Nyytikki: Jessus mikä lääkäri!!! onneksi soittivat takaisin.
Tammityttö: Voi ei =/ voimia!
Ja sitten mä kaivelin noita kätköjä siltä ajalta kun oli hätähousuinen himotestaaja =D
tässä on mun aikoinaan haaleimmat haamut mitä olen koskaan saanut ja sen erottaa viivanpaikasta sillä, että haamu tavallaan tummuu kuivuessaan. Viivanpaikka jää valkeaksi tai ehkä vähän harmahtavaksi, mutta joskus hyvinkin selvästi näkyviin.
tässä kuvassa kaksi ylintä liuskaa nämä haaleimmat haamut kuivuneena. ja sitten yksi uusi testi. peräkkäisinä opäivinä tehtyjä joten tummumista tullut hitaasti, mutta varmasti.
Joten aika helposti erottaa sen viivanpaikan siitä, että se ei tummu kuivuessaan. Myöskään haamua ei tartte kuviin käännellä eri kulmiin, vaihtaa värejä tai kuvata sadassa eri valossa jotta joku sen ehkä sen näkisi. Haamun kyllä huomaa sitten kun se tulee niiden satojen viivanpaikkojen jälkeen (kyllä, olen myös himotestaaja ollut
. sen vain niin selvästi erottaa. Miksi halusin tämän tuoda esiin, siksi että näen kuvissa tällä hetkellä melko monia selviä viivanpaikkoja. Itse aikoinaan mietin miksi pirussa aina piti ostaa niitä samoja liuskoja (kuten davidin testit, rfsu:t, pc liuskat, ja cb:n plussa testit) joihin se jonkinlainen viivanpaikka tuli näkyviin lähes aina kun tihrusti, kuvasi pääalaspäin, tikku vasemmalta, tikku oikealta, tikku yltä, värit käänteisenä jne. mutta niin vain teki siihen asti kun se pirun haamu siihen oikeasti pämähti ja sen tiesi heti sen siihen lähdettyä muodotumaan, jotta SIINÄ se nyt on <3 Kaikella rakkaudella. Te ootta kyllä ihania! ihan kaiken tämän joskus läpikäyneenä ymmärrä teitä täysin =D vaikka tällä hetkellä niitä viivanpaikkoja on melkoisesti näykynyt teidän testeissä. Toivotaan, että ne enteilee hyvää ja pian se eka SE on siinä tikku tulee eteen <3