Voi ei! Tammitytölle pahoittelut! Todella kurjaa!

Tosiaan, mitäpä tässä nyt sitten hailakasta haamusta hihkuu, kun sen kanssa voi käydä ihan mitä vaan... Tää on vaan niin suuri haave. Ja ehdin jo luulla, että jään lapsettomaksi, ihan iän ja endon takia. Joten tarraan pieneenkin toivoon lujaa... Noh, mutta nyt on pakko paneutua töihin!
 

Yhteistyössä